Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.

Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.

Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Leuk zeg, het lijkt mij echt heel druk met 5 kleintjes. Kan mij wel voorstellen dat het voor je dochter lastig is, ineens 3 baby zusjes erbij. Goed idee ook zoals jullie de weekenden doen. Fijn hoor dat het zo goed gaat. En leuk dat je even een update gaf.
Hoi Politiehier, gaat het nog steeds goed met jullie? Hoe oud zijn alle meisjes nu inmiddels? Hebben je man en jij al iets meer dan samen bij de Ikea eten met z'n tweetjes kunnen doen? Ik blijf jullie situatie bijzonder vinden en dat is het natuurlijk ook!
Politiehier ik vind jou zo'n topmens en topmoeder!

Je beschrijft het zo goed en reeeel. Natuurlijk is dit niet een situatie voor je vooraf op intekent, maar ik denk dat jullie een heel evenwichtige opvoeding kunnen bieden aan je 5 meiden, waar je zelf gewoon super sterk in staat. Volgens mij kunnen gestresste ouders met maar 1 of 2 kids hier een voorbeeld aan nemen. Trekken jij en je man het samen ook nog en hebben jullie heel af en toe gelegenheid samen iets leuks te doen? Je hebt wel eens verteld dat je man notaris is. Hopelijk hebben jullie dan in ieder geval financieel geen zorgen en ruimte om de dingen te doen die je wilt doen.

Zou zo leuk zijn af en toe je updates te blijven volgen!
Even een uppje... hoe is het met jou en je gezin politiehier?
Wat een power gezin zijn jullie! Lijkt mij heel mooi om vijf dochters te hebben en die gezond te zien opgroeien. Ook voor de meiden zelf, als ze wat ouder zijn dat die band dan zo sterk is!
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Hoi politiehier,

Ik moest ineens aan je denken. Weet niet of je hier nog actief bent, maar ik ben zo benieuwd hoe het met jullie is! Ik ben altijd een stille meelezer geweest.

Ik hoop dat het goed gaat met jullie gezin! Je leek mij zo'n goeie moeder! Ik vind het ook zo knap dat je al die tijd gekolfd hebt voor je dochters!!

Je dochters worden alweer bijna drie denk ik? Ik hoop dat je ooit nog een update plaatst!
Nav het 'welk topic is je bijgebleven' topic moest ik ineens weer aan je denken! Wel hard moeten zoeken naar dit topic, ik ben zo benieuwd hoe het met jullie is!

:rolling:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Mocht je dit ooit nog eens lezen, ik ben nog steeds benieuwd hoe het met jullie is! Sorry dat ik een oud topic naar boven haal, maar deze is het wel waard, dacht ik.
Ter ere van het einde nog een update?

:P
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven