Kolomventilator

16-06-2015 17:26 6 berichten
Ik wil graag airco of een ventilator in mijn slaapkamer. Zit onder plat dak dus kan goed warm worden!

Ik zat te denken aan een plafondventilator maar nu zag ik in een reclamekrantje een kolomventilator staan.

Heeft iemand deze toevallig en helpt het?

Alvast bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Valt tegen, zelfs op de hoogste stand, dan kun je nog beter een plafondventilator nemen maar dan moet je er wel rekening mee houden dat sommige dingen wegwaaien als je hem een tandje hoger zet (papieren op een bureau bijvoorbeeld, dus even een presse papier erop). Ik heb een mobiele airco, zonder afvoerslang, de slaapkamer is vrij snel koel omdat hij berekend is op het aantal m3 van de woonkamer.
verba volant, scripta manent.
Wij hebben ook een kolomventilator en ik ben wel tevreden. Oke het is niet in een keer 10 graden koeler maar het maakt het slapen zeer aangenaam. Geluidloos en we laten hem soms zelfde hele nacht aan heerlijk. Soms zetten we hem wel even op een krukje zodat hij iets hoger staat en richting het bed blaast.

Succes met de aankoop.
Hoge hak of geen hak!!
Wij hebben ook een kolomventilator en we zijn er erg blij mee. Geeft toch een lekker briesje door de kamer, op de laagste stand is het genoeg om comfortabel bij te slapen en op stand 2 wappert het lekker in de woonkamer. Wij hebben hiervoor gekozen omdat het goedkoper is in aanschaf en gebruik dan een mobiele airco.
Is dat een torenventilator? Action heeft een goede van ik dacht minder dan twee tientjes.

Handig voor bij je bed; als je het warm hebt koelt hij je in de hoogste stand (3) binnen tien seconden helemaal af.

Ook nog twee lagere standen en ook drie standen waarop hij draait. Dus zes standen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Er zit een greep boven/achterop. Hij is mooi en wit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven