vals beschuldigd

21-06-2015 23:43 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zo verdrietig op dit moment.

Ik kan helaas niet teveel details geven ivm herkenbaarheid.

Ik kreeg een uurtje geleden een boze app van mijn broer, waarin ik beschuldigd werd van het verwijderen van facebook vrienden omdat hij dacht dat hij vergeten was uit te loggen.

Een aantal jaar geleden was ik ook nog bevriend met diezelfde vrienden, maar nu niet meer (vandaar dat hij denkt dat ik het gedaan heb).

Ik heb gezegd dat ik het niet gedaan heb en een naam genoemd van diegene die het naar mijn mening gedaan kan hebben. Omdat zij altijd al uit was op ruzie tussen mij en mijn broer.

Mijn broer geloofd dus niet dat ik het niet gedaan heb en negeert mij nu op whatsapp, dit maakt mij zo verdrietig en ik weet gewoon niet hoe ik het duidelijk kan maken dat ik het niet gedaan heb, omdat ik niks kan bewijzen.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
jeetje wat vervelend.
Wat was het leven vroeger makkelijk. Hoefde je broer alleen een stoot te verkopen, omdat-ie een scheet naast je liet.
Snap er niets van.

Jij zou FB vrienden bij jou of bij hem verwijderd hebben?

Kunnen zij hem niet verwijderd hebben?

Nou van jouw posting kan ik geen soep maken, sorry.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou ja!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Opeens besef ik dat ik oud ben.

En dat ik daar nog blij om ben ook.
Was bijna vergeten waarom ik geen facebook had.
Huh. Dus zeg maar hij was vrienden met Jan en Piet en nu niet meer, en nu zegt hij dat jij in zijn account zijn vriendschappen hebt verwijderd? Waarom zou je dat doen?!
Nou, gedaan is gedaan he?
quote:Fiorah schreef op 22 juni 2015 @ 00:15:

Huh. Dus zeg maar hij was vrienden met Jan en Piet en nu niet meer, en nu zegt hij dat jij in zijn account zijn vriendschappen hebt verwijderd? Waarom zou je dat doen?!

Nee ik was vrienden met die Jan en Piet, maar nu niet meer (mijn broer dus wel)

Mijn broer denkt dat ik op zijn account die vrienden heb verwijderd (als bewuste actie)
quote:cochise schreef op 22 juni 2015 @ 00:37:

Nou, gedaan is gedaan he?Maar ik heb het dus niet gedaan, maar mijn broer gaat ervan uit dat ik het gedaan heb
Uh, hoe kun jij ZIJN vrienden verwijderen op ZIJN facebook?

Hij heeft toch zijn eigen account of kunnen jullie bij elkaar berichten posten en weer verwijderen?

Ik snap er niks van.
Nee hij was bij ons thuis geweest (ik woon nog thuis, hij op zichzelf) en toen heeft hij met mijn tablet op facebook gezeten.

In het bericht dat hij naar mij stuurde, zei hij dat hij dacht dat hij niet afgemeld was. Waardoor ik dus volgens hem met zijn account die vrienden heb verwijderd.
Zijn vriendin?

Dat win je natuurlijk nooit...

Lullig! Hopelijk ziet 'ie snel hoe het echt zit...
Ik vind het nogal lullig van je broer dat hij niet gewoon gelooft dat jij dat niet hebt gedaan. Of heeft hij een goede reden (dus iets als dat je een hekel hebt aan die vrienden ofzo) om aan te nemen dat je dat gedaan kan hebben?
Hoi!!!

Lastig als je niet wordt geloofd en je dus vals wordt geschuldigd.

Hij sluit zich nu dus af van je. En jij kan laag of hoog springen maar dat helpt nu in de situatie niet.

Weet dan dat het allerbelangrijkste in deze situatie is dat jij weet dat je het niet hebt gedaan.

Steun jezelf daarmee en geef die steun aan jezelf. Daarmee kom je losser van je broer te staan en maak je jezelf vrijer.
quote:aardblei schreef op 22 juni 2015 @ 00:39:

[...]

Nee ik was vrienden met die Jan en Piet, maar nu niet meer (mijn broer dus wel)

Mijn broer denkt dat ik op zijn account die vrienden heb verwijderd (als bewuste actie)

Hoe kan je in godsnaam met zijn account jouw vrienden verwijderen???

04:25
quote:spuit-elf schreef op 22 juni 2015 @ 00:05:

Opeens besef ik dat ik oud ben.

En dat ik daar nog blij om ben ook.
quote:aardblei schreef op 22 juni 2015 @ 00:50:

Nee hij was bij ons thuis geweest (ik woon nog thuis, hij op zichzelf) en toen heeft hij met mijn tablet op facebook gezeten.

In het bericht dat hij naar mij stuurde, zei hij dat hij dacht dat hij niet afgemeld was. Waardoor ik dus volgens hem met zijn account die vrienden heb verwijderd.En wie heeft er nog meer toegangvtot jouw tablet die hij heeft gebruikt en waar hij nog ingelogd stond?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien hebben die vrienden hem verwijderd? (Of zou je broer hen dan nog wel zien? De wondere wereld van Facebook is ver van mijn bed..,)

Maar goed, ik neem aan dat je dit gewoon kunt uitpraten zodra zijn boosheid is gezakt.
Tis wat als fb je leven beheerst.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar eigenlijk beschuldig jij ook iemand nu....Misschien ook wel vals

Je weet het niet hè

Verder, wat een vreselijk kinderachtige situatie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als die vrienden van zijn feestboek verdwenen zijn dan heeft hij ze toch óf zelf verwijdert of ze hebben hem verwijdert?
Het is natuurlijk wel érg toevallig dat er ineens vrienden weg zijn nadat hij op jouw tablet naar zijn Fb had gekeken. En het is nog toevalliger dat nou net die vrienden verwijderd zijn waar jij niet mee overweg kunt. Ik kan me wel voorstellen dat je broer denkt dat jij dat gedaan hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven