Zogenaamd helderziende...

02-06-2015 19:30 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was dus met een oud buurvrouwtje mee naar haar yoga centrum, al maanden vraagt ze wanneer ik nou eens kwam.. Dus ik dacht oke laat ik maar eens meegaan.

Eenmaal daar aangekomen, zat daar een vrouw en die kwam naar me toe, ik wist dat ze "helderziend" is, dat had ik ehoord van me oude buurvrouw.

Ze begon opeens te praten tegen me en begon te vertellen dat ik vrijwillegers werk ga doen ik het buitenland.. 👀👀👀 serieus, als ik een week op vakantie ven mis ik me eigen plekje. Ze had het over ewn rauwkaart voor als me oma zou overlijden, maar ik ben niet Nederlands, wij doen niet aan rauwkaarten😳. Toen begon ze over mijn vriend; ze zei dat hij heel dominant is (totaal niet),ze zei dat hij wilt dat ik voor hem kook en thuis zit (hij stimuleerd me juist om leuke dingen te doen!) ik weet vanaf dag 1 dat dit mijn zielsverwant is! Ik weet dat gewoon diep van binnen.. Toen zei ze dat ik hem ga verlaten door Zijn gedrag en verliefd ga worden op een ander.

Het grappige is, mijn ex was zo. En door zijn gedrag ben ik verliefd geworden op mijn huidige vriend. Heb het allemaal al meegemaakt wat ze zei.. Ze was er zo van overtuigd dat t nog moest gebeuren..

Het erge is, ik heb OCD, in de vorm van dwanggedachten.. Ik zit helemaal vast in mijn koppie😞, heb zo een angst gekregen om mijn vriend kwijt te raken, klinkt allemaal zo onnozel, i know!! Als ik geen ocd had was ik het 100% allang vergeten.. Iemand tips??
Lieverd laat het los, die vrouw spoort niet en het zegt niks over jou
Werk je aan die ocd dmv therapie? Zo niet, dan lijkt me dat een goede start.

Negeer je OCD en vergeet het.
verba volant, scripta manent.
Huh ik snap het niet helemaal...

tips waarover?

Ik zou die zogenaamde helderziende maar niet serieus nemen..

I
Een rijtje maken? Dingen die voor de gedachte zijn en dingen die tegen de gedachte zijn? Dus voor ik verlaat mijn vriend want hij heeft een ochtendhumeur. Tegen hij maakt me altijd aan het lachen.

Zodat je ook op papier ziet dat er geen redenen zijn dat de relatie over gaat?

En misschien kan die vrouw naast de toekomst voorspellen ook wel het verleden oproepen. Alleen kan ze het onderscheid nog niet maken. ..
Rauwkaart?
Raak je nou echt overstuur van een getikte oudere vrouw die denkt dat ze in de toekomst kan kijken? Ik kan ook best wat kreten loslaten over iemands toekomst, maar of dat steek houdt, ik betwijfel het. Dus waarom geloof je in wat die vrouw zegt?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nadat jij niet bevestigd hebt wat de helderziende "ziet" kan ze nog maar 1 ding door te zeggen dat het nog moet gebeuren.

Misleiding van het brein
quote:Feeksje1977 schreef op 02 juni 2015 @ 19:38:

Rauwkaart?

TO is niet Nederlands, schreef ze erbij.

Het is rouwkaart TO :-)
Jullie hebben allemaal gelijk!! Doet me goed dit,

Ik ben in behandeling voor me OCD! 3 maanden gestopt maar aanstaande vrijdag begin ik weer (gelukkig)

Vind het ook zo stom dat k ermee zit.. Ze kent me niet eens!

Rouwkaart bedoel ik!! 😁
quote:roza1989 schreef op 02 juni 2015 @ 20:12:

Ik ben in behandeling voor me OCD! 3 maanden gestopt maar aanstaande vrijdag begin ik weer (gelukkig)

Rouwkaart bedoel ik!! 😁Niet doen, dat gekke oud mens gewoon negeren.
quote:roza1989 schreef op 02 juni 2015 @ 20:12:

Rouwkaart bedoel ik!! 😁Volgende keer een stomp op haar arm geven en zeggen "die had je niet aan zien komen hè".
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Probeer er eens een G schema van te maken?

Het kan je helpen om deze situatie te relativeren.
helderziendheid bestaat niet. trek het je niet aan en ga in therapie
Als die vrouw echt helderziend was geweest, had ze je niet ongevraagd allemaal 'informatie' gegeven. Ze is waarschijnlijk gewoon een beetje in de war.

Niets van aantrekken dus.
Toevallig ben ik ook helderziend.

Ik zie dat je een lang gelukkig leven met je vriend gaat krijgen. Sterker nog: ik zie een trouwring in het verschiet
Sommige mensen zijn ervan overtuigd dat ze een netwerkje met het hiernamaals hebben. Dat zijn meestal saaie 13-in-het-dozijnvrouwen met een mislukt haarkleurtje die iets bijzonders willen zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nu even de andere kant.

Ik denk dat ik voorspellende gaven heb en ik zie jou aan komen lopen.

Je bent jong genoeg om een oma te hebben, en een overlijden trekt meteen de aandacht, dus daar begin ik mee.

Je bent oud genoeg om een vriend te hebben dus dat is het volgende. Je vertelde dat je niet Nederlands bent, ik gok er even op dat je dus niet helemaal blank bent, dus in mijn eerder vooroordelende dan voorspellende ogen heb je een vriend die opgegroeid is met het idee dat mannen de baas zijn in huis, en dat vrouwen moeten schoonmaken, koken en voor de kinderen zorgen. Ja en dan is de kans ook groot dat jij dat niet meer pikt, en naar het buitenland gaat om tijdens vrijwilligerswerk je "roots"te zoeken.

En kijk eens aan wat een mooie voorspellingen ik gedaan heb. Meid laat je niets wijsmaken, lach er om met je vriend. Misschien kun je het bij je behandeling even ter sprake brengen en verder niets mee doen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Tickel schreef op 02 juni 2015 @ 20:19:

[...]

Volgende keer een stomp op haar arm geven en zeggen "die had je niet aan zien komen hè".
Mooi gezegd nlies.

Ik ging vroeger met mijn beste vriend weleens naar paranormaalbeurzen.

Ik denk dat ik in totaal wel 15 prachtige babies met hem voorspeld heb gekregen. En we hebben de perfecte relatie, vol reizen en vooral een diepe erotische klik hoorden we vaak.

Hij is homo, ik ben te oud voor kinderen. Dus die voorspellingen zijn niet uitgekomen.

Naast je neerleggen.
ja ik zou zo een carrière kunnen beginnen als waarzegster. Ben trouwens ooit naar een optreden van Gili geweest, iemand die zich mentalist noemt en dezelfde dingen doet op toneel als iedere waarzegger, occult persoon, Char en Derek. Alleen vertelt hij tevoren dat het allemaal niets met paranormaal te maken heeft, dat het trucjes zijn Hij heeft er ook een boek over geschreven "Iedereen paranormaal". Hij doet hard zijn best te bewijzen dat het allemaal niet bestaat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Anonymiss, wat houd een G schema in?

Nlies! Haha je hebt echt gelijk.. Ik ben zelfs armeens, dus ja. Donker haar, donkere ogen. Mijn vriend is Half grieks half NL. Echt, dat mens spoorde niet 😝😁

Bedankt voor je woorden! Doet me goed👍! En indd, ik kan ook wel helderziende zijn😜 aan iemands lichaamstaal kan je al genoeg zien!
Het grappige is dat ik het allemaal wel weet, maar mijn ocd maakt het allemaal zo moeilijk!

Tickel; ik had dat serieus gewoon moeten doen eigenlijk!! Haha
roza1989: Ik zet hieronder een link neer van zo'n schema en daaronder een korte uitleg

https://s-media-cache-ak0 ... ade0f1b6c9b1ce3dce192.jpg

http://blog.seniorennet.n ... tie/archief.php?catID=153

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven