Boxspring

17-06-2015 22:00 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede boxspring..

Nu heb ik er geen duizenden euro's voor over eigenlijk, ook al weet ik wel dat het het geld meestal wel waard is om écht goed te slapen..

Zoveel geld heb ik niet 'over' en helaas heb ik toch in korte tijd een nieuw bed nodig... (gesprongen veer in mijn huidige matras )

Wat zoek ik :

Hoge boxspring

160 of 180 bij 210/220

Budget: max 1000 euro (liefst minder)

Jullie een idee waar ik moet zoeken ???
De mijne komt van Ikea en ik ben zeer tevreden.
Ja ik heb ook een duurdere versie van de Ikea, en hij slaapt heerlijk!!
IKEA!
Een van Ikea kwam als beste uit de test bij de consumentenbond, dus die heb ik gekocht. Hij slaapt heerlijk.
De mijne komt van beter bed. Als je een hoge boxspring zoekt ben je daar op het juiste adres. De mijne vind ik achteraf wat te hoog. Kan nauwelijks met mijn voeten aan de grond komen als ik op de rand van het bed zit. Slaspt wel goed.
Ik heb dit matras:

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/20244511/

En deze bedbodem, met extra hoge poten:

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/19002297/
Ik heb Evenskjer met Hessing. Was iets van 1000 euro voor 2p, maar hij slaapt echt heel lekker. Het is ons logeer- annex vluchtbed
Je kan ook altijd nog een goedkopere boxspring nemen met een goed topmatras van koudschuim (of hoe heet het) dan heb je maar een dun matras nodig en lig je toch heel lekker.
Zoals al geroepen: Ikea, kun je zo duur maken als je zelf wilt. Slaapt heerlijk en ook makkelijk te verbeteren met een extra laag mocht je later weer budget hebben.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik van boxspring plaza nijmegen ben er super blij mee licht nog heerlijk. Was wel iets meer kwijt heb er ook nog geld afgepingelt. Heb een nasa traagschuim topper en electrisch en werd thuis gebracht en gemongeerd heb m gekocht voor 1200. Boxspring werd gemaakt in de fabriek langs de winkel hoe ik m hebben wilde. Inclusief hoofd en voetenbord.
Swiss sense outlet in Amsterdam
heb momenteel een Brimnes bed van ikea, 160 x 200(dit is het meest gangbare toch?)

Echter heeft het geen hoofdbord. Er ligt ook een 1 persoons matras op nu dus beetje onhandig.

Zit te denken over een nieuw bed en een nieuw matras, weet niet zeker of ik nu een boxspring moet nemen of een gewoon bed en het soort matras twijfel ik ook over.
Wij hebben uiteindelijk een boxspring gekocht bij beter bed... Kost even wat, maar dan heb je uiteindelijk wel slaapcomfort...

Kan niet wachten tot hij geleverd wordt in ons nieuwe huisje:)
o leuk.... veel plezier ervan. Is dat met een binnenveringmatras ofzo?
Hebben de boxspring met pocketvering en ook de beide matrassen met pocketvering (1 harde en een wat zachtere).. Je kunt ook een bonelvering nemen, maar die vonden wij niet prettig...

Je kunt ze dus zo duur maken als je zelf wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven