Verblijf Amsterdam

28-06-2015 22:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben opzoek naar een goedkoop verblijf in Amsterdam. Ik ga er alleen naartoe. Een vriendin woont er maar daar kan ik niet blijven slapen.
Airbnb al gecheckt?
www.couchsurfing.org
You can never have too many hats, gloves and shoes
In een hostel: http://www.stayokay.com/nl/hostel/amsterdam-vondelpark
Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
Waar, voor hoe lang in Amsterdam en wat is het budget?
Centrum Amsterdam, een nachtje 6 juli
In zuidoost zit een hostel alleen voor vrouwen. Daar kun je een bed boeken op een slaapzaal of op je eigen kamer. Zit wel in zuidoost. Hostelle heet het, hoor daar goede verhalen over..maarja zuidoost.

Verder kun je die budgethotels in de stad proberen. Als je alleen een bed zoekt.
Diverse mogelijkheden voor rond de 35 euro

http://www.booking.com/se ... .nl.html?aid=376373;label=Boekings-nl-NHy5p1i7rUD2UmQ3lZytUgSM29722969849%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2682.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=ecc0fa67bf92525ed52d52be658d6b81;dcid=1;checkin_monthday=6;checkin_year_month=2015-7;checkout_monthday=7;checkout_year_month=2015-7;class_interval=1;csflt=%7B%7D;dest_id=145;dest_type=district;dtdisc=0;hlrd=0;hyb_red=0;inac=0;nha_red=0;no_rooms=1;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;redirected_from_region=0;review_score_group=empty;score_min=0;search_form_id=18388fbb528a00ab;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;ss=Amsterdam%20Centrum%2C%20Amsterdam%2C%20Noord-Holland%2C%20Nederland;ss_all=0;ss_raw=amst;ssb=empty;sshis=0&;or_radius=0;order=price
quote:patsy--stone schreef op 28 juni 2015 @ 22:11:

www.couchsurfing.org

Gratis!

Als je er meer over wilt weten van een ervaringsdeskundige, laat maar weten. Je moet wel wat werk stoppen in het vinden van een gastvrouw (of gastheer als je dat aandurft). En het gaat ook wel om het sociale aspect, niet alleen het slapen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy ja ik zag het lijkt me wel leuk om te doen maar voor een ander locatie. Nu heb ik echt gewoon een bed nodig :D
Booking.com heb ik ook goede ervaringen mee. Overzichtelijke site makkelijk te boeken.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Gewoon dag vantevoren of de dag zelf boeken. Dan heb je een betere prijs. Ik verbleef pas in een goed hotel voor 50 euro voor een nachtje. En ja dat is goedkoop voor Amsterdamse begrippen. Wil je echt goedkoop dan een hostel. Maar ja daar zou ik niet voor kiezen.
quote:mick87 schreef op 28 juni 2015 @ 23:14:

Gewoon dag vantevoren of de dag zelf boeken. Dan heb je een betere prijs. Ik verbleef pas in een goed hotel voor 50 euro voor een nachtje. En ja dat is goedkoop voor Amsterdamse begrippen. Wil je echt goedkoop dan een hostel. Maar ja daar zou ik niet voor kiezen.

Hotel klinkt beter ja. Gemengde zalen brrrr. Zou ik nog liever voor dat ene nachtje naar 24 uur horeca gaan en dan weer thuis gaan slapen. Weet je vriendin niemand waar je kan slapen?

Ik vind het bijzonder trouwens, geen mogelijkheid tot logeren.
Voor één nachtje kan je toch wel op de bank crashen?
Luchtbedje in de woonkamer/gang/overloop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven