Reisstekker

15-06-2015 13:32 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Na twee miskopen te hebben gedaan, wil ik even wat persoonlijke ervaringen want ga de gok niet een 3e keer wagen

Ik ga binnenkort naar Londen en naar Manchester en nu ben ik opzoek naar een adapter voor m'n stroomgebruikende apparaten.

Ben van plan een verlengsnoer mee te nemen zodat 1 stuk genoeg is .. MAAR, van de twee die ik nu heb gekocht tot nu toe zijn beide echt een ramp, bij de eerste vallen de stekkers er gewoon uit en de tweede voelt zo gammel dat ik het niet aandurf.

Die gaan dus direct weer terug naar waar ze vandaan kwamen...

Welke reisstekker heb jij? Linkje naar webshop mag, graag zelfs!

Mijn budget is een euro of 10 (meer heb ik er ook niet echt voor over.. )

Ik hoor het graag!
Internagelaktisch
ANWB webwinkel/winkel
Ik koop ze altijd in Engeland zelf. Bij Tesco kosten ze maar £1/£2 en die zijn heel erg goed.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 15 juni 2015 @ 13:36:

Ik koop ze altijd in Engeland zelf. Bij Tesco kosten ze maar £1/£2 en die zijn heel erg goed.

Hmm, goed idee maar ik ben bang dat ze dan net uitverkocht zijn ofzo haha.

Ik ben nogal een 'regelneef' en wil dit soort dingen al in m'n koffer hebben voor ik wegga haha
Internagelaktisch
Wat Bootje zegt: ter plaatse kopen is veel voordeliger!

Ik heb zo'n Engelse stekker waar drie ingangen aan zitten en waar je dus meerdere apparaten tegelijk op aan kunt sluiten. Maar merkloos en niet hier gekocht, dus daar heb je niks aan
quote:stippensokken schreef op 15 juni 2015 @ 13:40:

Wat Bootje zegt: ter plaatse kopen is veel voordeliger!

Ik heb zo'n Engelse stekker waar drie ingangen aanzitten en waar je dus meerdere apparaten tegelijk op aan kunt sluiten. Maar merkloos en niet hier gekocht, dus daar heb je niks aan

Bah, jammer ;)

Ik neem alleen lekker een verlengsnoer mee zodat ik meerdere dingen kan opladen zonder gedoe
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 15 juni 2015 @ 13:39:

[...]

Hmm, goed idee maar ik ben bang dat ze dan net uitverkocht zijn ofzo haha.

Ik ben nogal een 'regelneef' en wil dit soort dingen al in m'n koffer hebben voor ik wegga haha

Op elke hoek een Tesco

Of Sainsbury's.

In Nederland betaal je vooral klauwen met geld voor slechte kwaliteit.

En anders misschien nu vast een paar lenen in je omgeving en dan in de UK zelf aanschaffen?
Mijne heb ik al jaren, geen idee meer waar vandaan.

Maar ik neem altijd nog een dubbelstekker mee, liefst met 3 of 4 ingangen. Dan doe ik dus eerst de reisstekker, dan de dubbelstekker en dan kunnen mijn apparaten erin.
De blokker heeft er 1, met van die verwisselbare plaatjes aan de achterkant. Die is prima. Ze hebben ook zo'n ouderwetse 'toren' met 4 stekker in elkaar, die is verschrikkelijk.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:bootje_op_de_golven schreef op 15 juni 2015 @ 13:42:

[...]

Op elke hoek een Tesco

Of Sainsbury's.

In Nederland betaal je vooral klauwen met geld voor slechte kwaliteit.

En anders misschien nu vast een paar lenen in je omgeving en dan in de UK zelf aanschaffen?

Ja ik heb op FB al gevraagd of iemand een stekker voor me te leen heeft.

Wel een goede tip om er daar eentje te kopen!

Ik ga vrienden opzoeken in Manchester maar ik ga eerst naar Londen, anders had ik aan die mensen gevraagd of ze er eentje voor me wilde halen alvast zodat ik zeker weet dat ik er eentje heb...
Internagelaktisch
quote:handigmetgeld schreef op 15 juni 2015 @ 13:44:

De blokker heeft er 1, met van die verwisselbare plaatjes aan de achterkant. Die is prima. Ze hebben ook zo'n ouderwetse 'toren' met 4 stekker in elkaar, die is verschrikkelijk.Bedoel je deze?

http://www.blokker.nl/nl/blknl/wereld-reisstekker
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 15 juni 2015 @ 13:50:

[...]

Ja ik heb op FB al gevraagd of iemand een stekker voor me te leen heeft.

Wel een goede tip om er daar eentje te kopen!

Ik dacht er zelf ook pas aan toen ik daar met mijn neus voor het schap stond
quote:bootje_op_de_golven schreef op 15 juni 2015 @ 13:52:

[...]

Ik dacht er zelf ook pas aan toen ik daar met mijn neus voor het schap stond

Haha daarom is het Viva forum toch wel handig ;)

M'n collega heeft er misschien een voor me te leen en als ik hier geen goede voor niet al te duur kan vinden koop ik er daar een.

Wel goed om te weten dat ze daar dus ook goede/goedkope hebben.

Die van de blokker ziet er opzich wel goed uit
Internagelaktisch
Gewoon op de boot/het vliegveld. En als je even kunt wachten, daar in de (iets grotere) supermarkt. Echt! En dan koop je er gewoon meerdere, want een verlengsnoer is leuk als je al je apparaten op 1 plek hebt. In de praktijk fohn je je haren in een andere ruimte dan dat je telefoon ligt.
Zonder oorzaak geen gevolg
Ik heb er 1 van Action. Voldeed prima afgelopen jaar.
quote:polkat schreef op 15 juni 2015 @ 13:56:

Gewoon op de boot/het vliegveld. En als je even kunt wachten, daar in de (iets grotere) supermarkt. Echt! En dan koop je er gewoon meerdere, want een verlengsnoer is leuk als je al je apparaten op 1 plek hebt. In de praktijk fohn je je haren in een andere ruimte dan dat je telefoon ligt.

Het voordeel is dat ik mijn haar maar 1x per 5/6 dagen was en niet van plan ben daar mn haar te fohnen haha. Hotels hebben vaak ook een fohn..

Op het vliegveld zijn die krengen volgens mij mega duur, net als alles daar..
Internagelaktisch
quote:superjuffie schreef op 15 juni 2015 @ 13:56:

Ik heb er 1 van Action. Voldeed prima afgelopen jaar.Die heb ik dus al gekocht, daar vallen mijn stekkers uit? Ik deed m'n iphone lader er in en die bleef er niet in hangen :/
Internagelaktisch
Die van de Hema voldoet ook prima, gaat hier al een jaar of tien mee.
quote:Maaique schreef op 15 juni 2015 @ 13:52:

[...]

Bedoel je deze?

http://www.blokker.nl/nl/blknl/wereld-reisstekker

Ja, die is prima.

En deze moet je dus nooit kopen: http://www.blokker.nl/nl/blknl/wereldadapter
Ik was laatst in Engeland. Stekker vergeten en de Tesco tegenover het hotel had ze dus niet. Alleen andersom, van Engels naar Europees. Receptie van het hotel had ook niks (vond ik echt slechte service). Ik kon nergens op loopafstand een stekker krijgen. Later eentje gekocht bij zo'n rommelwinkel die ik belachelijk duur vond (5 pond ofzo).
.
impala: met een beetje goede wil past een europese stekker wel in een GB-stopcontact. Niet aan te raden voor zware apparatuur, maar je telefoon opladen op die manier kan geen kwaad.
quote:handigmetgeld schreef op 15 juni 2015 @ 14:06:

[...]

En deze moet je dus nooit kopen: http://www.blokker.nl/nl/blknl/wereldadapterHier hebben we 3 setjes van gekocht, voor America zijn ze perfect !
Bedankt voor de goede tips allemaal!
Internagelaktisch
Ik heb de allersimpelste van Wilko gekocht in een gat ver buiten Londen. Stekker was 2.99 pond en voor mijn telefoon en iPad een dubbele USB-stekker was 3.89 pond. Die dingen die je moet draaien gaan snel stuk. Boots heeft ze ook en zit op veel plaatsen.
quote:Boarn schreef op 15 juni 2015 @ 14:24:

[...]

Hier hebben we 3 setjes van gekocht, voor America zijn ze perfect !Ik heb die ook. Nooit problemen mee gehad. Je moet m alleen niet thuis laten liggen
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven