die fijne A2

19-06-2015 20:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee ladies, binnenkort begin ik met een vervolgopleiding waarbij ik regelmatig van omgeving Den Bosch naar het noorden van de provincie Utrecht zal moeten rijden, waarmee ik dus over een van de drukste snelwegen van Nederland rijd (tenminste, dat verwacht ik, aangezien de A2 bijna altijd bij de fileberichten wordt genoemd op de radio )

Zijn er hier dames die vaker op dat stuk van de A2 rijden die mij kunnen vertellen vanaf hoe laat het er vast staat, zowel heen als terug? Dan probeer ik mijn dagen zo te plannen dat ik de spits zoveel mogelijk kan mijden. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Heen valt reuze mee, alleen op dinsdag en donderdagochtend is het wat drukker.

Terug is altijd drama, vanaf ongeveer kwart voor vijf tot kwart over zes moet je niet aan de reis beginnen, daarvoor en daarna is het wat rustiger. Overigens is drama wel lichtelijk overdreven, ik heb gemiddeld tussen 15-30 minuten vertraging op het traject Nieuwegein - Zaltbommel.
Ik ken alleen de flitspalen! Nooit te hard rijden
Sinds de verbreding gaat het veel beter op de A2. De trajectcontrole is een grote vijand, zoals al eerder genoemd.
Die trajectcontrole zit tussen Utrecht en Amsterdam.

De drukte 's ochtends zit rond Kerkdriel.

Daar heeft Dinte geen last van.

Na 7.00 uur file.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Kerkdriel is inderdaad precies 1 afslag verder nooit geweten dat het daar zo druk is.
Ik zie bij Vianen eigenlijk nooit heel erge file staan. Wel dat de borden 70 geven, maar dan rijdt het dat ook gewoon sinds alles verbreed is en de tunnel bij leidsche Rijn open is, is het een stuk beter te doen.
Ah dus voor 7.00 nog niet zo te lezen! Ik schat nu in dat ik inderdaad tussen 6.30 en 6.45 over dat stuk zal moeten rijden, hopelijk dus net voor de drukte uit!

Dat van de middag klinkt wel beroerd zeg! Ik vind het echt een kwelling om in de file te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven