Antilekbeker

15-06-2015 19:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is een goede Antilekbeker??

Heb er twee geprobeerd ( een van difrax en een van avent met pinquin erop) maar deze lekker toch. Alles is constant nat. Mijn zoontje is nogal wilt en zit ook heel vrolijk hard te zwaaien met die bekers.
kennelijk maakt het per beker dan toch uit... want wij hebben ook zo een van avent met pinguin, maar die lekt niet!

wordt hier heel vaak op de grond gegooid, en ruw mee gedaan. Hier ook een zoontje met flink wat testosteron denk ik
Draait hij/ jullie de dop er wel steeds recht op?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mepal!
De Mykko van Kiddyboo werkte bij ons heel goed. Er zit geen tuit op, maar een ventiel rondom, wat ik ook heel handig vond. En hij lekte dus nooit.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
De beste antilek beker die we hier in huis gehad hebben is een Nuk, zo'n 123 beker.

En de fijnste lekvrije rietjesbeker vonden we de Avent
Ik heb die van Nuby, echt heel tevreden over. Ook die pinguïn van Avent geprobeerd maar die vond ik helemaal niets.
Mepal, die hebben ze ook op het kdv.

Die van de xenos (al lijkt hij op).

Uit het babypakket van de babydump.
Kruidvat eigen merk of die van nuby vond ik erg fijn.
quote:DG2015 schreef op 15 juni 2015 @ 20:12:

De Mykko van Kiddyboo werkte bij ons heel goed. Er zit geen tuit op, maar een ventiel rondom, wat ik ook heel handig vond. En hij lekte dus nooit.+1. Deze hebben wij ook, en dan leren ze ook gelijk goed drinken. Mijn oudste van 4 gebruikt hem hier in huis nog en zodra jongste oud genoeg is, krijgt hij ook uit deze beker.
Hier twee van nuby en twee van avent (de pinguïn) gehad, lekten allemaal. Een andere van avent met afdek-klepje werkte ook niet. Zat mini alleen maar het klepje te spelen. Nu ook een van mepal. Gaat prima.
Die van de Hema is de enige die hier echt nooit heeft gelekt .
Die van de Hema zijn hier echt antilek gebleken. Zowel de tuit als het deksel lekken niet.
Difrax lekte hier alleen als je aan het rubberen tuitje wiebelde. Is ook minder makkelijk schoon te krijgen en "smaakt" naar rubber. Pas Mepal gekocht, die lijkt prima. Hoeft ook niet heel hard aan gezogen worden.
Deze van Mepal - Eos. Heel fijn en lekte niet.

Hier ook de hema beker .
Vele geprobeerd, maar die van de Hema is de absolute winnaar! Lekt niet.
Hema! Wij hebben er 3. Ze zijn lastig open te krijgen (even een truc) maar lekken nooit. Geen losse dop erbij, ook fijn. En goedkoop. Geen losse ventielen of heel bouwpakket van onderdelen die slijten. Het zijn die blauw met groene. Er is ook een meisjesvariant met roze van.
Die van de Hema. En een hele oude die mijn zus hier ooit heeft laten liggen . Dat is een eigen merk van een drogist, maar ik heb geen idee welke.
Ik heb er een van de hema, de mepal beker en een rietjesbeter van de kruitvat. Geen een lekt.
Kruidvat eigen merk. Lekt niet.
Ik heb die van Nuby. Op zich lekt die niet, maar kind heeft door dat als je de tuit hard tegen je aan drukt en er dan in knijpt, te het water er heel goed uitkrijgt en zo lekker nat wordt. Rietjesbeker lekt wel als er hard mee wordt geschud. Nu is kind trouwens oud genoeg voor een open beker, maar ook dat eindigt regelmatig in limonadedouche.
Hema beker.
hema beker is hier de enige die niet lekt! kan alleen niet in de vaatwasser, want daarna begon de beker bij ons wel te lekken...
Echt? Wij doen m gewoon altijd in de vaatwasser... Je bedoelt toch die blauwe of roze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven