topic weg???

04-06-2015 18:45 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, kan dat zomaar, een heel topic weg zonder zonder enige verwijzing?
die ik wilde bestaat al...
Ja als het tegen de forum regels was kan dat, geen idee om wat voor topic het ging.
over de rare schoonvader
ja want dat was een troll
je meent het, toch nog...heeft die ts het toch nog een tijd lang geloofwaardig gehouden...potdikkeme
Staat gewoon in het modtopic hoor
quote:Moiren_ schreef op 04 juni 2015 @ 18:51:

Staat gewoon in het modtopic hoor

Dit dus.

Maar vind het ook jammer. Was benieuwd wat de volgende plottwist was
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Nou ze bouwde het verhaal in ieder geval goed op, weer eens iets anders.
Waarom check dit niet eerst even voordat je er een topic over opent? Als topics verwijderd worden, wordt dat altijd gemeld.
Ik was dat topic ook kwijt:)
Maar 'troll' op grond waarvan? Mening mods?
quote:vivapimpelmees schreef op 04 juni 2015 @ 19:17:

Waarom check dit niet eerst even voordat je er een topic over opent? Als topics verwijderd worden, wordt dat altijd gemeld.Nee, dat klopt niet. Het schijnt dat Bente hier pas terug is geweest met een topic. Ik heb ernaar gezocht: spoorloos verdwenen, en taal noch teken in het mod- en bantopic.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 04 juni 2015 @ 20:19:

[...]

Nee, dat klopt niet. Het schijnt dat Bente hier pas terug is geweest met een topic. Ik heb ernaar gezocht: spoorloos verdwenen, en taal noch teken in het mod- en bantopic.Dat was geen topic maar een post in een topic.
Maar hoe is het ontdekt dat die dame een trol was?
quote:Hoezitdit schreef op 04 juni 2015 @ 20:21:

Maar hoe is het ontdekt dat die dame een trol was?Vast iets met IP's.
quote:Moiren_ schreef op 04 juni 2015 @ 20:20:

[...]

Dat was geen topic maar een post in een topic.Nee was een topic van B onder een andere nick maar het was duidelijk dat zij het was..
quote:Moiren_ schreef op 04 juni 2015 @ 20:20:

[...]

Dat was geen topic maar een post in een topic.Nietes, het was een compleet topic. Over striae. En het is met stille trom verdwenen, voor zover ik nu kan nagaan.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 juni 2015 @ 20:59:

[...]

Nietes, het was een compleet topic. Over striae. En het is met stille trom verdwenen, voor zover ik nu kan nagaan.Was dat hetzelfde topic als op psyche over koolhydraten wilde eten maar dat mocht niet van haarzelf?
Euh vivapimpelmees, als ik dat had geweten had ik er geen topic over hoeven openen toch...ik had er nog andijvie bij kunnen zetten :-)
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 juni 2015 @ 20:59:

[...]

Nietes, het was een compleet topic. Over striae. En het is met stille trom verdwenen, voor zover ik nu kan nagaan.Klopt het was ineens poef verdwenen. Ik had ook nog even gekeken of het bij het mod topic gemeld was, maar dat was inderdaad niet. Vond ik ook een beetje vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven