new room. :)

09-06-2015 00:13 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Guys ik krijg binnekort een nieuwe kamer! 18 Juni word mijn kamer wit gebehangen (Me vloerbedekking is blauw), zodat ik er leuke acessoires neer kan zetten zoals leuke kussentjes, een dekentje voor op me witte bankje, een leuk dekbed en lampjes. Zelf heb ik al een vaasje met een leuk symbooltje, waar blauw zand in zit. Heeft iemand anders nog leuke ideetjes en inspiratie of een leuke winkel waar je zulke leuke dingen kan kopen? 😊
Gebewattes?

Verder eens, chocola is heerlijk
Een mooi blauw met wit boek waarin staat wanneer je me en wanneer je mijn schrijft?
gebehangen ?

Verder kan ik aan de hand van 'me witte bankje' en 'een leuk vaasje met een leuk symbooltje' je absoluut geen interieuradvies geven. Dat snap je zelf ook wel toch?
quote:dolfje schreef op 09 juni 2015 @ 00:17:

Een mooi blauw met wit boek waarin staat wanneer je me en wanneer je mijn schrijft?

Tadaaa!

Doe niet zo flouw guys. Jullie snap tog ook wel wat ze bedoel?

Loop gewoon eens binnen bij bijv. Leen Bakker of Ikea. Zij hebben vaak accessoires in wit, hout en blauw/wit.
Ik weet wel een leuke winkel.
quote:ikeaverslaafde schreef op 09 juni 2015 @ 00:45:

Ik weet wel een leuke winkel. Vertel!
Been Lakker!
Wacht, laat me raden!

Leenbakker?

Kwantum?

Action?

Ehhhh....

Ik weet het niet. Deel je geheim met ons!
Lak is ook verkrijgbaar in blauw!
Daar heb ik lak aan...
Ik zie daar geen been in.
Laten we het maar blauw blauw laten.
Zo lang ik maar geen blauwtje loop!
Action, Intratuin, Xenos, bouwmarkten? Praxis heeft hier altijd leuke dingen staan.
Ik ben zo benieuwd naar het symbooltje!
Ik zou er een groot 2 persoons bed in zetten, met heel veel kussens enzo. Lekker voor te chillen weetjewel. Met een witte gehaakte sprei. En een kastje nog, voor je prulletjes.
Hoe oud ben je? Ik heb het die dat je een tiener bent? Ik denk dat je dan beter op het yes forum je vraag kunt stellen. Daar tref je gelijkgezinden. Hier hangen middelbare vrouwen rond die nekharen krijgen van 'guys' en 'me vloerbedekking'. Succes en plezier met je nieuwe kamer!
Tiener? Kom op nou Whopper, je ziet tog dat ze tot na middernacht nog op mag blijven!
Mag? Wie weet zit ze stiekum met de iPad onder de deken.
Verraaier!
quote:ikeaverslaafde schreef op 09 juni 2015 @ 00:51:

Been Lakker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven