Geeks en nerds-topic

18-05-2015 10:01 1269 berichten
Viva-nerds, verzamelen...

Hier kunnen de geeks van Nederland al hun vraagstukken/onzekerheden

/nerdonderwerpen kwijt.

Mijn maandag-ochtendconclusie voorlopig: koffie absoluut goud...

Ik ben blij dat het bestaat...
Pffffffffffffffffffff Tis nog veel te vroeg!

Ik wil zo'n kind dat braaf nog even een paar uur doorslaapt als je tegen hem om 5 uur op zaterdag morgen zegt dat het nog te vroeg is...

Maar nee hoor, die van mij staat dan alweer stuiterklaar en gaat dan zijn kamer overhoop halen.
Leuk he, kinderen...

Met katten is dat ietsje minder erg, al melden die op een gegeven moment

toch wel luid en duidelijk dat ze gevoederd willen worden.

En dat doen ze op zijn kats...

Maar goed, niet om 5 uur.
quote:phoebe1982 schreef op 30 mei 2015 @ 10:16:

Leuk he, kinderen...

Met katten is dat ietsje minder erg, al melden die op een gegeven moment

toch wel luid en duidelijk dat ze gevoederd willen worden.

En dat doen ze op zijn kats...

Maar goed, niet om 5 uur.

Ach, weet je. Meestal kan ik het wel hebben.

Maar nu ben ik door de verkoudheid veranderd in een zeehond die vooral 's nachts nogal eens in ademnood is door wederom de zoveelste blafbui.

Ik slaap dus al niet zo lekker en dan is dit net even wat ik er niet bij kan hebben...
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 30 mei 2015 @ 07:24:

[...]

Ik zit ff terug te lezen dus late reactie maar dit vind ik zo'n opsteker wat je hier zegt.

Ik word vrij moe van alle ooww wat Jammer reacties als ik zeg dat ik na 10 jaar weer single ben. Ok is achteraf misschien makkelijk gezegd maar de laatste tijd was het toen ik nog niet single was ook niet gezellig.

En idd. Geluk zit hem niet in anderen.

Maar goed, hard werken aan jezelf loont wel merk ik aan jou, wauw. Daar heb ik grote bewondering voor.

Zo 07.24! Uitgeslapen vandaag?? Ow en de laatste keer dat ik die veredelde barracuda heb gezien, was ie makrelen jagen voor de kust van Schotland, dus die zien we voorlopig niet meer terug!

Ach ja dan geen je een mooi cliché terug: "zo is het leven", "soms zit het mee, soms zit het tegen". En het zijn bijna altijd vrouwen, want ongeveer 67% van hun communicatie gaat over relaties en mensen, terwijl dat bij mannen zo rond de 25% ligt, irri!

Geluk is ook al zo'n dooddoener. Niemand is altijd gelukkig. Het zijn miniscule momentjes, waarop alles op zijn plaats valt, maar ze duren zelden dagen. Mensen zijn zo gefixeerd op resultaten dat ze vergeten te genieten van de weg ernaar toe, daar ligt de werkelijke winst. Want als je je doel bereikt, dan is het allemaal over (vandaar: be careful what you wish for, it might come true).

Van de week vroeg in een ander topic iemand zich af wat je nou hebt aan droog trainen en dat je er niet gelukkig van wordt. Dan denk ik, dan heb je nog niet veel van het leven begrepen.

Dat is ook met jezelf, het is geen hard werk, het is een bewustwordingsproces, waar je constant boven op zit, evalueert, accepteert wat er niet goed is en wel goed is. En eens in de zoveel tijd kijk je of je positief veranderd bent tov bijv een jaar eerder. Je zult tegenslag krijgen, teleurstelling, discipline en vooral... geduld, en van die dingen word je als persoon beter en sterker.

Nou ik ga nog eens een bakkie koffie pakken en criminal minds kijken. Iedereen een fijne zaterdag!
Wat een vroege vogels allemaal weer. Ik moet de afgelopen nacht nog verwerken met koffie terwijl ik me klaar maak voor het volgende feestje.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Goed he Spell...

Ik weet dat het zeldzaam is maar er bestaan mensen met een ochtendritme.

Heerlijk trouwens, ik moest in de stad wat dingen doen. Ik ben niet zo dol op urenlang winkelen, zeker niet als het druk is.

Ik ga zelden zo vroeg maar wat is dat lekker zeg... ik ben al klaar en zit al aan een broodje.. Heerlijk... alleen maar doen waar je zin in hebt ipv een discussie wat gaan we doen..
Dat is idd wel lekker ja, niets is zo erg als een zaterdag de stad in moeten. Zware frustratie.

Lekker he, je hebt maar een leven en discussie is wel een van de zinloze dingen om je tijd aan te besteden. Ik ga direct eens effe mijn 2-wekelijkse portie vrouw tot me nemen, zodat ik daarna weer met veel waardering lekker alleen mannendingetjes kan gaan doen..
Tja wat moet ik daar nou weer van denken Spell
Hmzz phoebe, neem niet aan dat hij jou bedoelt ..
Opblaaspop Spell , of leuk dvdtje ;)?

Oohhh je spreekt jezelf tegen hihi...
quote:spell68 schreef op 30 mei 2015 @ 10:42:

[...]

Zo 07.24! Uitgeslapen vandaag?? Ow en de laatste keer dat ik die veredelde barracuda heb gezien, was ie makrelen jagen voor de kust van Schotland, dus die zien we voorlopig niet meer terug!

Ach ja dan geen je een mooi cliché terug: "zo is het leven", "soms zit het mee, soms zit het tegen". En het zijn bijna altijd vrouwen, want ongeveer 67% van hun communicatie gaat over relaties en mensen, terwijl dat bij mannen zo rond de 25% ligt, Klopt... vrouwen zijn irritant...en krengerig.
Zo... Stoofschotel staat op! Heb er zin in.

Zometeen maar een blokje om met man en zoonlief.

En vanavond lekkerrr stoofschotel, hmmm...
Ik ga bij Polka eten... stoofschotel lussik wel...
Er is genoeg heur. Kom maar op!
Waar was je nou phoebs?

Nu is het op!!!

Of was je weer verdwaald?
Ja....
quote:Polkadot28 schreef op 30 mei 2015 @ 19:26:

Waar was je nou phoebs?

Nu is het op!!!

Of was je weer verdwaald? Dat weet je toch, als ze geen tomtom op d'r voorhoofd geplakt heeft, dan kan ze haar eigen wc niet eens vinden in huis.
quote:phoebe1982 schreef op 30 mei 2015 @ 14:15:

Opblaaspop Spell , of leuk dvdtje ;)?

Oohhh je spreekt jezelf tegen hihi...Tuuuuuurlijk niet! Een uit die eindeloos lange rij chickies die voor mijn deur staan te wachten
quote:spell68 schreef op 30 mei 2015 @ 19:41:

[...]

Dat weet je toch, als ze geen tomtom op d'r voorhoofd geplakt heeft, dan kan ze haar eigen wc niet eens vinden in huis.Had ik rekening mee moeten houden...
quote:spell68 schreef op 30 mei 2015 @ 19:43:

[...]

Tuuuuuurlijk niet! Een uit die eindeloos lange rij chickies die voor mijn deur staan te wachten Staan ze verkeerd dan?
quote:Polkadot28 schreef op 30 mei 2015 @ 19:45:

[...]

Staan ze verkeerd dan?Volgens mij moeten ze de buurman hebben, maar ok.
quote:spell68 schreef op 30 mei 2015 @ 20:17:

[...]

Volgens mij moeten ze de buurman hebben, maar ok.Dat hoef jij ze toch niet wijs te maken?

[...]

Dat weet je toch, als ze geen tomtom op d'r voorhoofd geplakt heeft, dan kan ze haar eigen wc niet eens vinden in huis.

Kijk jij begrijpt mij. Een tomtom heeft overigens alleen zin bij mij als ie omgekeerd ingesteld is. Dat snap je toch wel..

Aaahh ik snap het al, je mist mij te veel ...

Klein voordeel voor jou: volgens mij is je concurrent echt visjes aan het vangen in Alaska...

[...]

Dat weet je toch, als ze geen tomtom op d'r voorhoofd geplakt heeft, dan kan ze haar eigen wc niet eens vinden in huis.

Ha vandaag wel in 1 x goed gereden.. ok dat was niet moeilijk en vaker gedaan maar toch. .

Fuck ik krijg ineens vanuit het niks zin om te drinken... zo das lang geleden dat ik dat had. Ok ik zit in de kroeg (gezelschap is paffen) maar goed dat zit ik vaker zonder moeite.. Nou ja gaat wel over.
Goedemorgen medegeeks en nerds!

Hier staat een lekker ontbijtje met veel koffie op tafel!

Phoebe ,hoe was het gisteren?

Iedereen lekker geslapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven