Italiaans feest - kledingtips?
maandag 22 juni 2015 om 07:55
Goedemorgen allemaal!
Aanstaande zaterdag heb ik een Italiaans thema feestje. Nu wil ik niet voor 30¤ een jurk kopen die ik daar misschien 1x aan gaan doen. Hebben jullie tips of leuke ideeen waardoor ik toch in de sfeer van Italie ben maar er niet veel geld aan kwijt ben?
Any tips are welcome!
Groetjes, Elsa
Aanstaande zaterdag heb ik een Italiaans thema feestje. Nu wil ik niet voor 30¤ een jurk kopen die ik daar misschien 1x aan gaan doen. Hebben jullie tips of leuke ideeen waardoor ik toch in de sfeer van Italie ben maar er niet veel geld aan kwijt ben?
Any tips are welcome!
Groetjes, Elsa
maandag 22 juni 2015 om 08:52
http://www.fun-en-feest.n ... cpc&utm_campaign=koopkeus
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 22 juni 2015 om 09:12
LBD, grote zonnebril, haar en make up elegant houden + beetje bruin als je dat niet bent en klaarrr. Je kunt er ook iets teveel bruin bij doen met beetje teveel make-up en een lange blonde pruik en dan ben je Donatella Versace.
Lekker makkelijk en gewoon met je eigen spullen. En als je geen klein zwart jurkje hebt werd het sowieso tijd om die aan te schaffen
En andere makkelijke oplossingen:
Rondlopen met een stuk pizza idd, of zogenaamd schepijs, of een grote stok in je handen (van je gondel weet je wel), of een Italiaanse quote of quote van een Italiaan, op een bordje schrijven en dat omhangen (Are You talking to me?!)... Er zijn duizend flauwe maar gemakkelijke uitvluchten.
Lekker makkelijk en gewoon met je eigen spullen. En als je geen klein zwart jurkje hebt werd het sowieso tijd om die aan te schaffen
En andere makkelijke oplossingen:
Rondlopen met een stuk pizza idd, of zogenaamd schepijs, of een grote stok in je handen (van je gondel weet je wel), of een Italiaanse quote of quote van een Italiaan, op een bordje schrijven en dat omhangen (Are You talking to me?!)... Er zijn duizend flauwe maar gemakkelijke uitvluchten.
maandag 22 juni 2015 om 09:37
http://www.bol.com/nl/p/s ... od-lint/9200000021197978/
De winkels hangen vol met streepjes. Hoedje erbij , sjaaltje om je nek.
De winkels hangen vol met streepjes. Hoedje erbij , sjaaltje om je nek.
maandag 22 juni 2015 om 09:38
http://www.wehkamp.nl/Win ... Ovrs83losYCFWHHtAodXwQJCA
Voor 13 euro een streepjesjurk
Voor 13 euro een streepjesjurk
maandag 22 juni 2015 om 09:53
afgelopen zaterdag een Italiaans tuinfeest gehad. Rietenhoedjes van een paar Euro gekocht en daar rood/groen/wit lint erom. Kleding ook aangepast aan de Italiaanse kleuren. Wit en rood en een groene sjaal erbij gekocht voor ¤1,98
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 22 juni 2015 om 10:26
Sieraden maken van pasta (macaroni, penne); aan een koordje om je nek, arm en hoofd
De vorm van Italië op een shirt schilderen met textielverf
Laarzen (Italië-vormig)
Iets in de kleuren van een Italiaanse voetbalclub
Verkleed al (of met wat kenmerken van) een bekende Italiaan(se)
Verkleed als iemand van de maffia (uit een maffia-film)
De vorm van Italië op een shirt schilderen met textielverf
Laarzen (Italië-vormig)
Iets in de kleuren van een Italiaanse voetbalclub
Verkleed al (of met wat kenmerken van) een bekende Italiaan(se)
Verkleed als iemand van de maffia (uit een maffia-film)
dinsdag 23 juni 2015 om 11:08