Helpt staffen?

26-06-2015 20:06 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als jullie een post staffen, gebeurt daar dan wel eens iets mee?
Ja.
Wie heb je gestaft dan?
Heb nog nooit een post gestaft en kom er ook nooit eentje tegen waarbij ik dat zou willendoen.

Wat heb je gestaft dan?
Ja zeker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee, want Nous is er nog steeds!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 26 juni 2015 @ 20:28:

Nee, want Nous is er nog steeds! Dat komt alleen omdat wij jou staffen om het staffen!
quote:S0LEIL schreef op 26 juni 2015 @ 20:30:

[...]

Dat komt alleen omdat wij jou staffen om het staffen!Nou! Maar ik ben er ook nog.
Hoe moet men eigenlijk staffen?
soms
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het is nogal ingewikkeld.. Maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen..

Je pakt je muis in je rechterhand (links mag ook als je linkshandig bent)

Je gaat met de muisaanwijzer naar het stafje onder een bericht.

En je klikt met je linker muisknop (rechts kan ook als je een linkshandige muisinstelling hebt) op het stafje rechtsonder het bericht.

Succes
quote:moonlightdreamer schreef op 26 juni 2015 @ 21:04:

Hoe moet men eigenlijk staffen?Ga eens op zoek naar een stafje. Als je heeel goed kijkt, zie je er een bij elke post.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:Angelaatje1970 schreef op 26 juni 2015 @ 21:11:

Het is nogal ingewikkeld.. Maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen..

Je pakt je muis in je rechterhand (links mag ook als je linkshandig bent)

Je gaat met de muisaanwijzer naar het stafje onder een bericht.

En je klikt met je linker muisknop (rechts kan ook als je een linkshandige muisinstelling hebt) op het stafje rechtsonder het bericht.

Succes
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Het is wel klikken hè, dat je het even weet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2015 @ 21:29:

Het is wel klikken hè, dat je het even weet.Ik staf wel eens. Spam bijvoorbeeld. Een keertje NAW gegevens en een keer een foto waarvan een forummer gezegd had dat ze hem wilde verwijderen, maar blijkbaar was vergeten.

Het is wel klikken hè, dat je het even weet.Hoe noemden ze zulke mensen nou ook alweer in de Tweede Wereldoorlog?

Het is wel klikken hè, dat je het even weet.Ja, klikken op het stafje toch Noushi? En dan een berichtje typen aan de mods waarom deze of gene op zijn minst een ban van een week verdient.
Overigens is het mijn ervaring dat staffen het beste werkt als je achter de schermen met een stel forummers afspreekt dat je iemand gezamenlijk bij elke post staft, ongeveer een week lang.
Wie zonder zonde is klikt als eerste op het stafje................
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Een dag niet gestaft, is een dag niet geleefd...
quote:Dierenrijk schreef op 26 juni 2015 @ 21:38:

Overigens is het mijn ervaring dat staffen het beste werkt als je achter de schermen met een stel forummers afspreekt dat je iemand gezamenlijk bij elke post staft, ongeveer een week lang.Nou, als je graag gestaft wilt worden moet je een nieuwe nick nemen. Met deze heb ik voor het allereerst een officiele waarschuwing gehad én ik heb in mijn reactielijst gezien dat de mods nogal wat rommelen met mijn teksten, o.a. vanwege offtopic gaan. Als dat tegenwoordig een melding waard is, dan kunnen ze hun lol wel op.
Ik heb pas ook mijn allereerste waarschuwing gehad, met een oude nick, maar dat was omdat ik had gewaagd iets aardig tegen de mods te zeggen in het modtopic

Maar ik zal ongetwijfeld wel eens gestafd zijn. Heb het nog nooit gemerkt. (knock on wood)
Ik heb alleen een paar keer puur racistische posts gestaft. En daar gebeurde dus niets mee. Als ik daar vervolgens iets over zeg in het mod topic wordt dat verwijderd als zijnde off topic.
quote:bethweeter schreef op 26 juni 2015 @ 21:54:

Ik heb alleen een paar keer puur racistische posts gestaft. En daar gebeurde dus niets mee. Als ik daar vervolgens iets over zeg in het mod topic wordt dat verwijderd als zijnde off topic.Yep, zo gaat dat hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven