Reizen met Corendon

10-06-2015 00:03 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Heb vanmiddag een vakantie naar Turkije geboekt met Corendon.

Weekje all inclusive voor 694¤ per persoon.

Het scheelde redelijk veel met andere touroperators, vandaar uiteindelijk toch bij Corendon geboekt.

Nu is het zo, ik werk zelf op een reisbureau, wij boeken geen Corendon vanwege de vele slechte publiciteit.

Mijn vraag is nu dus of iemand van jullie ervaringen heeft met Corendon?

Zit me achteraf totaal niet lekker dat ik geboekt heb, dom ik weet het!

Ik hoor graag van jullie wat jullie ervaringen zijn met deze touroperator.

Dank jullie wel!
Zoals met alles zul je goede en slechte ervaringen horen maar ja je hebt toch al geboekt..

Dus hoop er gewoon het beste van en verwacht er niet al te veel van dan valt het misschien wel mee.
Vorig jaar mee naar Kreta geweest, en was prima geregeld allemaal. Keurige opvang op de luchthaven ter plaatse, de bus stond klaar, er was een hostess in de bus die de gasten naar de diverse hotels bracht en ook verder alles netjes geregeld. Dus ik kan niks negatiefs noemen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ach, overal hoor je toch zowel positieve als negatieve verhalen over?

Ik ben ooit 1 keer met Corendon geweest, dat was in 2007 en is prima bevallen hoor.
Ik heb hele goede ervaringen met corendon! Het kan dus wel!
Ik ben 3 of 4 keer met Corendon op vakantie geweest naar Turkije en de Griekse eilanden en heb geen problemen m.b.t. vertraging, de service en het appartement ondervonden.
Wij gaan ook een weekje naar Turkije en zijn ongeveer 850 euro kwijt met 3 volwassen personen. Wij hebben bij Arke geboekt en het is all-inclusive van 7 uur 's morgens tot 1 uur 's nachts in een 4 sterren hotel. Wij vertrekken eind deze maand. Zitten jullie misschien midden in het hoogseizoen omdat jullie zo veel meer geld kwijt zijn?
Gelukkig, fijn om te horen dat er ook nog mensen zijn met goede ervaringen!

Lees op hun Facebook pagina veel slechte berichten, al zijn de meeste mbt het wijzigen van de vluchttijden.

Het hotel is goed, dat weet ik.

Heb alleen een aantal keer gelezen dat ze ineens de klant een dag na boeking meer laten betalen, ivm foute berekeningen op de website. En dat mensen ineens dagen korter of juist langer op vakantie moeten. Dat vind ik nog het engst eigenlijk.

Vlucht, transfer en acco daar geloof ik wel in.
Blondie456, we zitten in het begin van het hoogseizoen inderdaad.

Bij bijvoorbeeld Sunweb betaal je ook meer voor deze accommodatie.

Bij Arke was deze helaas niet te krijgen.

Overigens zit je bij Arke prima!! Fijne touroperator met goede service.
Al echt heel vaak met Corendon gevlogen en echt niks mis mee aan hoor!!!
Heb je wel reviews bekeken van de accommodatie etc voor het boeken?

En een beetje offtopic: maar krijg je geen personeelskorting omdat je bij een reisbureau werkt?
Met Corendon is helemaal niets mis. Je moet het maar net treffen. Als iemand een keer een klote ervaring heeft, dan wordt zo'n touroperator helemaal afgezeken op internet.

Bij ons was toen alles prima geregeld. Geen problemen gehad.

Overigens vindt ik de prijs die TO noemt niet zo gek hoor. Volgens mij gingen wij toen in juli en betaalden wij ook zoiets. Niet heel gek in het hoogseizoen.
quote:closednote schreef op 10 juni 2015 @ 00:26:

Heb je wel reviews bekeken van de accommodatie etc voor het boeken?

En een beetje offtopic: maar krijg je geen personeelskorting omdat je bij een reisbureau werkt?

Jawel krijg wel iets van personeelskorting, maar dit is slechts de commissie en bemiddelingskosten eraf.

Heel veel heb je hier dus niet aan :P

Buiten het feit dat je gebonden bent aan bepaalde touroperators, is soms wel eens vervelend.
Mijn ouders zijn al 3-4x met Corendon op reis geweest. Zij zijn tevreden. Zij zijn 1x omgeboekt mbt vlucht via Dusseldorf. Toen werden zij wel netjes met de bus naar Dusseldorf gebracht. Ik zou dat irritant vinden maar mijn ouders vonden het niet erg. Ik ga in het najaar met Corendon op vakantie...voor het eerst en ik wacht met smart op hun nieuwe welness centrum in Adam.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Blondie456 schreef op 10 juni 2015 @ 00:21:

Wij gaan ook een weekje naar Turkije en zijn ongeveer 850 euro kwijt met 3 volwassen personen. Wij hebben bij Arke geboekt en het is all-inclusive van 7 uur 's morgens tot 1 uur 's nachts in een 4 sterren hotel. Wij vertrekken eind deze maand. Zitten jullie misschien midden in het hoogseizoen omdat jullie zo veel meer geld kwijt zijn?850¤ met zijn drieën ? Dat kan toch niet alleen met een vlucht en transfer betaal je al meer .
quote:Moderncharme schreef op 10 juni 2015 @ 00:25:

Blondie456, we zitten in het begin van het hoogseizoen inderdaad.

Bij bijvoorbeeld Sunweb betaal je ook meer voor deze accommodatie.

Bij Arke was deze helaas niet te krijgen.

Overigens zit je bij Arke prima!! Fijne touroperator met goede service.

Nog een keer? Goede service bij Arke? Wij hebben 30 uur vertraging gehad met Arke, pas na 15 uur werden we naar een vies hotel gebracht (daarvoor een week 5 sterren, dus viel heeeeeeel zwaar tegen) en achteraf geven ze geen thuis met compensatie. Ook geen eten oid extra op het vliegveld of in het vliegtuig naar huis (die ook weer 8 uur vertraging had).

Corendon nog nooit mee gevlogen, heb alleen gehoord dat je errug weinig beenruimte hebt.
quote:Pretzel66 schreef op 10 juni 2015 @ 07:12:

[...]

850¤ met zijn drieën ? Dat kan toch niet alleen met een vlucht en transfer betaal je al meer .

Ik vraag me ook af in welk hotel je dan zit. En wie die 3e persoon is. Is dat een kind of een volwassene? Wij waren vorig jaar in september bijna 2000 euro kwijt voor 4 sterren all in voor een week. Kind was toen voor de helft van de volwassenen-prijs. Was wel in bodrum, dat is een duurdere plaats dan anderen turkse badplaatsen. Wij waren met arke, dat is echt prima bevallen! Dit jaar gaan we met sunweb, ben benieuwd

Corendon zag ik vroeger vaak gewijzigde vluchttijden op het bord. Heb echt heel vaak gezien dat daar iets wijzigde. Maar dat valt me de laatste jaren eigenlijk ook niet echt meer op. Heb het idee dat het de laatste tijd een stuk beter geregeld is bij corendon.
Afgelopen mei vakantie met corendon naar Turkije geweest. Op wat vertraging na geen klachten eigenlijk.

Die 850 euro voor 3 volwassenen welke accommodatie is dat?

Enne beetje offtopic, loont het nog om 3 dagen voor vertrek het reisbureau in tr lopen voor echt super lage prijsjes als je niet veel eisen hebt?
Heb je de reviews van het hotel niet gecheckt op tripadvisor.com voor je boekte?
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 10 juni 2015 @ 07:44:

Heb je de reviews van het hotel niet gecheckt op tripadvisor.com voor je boekte?Het gaat haar meer om oa veranderingen in vluchttijden en langer of korter weg .
quote:redbuIIetje schreef op 10 juni 2015 @ 07:44:

Heb je de reviews van het hotel niet gecheckt op tripadvisor.com voor je boekte?Het gaat over de reisorganisatie. Dat vind je niet bij reviews over het hotel hoor.
Vorige week metCorendon naar Bulgarije geweest. Alles supergoed geregeld. Mijn klacht over het aquapark werd serieus genomen en ik kreeg hiervoor terplekke een compensatie (vrijkaartjes voor een ander aquapark)
quote:ikdus2010 schreef op 10 juni 2015 @ 07:20:[/b

Corendon nog nooit mee gevlogen, heb alleen gehoord dat je errug weinig beenruimte hebt.Tegen bijbetaling kan je van te voren extra beenruimte boeken, was blij dat ik dat gedaan had.
Met corendon naar Turkije geweest. Accommodatie was prima maar vlucht was niet denderend .. Turkse maatschappij , stewardessen spraken allen Turks , bloedheet in vliegtuig , 0 service . Maar verder prima
Mijn man maakt er een sport van om aanbiedingen in de gaten te houden. Wij gaan naar Icmeler vlakbij Marmaris naar hotel Mirage World. 850 euro is inderdaad niet duur en de reviews zijn goed. Wij vertrekken 26 juni maar als we een week later boekten waren we al veel meer geld kwijt geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven