Ervaring met Nederwoon?

13-06-2015 14:50 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik ben net het perfecte huurappartement gezien dat een groot nadeel heeft: de verhuurder is Nederwoon. Ik roep al een tijdje heel hard: "ik huur in ieder geval niet van Nederwoon", voornamelijk door de enorme hoeveelheid klachten die te vinden zijn op internet. Het bedrijf komt daardoor ook over als een louche organisatie. Het lijkt er echter op dat deze klachten veelal dateren van voor 2014. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met huren bij Nederwoon? Zou je het aan- of juist afraden?

Alvast bedankt!
Ik heb er geen ervaring mee maar waar ben je bang voor wat je kan overkomen bij dat bedrijf?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zie nogal veel klachten van reparatieverzoeken die niet ingewilligd worden, borg die niet of alleen moeizaam terug te krijgen is, beweringen dat de huur niet betaald is terwijl dat wel is gedaan en daarnaast ook onbeschoft behandeld worden wanneer over dit soort zaken contact wordt gezocht. Klinkt dus niet echt fijn..
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar een heel klein googeltje leert mij dat je daar dus echt nooit iets van moet huren. Gewoon niet doen dus.
Mijn vriend huurde tot 1 juni 2015 een flat in Amersfoort via Nederwoon. Bij aangaan van de overeenkomst in 2014 heeft hij keurig de borg betaald wat toen gelijk was aan een extra maandhuur. Altijd keurig de huur betaald en ook tijdig opgezegd. Bij oplevering geen problemen gehad en dan zou je denken dat ze de borg conform de overeenkomst wel binnen 2 maanden zullen terug betalen. Dat blijkt dus niet het geval. Dit ondanks diverse belletjes en een aangetekende brief. Ze blijven tot op heden nog steeds passief en zal dus wel tot een zaak leiden. Hierbij zal Nederwoon dan wel de extra incasseringskosten moeten betalen denk ik.

Al met al wat ik dan zo hoor, is het gewoon een doortrapte en slechte verhuurmakelaar en ga er dus nooit mee in zee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven