Modderdag

26-06-2015 00:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee dit is geen typfout .

Maandag is het modderdag bij mijn zoon op de psz

http://www.modderdag.nl

Wie kent dit van voorgaande jaren of heeft dit jaar ook modderdag?

Ik houd mijn hart vast denkend aan alle zooi maar oke..

Er is door de psz ook gevraagd om lekkere hapjes, ik maak brownies, iemand nog tips voor wat leuks gezonds wat aansluit het op thema?

(Jeetje.. Ik heb gewoon zin om mijn kind door de modder te zien rollen, waar gaat het heen....)
Wat leuk!

Doet me denken aan 'Oerrr' van Natuurmonumenten.

Mijn kinderen vonden dat ook altijd erg leuk! Zijn nu te groot daarvoor maar zoveel lol gehad.

Oude kleding en kaplaarzen aan en prima toch?

Qua hapjes is alles wel goed lijkt me? Brownies dus ook.

Veel plezier.
Hier spelen ze met water en zand. Zo heel vies komen ze niet terug.

Als hapje zou ik denken aan chocoladevla. Maar zo heel gezond is dat ook weer niet.
.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het lijkt me Enig! Hier houden ze zelf vaak modderdag, glijen door de modder en zo . Daarna onder de douche , ik zie het probleem niet zo . Hoe leuk en heerlijk is dat toch voor kinderen, laat ze lekker genieten !
DTEEZ!
Oh, is dat vandaag? Vorig jaar was ik toevallig met kinderen naar het zwembad en daar hadden ze bergen zwarte zand buiten laten storten. De brandweer maakte die nat. Er stond ook een buitensportorganisatie die spellen begeleiddr. Mijn dochter had de dag van haar leven! Zwart onder de modder van top tot teen en aan het eind een douche met de brandweer spuit.

Eens kijken of ze dat vandaag weer organiseren.
Poep, wie heeft jou gescheten?
zandkoekjes
Niets hoeft, paarden wel
Hemelse modder
Poep, wie heeft jou gescheten?
Wat gezellig. Oude kleren aan of zwempak en onder de douche thuis . Speelt ze nooit met zand en water ?

Ik vond het vroeger geweldig! Mijn kinderen die erg klein zijn , nu ook al .

Have fun !
Op het kdv van mijn zoons is dit maandag. Het lijkt me erg leuk voor ze!
Bij mijn zoon op het kdv is het ook maandag. Heel leuk voor de iets oudere kindjes. Kinderen mogen lekker vies worden, vind ik. Daar hebben we een wasmachine voor Alleen ik laat mijn zoon van 9mnd (kan al wel tijgeren en rollen door de modder haha) maar nog even niet meedoen. Want hij eet alles op en een moddermaaltijd is vast niet gezond. Die leidsters kunnen dat niet voorkomen met 10 baby's en mijn vliegensvlugge boef
Mijn dochter ging speciaal een dag extra naar het kdv als het modderdag was. Volgens mij vond ze dat de leukste dag in het jaar.
Heerlijk toch voor de kinderen.

Hier op het kdv is het ook maandag.

Ik trek mijn zoon een oudere broek en kaplaarzen aan. 'S avonds de wasmachine aan!
Kinderen gaan sinds een week naar het kdv en moet idd voor maandag oude kleren aan doen. Wist helemaal niet dat dit iets landelijke was! Ze vallen met hun neus in de modder
Hier op kdv is het dinsdag. Er is een zeil om op te glijden, en een octopus spuit. De baby's trekken ze bij kouder weer een watervaste tuinbroek aan.

Maar gisteren hing ook de helft van de kleren te drogen in de zon. Als het mooi weer is gaan ze in de zandbak, er is een kraan, die maakt een riviertje, kind kwam vol zand en zonnebrand thuis. Ze heeft heus nette kleren aan, maar alles kan in de was.
Hier ook aankomende maandag op het Kdv, zo jammer dat die van mij alleen woensdag naar het Kdv gaan.

Maar het wordt mooi weer dus wij maken er thuis wel een moederdagje van.
Over iets gezonds. Ik had een keer een komkommer krokodil gemaakt met daarin cocktailprikkers met kaas en worst of met fruit
Bij ons hele week modderdag. Laat kind lief nu vijf dagen gaan . Ze geven goed weer af voor volgende week. Laat de kids maar in de modder
ja, hier ook maandag modderdag!

geloof niet dat de ouders zijn uitgenodigd, maar voor mijn zoontje lijkt het me hardstikke leuk
Ik vind het een leuk idee! Bij mijn kinderen op school is het maandag (voor het eerst)

En laat nou net mijn zoon met zijn arm in het gips zitten...
quote:winters schreef op 26 juni 2015 @ 09:31:

Ik vind het een leuk idee! Bij mijn kinderen op school is het maandag (voor het eerst)

En laat nou net mijn zoon met zijn arm in het gips zitten...Plastic zak erover met leukoplast en gaan?
Ja zoiets zal het wel worden denk ik.
Bij mijn kinderen op school hebben ze een natuur speelplaats, dus elke dag modderdag. Heerlijk toch? Water en zand, veel meer hebben ze niet nodig volgens mij.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:winters schreef op 26 juni 2015 @ 09:31:

En laat nou net mijn zoon met zijn arm in het gips zitten...Ooooh dat is echt balen :huil:
Girls compete with each other, women empower one another
Hier ook maandag, maar dan na schooltijd. Maakt bij ons niet uit of je kind die dag wel of niet naar kinderdagverblijf gaat, ook de niet-kom-kinderen van die dag zijn welkom. Voor jonge kinderen is het wel de bedoeling dat er iemand mee komt.

Onze dagplanning is al rond, 's morgens kinderdagverblijf, dan thuis paar uurtjes slapen en 's middags samen helemaal los in de modder!!!! Ik ben alleen bang dat mama het leuker gaat vinden dan haar twee-jarige....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven