Regen

07-06-2015 14:27 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me er een klein beetje voor, maar ik weet tegelijkertijd dat ik ook weer niet de enige ben op deze wereld die van regen houd.

Ik hou erg van regen, en ik trek er dan ook soms op uit op regendagen om op bepaalde plekken de regen te filmen, ik word er rustig van, ik vind het een bepaald sfeertje hebben, en ik vind het gewoon echt fijn en mooi om te horen, en vooral te zien.

Het maakt mijn hoofd ook leeg, ik kan uren en uren naar regen kijken en echt genieten van regen.

Ik hou er dan ook enorm van om met regen in een pretpark rond te lopen.

Ik vraag me af of er meer mensen hier op Viva zo over denken of dat ik nu voor gek word verklaard en voor raar word aangezien?
Nee hoor, ben ook dol op de regen
Waarvan akte.

Wat maakt het verder uit wat een ander er van denkt?

Als jij van regen houdt is dat toch prima.
Ik vind regen heerlijk als ik binnen ben en nergens heen hoef. En als het geen vijf dagen duurt.

O, en zwemmen in de regen vind ik ook heerlijk. Weinig mensen die dan baantjes willen trekken
Regen is fijn.
Ik vind het heerlijk om onder het afdakje te zitten terwijl de regen recht naar beneden valt. Het ruikt dan ook zo lekker buiten vind ik.
Het allerfijnste is kamperen in de regen, dat je in de tent zit en wel boekjes MOET lezen.

(Bij windkracht 6 wordt dit na 3 dagen wel iets minder leuk, geef ik toe.)
Regen is heel fijn als ik lekker binnen zit en niet meer weg hoef. Lekker knus op de bank en daarna fijn slapen terwijl de regen tegen de ramen tikt.

Maar als ik naar een pretpark ga wil ik het toch wel graag droog hebben
Trollhinten mag niet, maar jij maakt wel veel aparte opmerkingen.

En je bent nieuw toch?
Float like a butterfly, sting like a biatch.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 07 juni 2015 @ 14:32:

Ik vind regen heerlijk als ik binnen ben en nergens heen hoef. En als het geen vijf dagen duurt.

O, en zwemmen in de regen vind ik ook heerlijk. Weinig mensen die dan baantjes willen trekken

Zwemmen in regen vond ik vroeger ook altijd heel fijn. En mooi ook. Hoe die druppels in dat water vallen...

Maar ik zwem al jaren niet meer omdat ik niet van zwemmen hou.
quote:Doreia schreef op 07 juni 2015 @ 14:35:

Ik vind het heerlijk om onder het afdakje te zitten terwijl de regen recht naar beneden valt. Het ruikt dan ook zo lekker buiten vind ik.Dat vind ik ook heerlijk!
Ik kan het me wel voorstellen en vind je dus niet raar. Of hooguit raar op een positieve manier.

Regen in een tent, regen als je binnen zit en niet weg hoeft, dat vind ik wel fijn. Als daarna de zon en de blauwe lucht maar weer terugkomen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Je doet mijn geen groter plezier dan regen heerlijk naar buiten gaan kan ik echt van genieten
Regen in de winter vind ik verschrikkelijk, niets erger dan dat. Die kou, die regen en dan arme ik op de fiets. Daar helpt gewoon niets tegen. Daarna verplicht lang onder de douche staan omdat je anders nooit meer warm word. Verschrikkelijk vind ik dat. Al helemaal als het meerdere dagen duurt.

Maar zomers is alles anders. Als de lucht warm is en de regen verkoelt dat is wel fijn. Als zomers stoeptegels en asfalt de hele dag opgewarmd zijn door de zon en dan met blote voeten door warme plasjes water lopen, dat is zo lekker. Dan heb ik ook het liefste een gigantische stortbui. En ozon ruiken als het onweert, heerlijk.

Zoenen in de regen vind ik ook nog steeds romantisch. Maar zoals ik al tikte, alleen in de zomer hoor.
Ik haat regen
Ik vind regen heerlijk, als ik in bed lig. Verder zou er niet om rouwen als het nooit meer regent,
Ik vind regen niet erg maar ik haat het om helemaal doorweekt te worden en een regenpak en lopen met paraplu als het druk is overal vind ik ook niks.

Maar na een warme zomerdag... kom maar op met die regen! Dan vind ik het wel heerlijk, koelt zo lekker af soms.
Schamen omdat je van regen houdt?

Ik ben gek op de regen. In de regen wandelen en fietsen, in bed liggen als het regent, in de tuin zitten als het regent, regen na een warme dag, regen in de herfst als de bladeren vallen... Prachtig, ik word er gelukkig van. Het ruikt ook zo heerlijk, als het regent in de bossen hier. Nog beter is als het een beetje waait.

Ik vind het alleen vervelend als ik ergens heen moet en dan aankom met een natte spijkerbroek. Maar daar hebben ze regenbroeken voor (hoewel die dingen me nooit lekker zitten, klam gedoe).

Oh, en in de regen in een achtbaan vind ik ook wel leuk.

Ik kan er niet mee zitten als een ander dat raar vindt. Ik vind sommige dingen ook raar die de meeste mensen leuk vinden.
Ik ben gek op regen.
Ik heb zeker geen hekel aan regen, behalve wanneer ik ergens naartoe moet waar ik een beetje netjes en beschaafd binnen moet komen.
Ik vind het heerlijk als het dondert en bliksemt en heel hard regent als ik bijna naar bed ga. Vroeg lag ik op zolder, heerlijk onder het schuine dak!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Best wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik hou ook van regen, soms wil ik er best een wandeling in maken. Maar ik hou er vooral van als ik fijn binnen zit. Beetje rommelen en dan naar buiten kijken. Heerlijk. Regen tijdens een zwoele zomeravond vind ik ook heel fijn. Dan gooi ik alles open. Het geluid vind ik heel mooi en het ruikt dan ook zo lekker daarna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven