Aankleedkussen te groot voor commode?

01-06-2015 06:19 37 berichten
Kwam er gisteren achter dat de aankleedkussen niet op de commode past. Hij steekt een stuk uit. Lijkt me niet echt veilig. Vind het zonde om een nieuwe commode aan te schaffen en deze past bij de klerenkast en ledikant. Iemand een idee of ze ergens kleinere aankleedkussens verkopen of een andere oplossing? Vind het zonde om een nieuwe commode aan te schaffen.
In de lengte past hij al helemaal niet? En in de breedte beter? Dan is de kant die langs de muur staat dus korter dan dat hij diep is zeg maar? Kan je geen foto posten, want ik kan me zo helemaal geen voorstelling maken van het model van je commode.
Alle reacties Link kopieren
2centimeter is heus niet zo erg. Gewoon je kindje altijd vasthouden als je hem verschoont.

Hou die paniek nou eens tegen, als je nu al om alles in paniek raakt, hoe ga je dat doen dan? Je kind gaat vallen, stoten en weet ik het allemaal. Als jij telkens in paniek raakt, krijg je geen relaxed kind
If you can dream it, you can do it.
Ik bedoel het aankleedkussen in de lengte op de commode zetten past niet. Ga proberen of een foto lukt.
quote:mel.nl schreef op 01 juni 2015 @ 17:03:

2centimeter is heus niet zo erg. Gewoon je kindje altijd vasthouden als je hem verschoont.

Hou die paniek nou eens tegen, als je nu al om alles in paniek raakt, hoe ga je dat doen dan? Je kind gaat vallen, stoten en weet ik het allemaal. Als jij telkens in paniek raakt, krijg je geen relaxed kindIk weet het ben een enorme controlfreak en moet daar echt aan gaan werken.
Over 2 cm zou ik me niet druk maken. Je blijft toch altijd bij je baby als ze erop ligt. En anders kun je dan alsnog een nieuwe halen. Nogmaals, meet hem even op en ga met die afmetingen naar de babydump of andere grote winkel. Dan kun je zien of er andere maten bestaan.

Ik heb sowieso twee aankleedkussens, eentje voor boven en eentje voor beneden
Dat opblaasbare aankleedkussen van ikea is volgens mij kleiner dan de standaard maten.
Ownee, zie dat ze een ander model hebben tegenwoordig en die is juist groter dan een gewone.
We gaan toch voor een andere commode. Vanmiddag gaan we er een kopen. Heb liever veel ruimte dan dat het allemaal krap gaat worden. Ook lijkt het me niet echt veilig.
Och, arme vriend...

Maarre... Veel shopplezier dan maar!
Dus ipv een ander Aankleedkussen te zoeken ga je een hele andere commode halen, beetje zonde lijkt mij dat maar goed

Je kan je kindje ook "schuin" (voor jou) verschonen he,

TRouwens, de dames die Zo'n blad op een kastje hebben gemaakt. Hebben Jullie Hier een foto/voorbeeld van ? Wij willen namelijk het zelfde Gaan doen
@zwangerwondertje Heb je een plaatje van de commode die je nu hebt
mango82 schreef:
01-06-2015 06:51
Heb je het aankleedkussen in de lengte of in de breedte liggen?
Die leg je toch altíjd in de breedte? Heb nooit anders gezien. Toevallig heb ik een tweedehands commode gekocht, was al uit elkaar. Blijkt dus ook te smal te zijn. 😞 Misschien idd een extra plank erop die de goede breedte heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven