Vandaag doen.

12-06-2015 10:27 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan jullie vandaag doen met dit weer?
Ik heb net ruim 6 km gewandeld, ga zo boodschappen doen en dan in de tuin zitten denk ik.

En insmeren heb ik ook al gedaan

En jij?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ik heb de vogelkamer gedaan en verder doe ik niks vandaag
Werken in het zonnetje, onder het zonnescherm

Een bak kersen naast me, een liter water, zonnebrandcreme enzo bij de hand. Heerlijk.
Ik ben nu bezig met het hele huis schoonmaken. Alleen nog even stofzuigen, dat ga ik over 5 minuten doen voor het echt warm wordt. En dan ga ik daarna lekker in de zon zitten. Er ligt nog een halve watermeloen, dus die ga ik straks als lunch opeten met een bakje kwark. Zin in!
Ik ben aan het werk, straks ga ik even met de bus een pakje wegbrengen en een broek ophalen en vanmiddag ga ik naar mijn opa om zijn huis schoon te maken.
Boodschappen gedaan, was opgehangen en alles open gezet. Vanmiddag verwachten ze hier (het zuidelijk buurland) al regen, dus hopelijk waait mijn was in een uur of vier al (zo goed als) droog. Nu naar de bakker en straks studeren. Laatste loodjes enzo. Wilde eigenlijk een half uurtje gaan zonnen als voorbereiding op de brandende mediterraanse zon, maar het is helemaal bewolkt hier.
Niets anders dan op een gewone vrijdag. Die dertig graden overleef ik wel. Kan dat volgende week niet op zaterdag?
Thuis werken, misschien ga ik straks wel even buiten werken onder de parasol...zo ff lunchen buiten (niet ontbeten) en wat in de tuin rommelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Net wat strijk weggewerkt en alvast nasi gemaakt voor vanavond, de sate staat in de marinade. Ik ga zo wat tijdschriften kopen en dan vanmiddag lekker lezen in de tuin met een wijntje erbij zolang het droog blijft.
Dertig minuten liggen mediteren in schouderstand en wokkel, broodjes gebakken en fruit met kwark op en verder weet ik nog niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Goh euh gewoon werken op kantoor....

Wel deze avond jurasic world kijken ; )
Ik verdeel mijn tijd tussen de wc en mijn bed. Dag 4 met diarree en nu met bloed, volgens de huisarts waarschijnlijk door een bacterie, ik had ook lichte uitdrogingsverschijnselen en probeer ors naar binnen te krijgen, bah!

Het zou heel fijn zijn als ik ook nog wat kan slapen, want daar is het vannacht ook niet van gekomen. Maar als ik al in slaap val, dan wordt ik snel weer wakker van de kramp.
Heb mijn neefje en nichtje uit school gehaald en die zitten nu heerlijk te poedelen in een zwembadje in de tuin. En we wachten natuurlijk met smart op de ijscoman
reisa, beterschap!! Wat lijkt me dat naar zeg, op zo'n dag als vandaag. Sterkte, ik hoop dat je snel weer opknapt.

Ik ben daarnet al met mijn vriend naar de bank geweest en wat boodschappen gedaan, cadeautjes gekocht voor vaderdag. Nu lekker binnen, want we hebben die boodschappen natuurlijk lekker wandelend gedaan . Over twee uurtjes gaan we naar de garage met mijn auto, want dan krijg ik een nieuwe radio antenne *jeej*. En daarna ga ik denk ik nog even fijn buiten zitten lezen.

Fijne dag iedereen!
Beterschap Reisa, wat ontzettend vervelend!
Beterschap Reisa, wat ontzettend vervelend!
Reisa, beterschap!

Ik lees sommigen over regen, maar dat wordt hier pas ergens vannacht verwacht. Hopelijk vanavond niet zo benauwd als vorige week, maar nu mag ik in de tuin zitten, toen moest ik de avondvierdaagse lopen...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Beterschap Reisa.

Lekker met de hond gewandeld, nu even op het forum en straks een shirt maken voor mezelf.
Enjoy the little things in life
Beterschap Reisa1978!

Ik doe helemaal niets vandaag en blijf lekker schoon gedoucht- en gescrubd in mijn maxi-jurk binnen zitten.
Nou, gewoon werken hoor! En vanavond Niks!
"Carpe diem!"
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 juni 2015 @ 10:53:

Ik ben aan het werk, straks ga ik even met de bus een pakje wegbrengen en een broek ophalen en vanmiddag ga ik naar mijn opa om zijn huis schoon te maken.Zo kan het dus ook. Ik heb gister een stuk gefietst naar een stad. Ik hou wel van aardige stukken fietsen en jij en wat ben je vandaag van plan als je het wilt zeggen?
quote:sleeptouw schreef op 13 juni 2015 @ 08:52:

[...]

Zo kan het dus ook.

?

je hebt toch nog nergens gereageerd in dit topic? Waar reageer je nu eigenlijk op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven