Klein cadeautje

17-06-2015 19:07 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even op zoek naar tips.

Ik ben leerkracht en 1 van mijn leerlingen is enorm gezakt voor haar examen. Ze gaat nu een ander traject in en is ook net gestart met een hulpverleningstraject.

Ik ben nu op zoek naar een klein cadeautje dat ik aan haar kan geven om haar veel succes/kracht toe te wensen de komende tijd. Iets kleins dat ze mee kan nemen op moeilijke momenten/gesprekken etc en haar eraan herinnert dat ze goed is zoals ze is en meer kan dan ze zelf denkt.

Ik dacht eerst aan zo'n gelukspoppetje maar dat is misschien wat afgezaagd.

Iemand nog een leuk idee?
Een plantje van klavertje 4, voor veel geluk in de toekomst.

Of een kaart met een gedroogd klavertje 4 voor geluk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik , nou ja zoon, kreeg een boekje met geschreven stukjes en foto's. Deze leerkracht vond het zo enorm vervelend hoe het op school was gegaan (problemen met directie ) en was zo begaan met mijn zoon.

Was heel leuk. De dingen waar ze blij mee was, dingen die hij goed had gedaan, leuke herinneringen. Toch leuk om later terug te lezen dat zo'n juf blij met je was.
Ik heb al wat gekocht, een gelukszakje met allerlei kleine dingetjes. Boeddha, muntje, poppetje, boontje, en klavertje.

Wel n leuk idee voor in de toekomst!
Oh jee, zie dat BGB al vele leuke ideetjes heeft gepost, dacht ik sla de discussie over
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En ik zal erbij zeggen dat ze t maar weg moet gooien als het haar alleen maar blijft herinneren aan het niet halen van het examen....
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juni 2015 @ 17:39:

Oh jee, zie dat BGB al vele leuke ideetjes heeft gepost, dacht ik sla de discussie over Haha, geeft niks hoor! Er gaat volgend jaar vast nog wel weer iemand wat geluk kunnen gebruiken
quote:hokus_pokus schreef op 18 juni 2015 @ 17:39:

En ik zal erbij zeggen dat ze t maar weg moet gooien als het haar alleen maar blijft herinneren aan het niet halen van het examen....
Anti-social behaviour is a trait of intelligence in a world full of conformists - Nikola Tesla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven