Onzeker...
zaterdag 27 juni 2015 om 22:17
Vandaag kwam ik mijn schoonzus tegen ( toevallig een bemoeizuchtige meid ). Het is nog niet zo lang mijn schoonzus en normaal gesproken zie ik er tip top uit. Vandaag ben ik even in mijn sloffie naar buiten gegaan om boodschappen te doen. Ze nam me telkens van top tot teen op en riep dat ze me helemaal niet herkende! Ik voelde me meteen onzeker en het is de hele tijd aan mij blijven klagen. Ik had liever gehad dat ik haar niet was tegen gekomen op een dag waarop ik make up loos en mijn haar in een slordige knot naar buiten ga. Terwijl het mij eigenlijk niet zoveel zou moeten doen.
Hebben meer dames hier last van?
Hebben meer dames hier last van?
zaterdag 27 juni 2015 om 22:25
quote:Frizz schreef op 27 juni 2015 @ 22:21:
Blijkbaar draag je normaal zoveel make up dat je een totaal ander mens ermee bent?Nee juist niet, ik draag dagelijks mascara, een glossje en blush. Mijn schoonzus is nou ook niet bepaald aardig, ik denk dus dat ze een dergelijke opmerking express heeft gemaakt.
Blijkbaar draag je normaal zoveel make up dat je een totaal ander mens ermee bent?Nee juist niet, ik draag dagelijks mascara, een glossje en blush. Mijn schoonzus is nou ook niet bepaald aardig, ik denk dus dat ze een dergelijke opmerking express heeft gemaakt.
zaterdag 27 juni 2015 om 22:41
zaterdag 27 juni 2015 om 23:41
God dat heeft volgens mij iedereen die mij op zondagmorgen tegenkomen
Dat ze me niet herkennen
Ik loop dan buiten in een hoody, een verwassen trainingsbroek, afgetrapte gympen, een warrige haardos en geen make up
Ik zou mezelf niet eens herkennen als ik mezelf tegen zou komen
Waarom zou je daar onzeker over worden?
Dat ze me niet herkennen
Ik loop dan buiten in een hoody, een verwassen trainingsbroek, afgetrapte gympen, een warrige haardos en geen make up
Ik zou mezelf niet eens herkennen als ik mezelf tegen zou komen
Waarom zou je daar onzeker over worden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!