Bezichtiging

02-06-2015 18:26 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst hellup

Na lang wikken en wegen hebben we vorige maand besloten om ons huis te gaan verkopen.

Hiervoor een makelaar in de hand genomen en een paar weken de tijd gevraagd om wat klusjes uit te gaan voeren voordat de foto's voor Funda gemaakt zouden worden.

Deze foto's zouden deze Donderdag gemaakt worden en dan zou volgende week het huis online komen.

Gisteren is er op de Facebook pagina van de makelaars een sneak preview van ons huis gezet, nu belde de makelaar net morgen willen er al kandidaten komen kijken.

Waaaaaat ben flabbergasted heb het gevoel niet klaar te zijn badkamer, binnenkant keuken , meterkast wil ik eigenlijk nog een doekje doorheen halen, bloemen ,persoonlijke spullen enz enz

Als ik het morgen door wil laten gaan is het niet af zoals ik het af wil..

Wat zouden jullie doen ? Door laten gaan of uitstellen
Asbakken weg!!
Mot met to
quote:Jenette schreef op 02 juni 2015 @ 20:26:

tip, zet van te voren een klein pannetje met een laagje wasverzachter op laag vuur. Na een minuutje ruikt alles heerlijk fris.Niet iedereen houdt van zo'n chemische geur...
Tip, zorg dat je aanrecht niet helemaal vol staat met spullen. Een hoop mensen (ik ook) houden van een leeg aanrecht.

Verder niet teveel prullen op kastjes en planken.

Koelkast opruimen, vol mag, maar wel een beetje geordend.

Verder geen tips. Ik herken je stress zeker wel.

Wij hadden vorig jaar ons huis te koop gezet. Op zondag nog schuifkasten op zolder gemaakt, op maandag morgen half 9 werd ik door de makelaar gebeld, hij had kijkers. Huis stond nog niet eens op internet! Stress, want zolder was nog een zooi, deurtjes nog niet geschilderd en het huis hing vol schone was. Snel naar huis gegaan, met een Franse slag opgeruimd. Toen heb ik de opbergplek wasmachine en droger gevonden 😊.

Zij hebben wel het huis gekocht!
We gaan door we gaan door ;) bv check azijn check zolder puber klaar.. eerste zo goed als klaar..beneden ramen zemen en garage aan het doen ...

Ik laat zeker iets horen !!!
quote:lindelunelente schreef op 02 juni 2015 @ 20:29:

[...]

Niet iedereen houdt van zo'n chemische geur...Nee beter gewoon even doorluchten, zonder dat het te kil wordt in huis, dat voelt zo ongastvrij.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Poets poets we zijn er bijna ;) ;)

Hoe lang zou zo een bezichting duren..
Ongeveer 20 tot 30 minuten. Succes!
Mot met to
En?
Haha, ik voelde de stress door het beeldscherm heen.
Nou hij staat op Funda hoor Gisteren het bord in de tuin en laat het verkopen maar beginnen..

Gisterenmiddag kregen we een telefoontje van de makelaar en we hebben deze week 3 bezichtigingen is dit goed voor in het begin of maar weinig ?

Dus spannend spannend wie wil even op funda meekijken ??
Drie bezichtigingen is niet slecht hoor. Succes.
Maar hoe ging nou de eerste bezichtiging waar je zo panisch over was?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Op het laaste moment afgebeld ze gingen toch maar voor nieuwbouw 😠😠
quote:llara schreef op 16 juni 2015 @ 12:57:

Op het laaste moment afgebeld ze gingen toch maar voor nieuwbouw 😠😠Oh echt? Na al dat schoonmaakwerk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja erg he dat weet je toch van te voren zou je zeggen
.
Wow! Mooi!

Jammer dat het niet hier in de wijk staat. Dan zou je een half miljoen kunnen vragen.

Dit ben je vast snel kwijt TO!
Ah wat een leuke reactie Rianne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven