Modderdag

26-06-2015 00:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee dit is geen typfout .

Maandag is het modderdag bij mijn zoon op de psz

http://www.modderdag.nl

Wie kent dit van voorgaande jaren of heeft dit jaar ook modderdag?

Ik houd mijn hart vast denkend aan alle zooi maar oke..

Er is door de psz ook gevraagd om lekkere hapjes, ik maak brownies, iemand nog tips voor wat leuks gezonds wat aansluit het op thema?

(Jeetje.. Ik heb gewoon zin om mijn kind door de modder te zien rollen, waar gaat het heen....)
Dirtcake!

Laagjes chocolademousse en laagjes verkruimelde oreokoekjes (ook hiermee eindigen). Dan wat snoepwormen (?) er op leggen. Kan ook in individuele bekertjes. Niet echt gezond, maar wel erg lekker...

Oeps, hier heb je helaas niets aan.
Wauw die dirtcake klinkt heerlijk.

Het worden brownies en sateprikkers met druiven en een aardbei eraan, zodat het op een grote rups lijkt.
En ik ben zo gefascineerd door die dirtcake dat ik daar ook maar wat van maak....echt een goeie!
Met een zak en een huishoudhandschoen om zijn arm heeft mijn zoon heerlijk gekliederd.

Hebben jullie kinderen leuk gespeeld?
Ik kreeg foto's door van de opvang van een stralende zoon!
Hij heeft zich heerlijk vermaakt!!

Lekker staan springen met blote voeten in de modder, wat wil je nog meer
Hier ook in badpak zich kostelijk vermaakt
@kuzu

Hoe heb je het ervaren?
Hier was het ook, maar dochter is er niet heen geweest. Gaat op maandag naar oma voorgaande jaren nooit wat over gehoord. Ach, ik ben er niet zo rouwig om dat ze het gemist heeft.
Het was super leuk gedaan!

Weinig gesmeer met modder, er was een 'blote voeten pad', met afwasbakken met macaroni, papiersnippers, modder en water. Daar mochten de kinderen op blote voeten doorlopen.

Ze konden verven met modderwater, lekker in de zandbak, grabbelen in een teil met nat zand (op zoek naar een doosje rozijntjes..) en moddersoep maken.

De afsluiting was met alle gemaakte hapjes en liedjes die de kinderen hadden geleerd.

Onze zoon heeft genoten en wij daardoor ook!

Het was geen 'ga maar lekker op de kop in de modder hangen' maar een leuke dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven