Cadeau suggesties - Help

29-06-2015 22:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met mijn beste vriendin een weekje naar Griekenland. Zij is jarig die week en wordt 21 jaar. Ik heb geen idee wat ik haar geven zal. We gaan trekken met een rugzak, dus geen groot cadeau.

En mijn vader wordt 50. Hij neemt ons mee naar Rome. Geweldig, dus ik wil ook iets leuks voor hem. Ik ben al bezig met een fotoalbum. Voor mijn vriendin heb ik dat al gedaan toen zij 16 jaar werd. Ook voor hem wil ik daarnaast nog iets kopen.

Iemand een leuk idee voor beide jarigen?
Een romantisch etentje, sieraad...
Sieraad idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
reisgids Rome voor je vader,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Iets romantisch? Ze vraagt iets voor haar beste vriendin :-)

Je kunt ook een boekje maken met de beste herinneringen die je hebt of dingen die jullie samen hebben meegemaakt.

Een gelukspoppetje of iets kleins van zo'n spirituele winkel (als ze daarvan houdt)
Whoops.....
Een vakantiewoning, Griekenland ligt toch op z'n gat. Heb je de volgende keer gelijk een eigen accomodatie.
Hallo?!
Trakteren op een spa-behandeling in Griekenland? Zou misschien wel welkom zijn als je rondtrekt met de rugzak! Ff lekker verwend worden vind ze dan misschien wel leuk.
My way or the highway!
quote:didigirl schreef op 29 juni 2015 @ 22:48:

Trakteren op een spa-behandeling in Griekenland? Zou misschien wel welkom zijn als je rondtrekt met de rugzak! Ff lekker verwend worden vind ze dan misschien wel leuk.Leuk idee! En ook lekker voor TO zelf als ze samen gaan : )
Een lief kettinkje staat op mijn lijstje als het gaat om dit soort gevallen
Voor je beste vriendin een scratch map, kan ze krassen waar ze al heen is geweest op een wereldkaart. Voor je pa weet ik het niet zo goed, kom al bij mijn eigen vader vaak niet verder dan een lekker luchtje. Je foto album vind ik al een heel leuk cadeau!
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven