Vandaag doen.
vrijdag 12 juni 2015 om 10:46
vrijdag 12 juni 2015 om 10:53
Boodschappen gedaan, was opgehangen en alles open gezet. Vanmiddag verwachten ze hier (het zuidelijk buurland) al regen, dus hopelijk waait mijn was in een uur of vier al (zo goed als) droog. Nu naar de bakker en straks studeren. Laatste loodjes enzo. Wilde eigenlijk een half uurtje gaan zonnen als voorbereiding op de brandende mediterraanse zon, maar het is helemaal bewolkt hier.
vrijdag 12 juni 2015 om 11:00
vrijdag 12 juni 2015 om 12:14
Ik verdeel mijn tijd tussen de wc en mijn bed. Dag 4 met diarree en nu met bloed, volgens de huisarts waarschijnlijk door een bacterie, ik had ook lichte uitdrogingsverschijnselen en probeer ors naar binnen te krijgen, bah!
Het zou heel fijn zijn als ik ook nog wat kan slapen, want daar is het vannacht ook niet van gekomen. Maar als ik al in slaap val, dan wordt ik snel weer wakker van de kramp.
Het zou heel fijn zijn als ik ook nog wat kan slapen, want daar is het vannacht ook niet van gekomen. Maar als ik al in slaap val, dan wordt ik snel weer wakker van de kramp.
vrijdag 12 juni 2015 om 12:46
reisa, beterschap!! Wat lijkt me dat naar zeg, op zo'n dag als vandaag. Sterkte, ik hoop dat je snel weer opknapt.
Ik ben daarnet al met mijn vriend naar de bank geweest en wat boodschappen gedaan, cadeautjes gekocht voor vaderdag. Nu lekker binnen, want we hebben die boodschappen natuurlijk lekker wandelend gedaan . Over twee uurtjes gaan we naar de garage met mijn auto, want dan krijg ik een nieuwe radio antenne *jeej*. En daarna ga ik denk ik nog even fijn buiten zitten lezen.
Fijne dag iedereen!
Ik ben daarnet al met mijn vriend naar de bank geweest en wat boodschappen gedaan, cadeautjes gekocht voor vaderdag. Nu lekker binnen, want we hebben die boodschappen natuurlijk lekker wandelend gedaan . Over twee uurtjes gaan we naar de garage met mijn auto, want dan krijg ik een nieuwe radio antenne *jeej*. En daarna ga ik denk ik nog even fijn buiten zitten lezen.
Fijne dag iedereen!
vrijdag 12 juni 2015 om 13:38
zaterdag 13 juni 2015 om 08:52
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 juni 2015 @ 10:53:
Ik ben aan het werk, straks ga ik even met de bus een pakje wegbrengen en een broek ophalen en vanmiddag ga ik naar mijn opa om zijn huis schoon te maken.Zo kan het dus ook. Ik heb gister een stuk gefietst naar een stad. Ik hou wel van aardige stukken fietsen en jij en wat ben je vandaag van plan als je het wilt zeggen?
Ik ben aan het werk, straks ga ik even met de bus een pakje wegbrengen en een broek ophalen en vanmiddag ga ik naar mijn opa om zijn huis schoon te maken.Zo kan het dus ook. Ik heb gister een stuk gefietst naar een stad. Ik hou wel van aardige stukken fietsen en jij en wat ben je vandaag van plan als je het wilt zeggen?