Onzeker...

27-06-2015 22:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kwam ik mijn schoonzus tegen ( toevallig een bemoeizuchtige meid ). Het is nog niet zo lang mijn schoonzus en normaal gesproken zie ik er tip top uit. Vandaag ben ik even in mijn sloffie naar buiten gegaan om boodschappen te doen. Ze nam me telkens van top tot teen op en riep dat ze me helemaal niet herkende! Ik voelde me meteen onzeker en het is de hele tijd aan mij blijven klagen. Ik had liever gehad dat ik haar niet was tegen gekomen op een dag waarop ik make up loos en mijn haar in een slordige knot naar buiten ga. Terwijl het mij eigenlijk niet zoveel zou moeten doen.

Hebben meer dames hier last van?
Nope.
Anti-social behaviour is a trait of intelligence in a world full of conformists - Nikola Tesla
Blijkbaar draag je normaal zoveel make up dat je een totaal ander mens ermee bent?
Nee.
quote:Frizz schreef op 27 juni 2015 @ 22:21:

Blijkbaar draag je normaal zoveel make up dat je een totaal ander mens ermee bent?Nee juist niet, ik draag dagelijks mascara, een glossje en blush. Mijn schoonzus is nou ook niet bepaald aardig, ik denk dus dat ze een dergelijke opmerking express heeft gemaakt.
Nou dan zou het me helemaal aan mijn achterste oxideren als ze normaal ook niet aardig is
quote:vlindertje20 schreef op 27 juni 2015 @ 22:25:

[...]

Nee juist niet, ik draag dagelijks mascara, een glossje en blush. Mijn schoonzus is nou ook niet bepaald aardig, ik denk dus dat ze een dergelijke opmerking express heeft gemaakt.Nou, wat kan jou het dan schelen?
Ik geloof niet dat dat tactvol is, maar allà, zal wel onhandigheid zijn maar goed bedoeld. Daar denk ik dan niet verder over na. Het is mij onbekend gedrag in elk geval.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
God dat heeft volgens mij iedereen die mij op zondagmorgen tegenkomen

Dat ze me niet herkennen

Ik loop dan buiten in een hoody, een verwassen trainingsbroek, afgetrapte gympen, een warrige haardos en geen make up

Ik zou mezelf niet eens herkennen als ik mezelf tegen zou komen

Waarom zou je daar onzeker over worden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven