Cadeau suggesties - Help
maandag 29 juni 2015 om 22:19
Ik ga met mijn beste vriendin een weekje naar Griekenland. Zij is jarig die week en wordt 21 jaar. Ik heb geen idee wat ik haar geven zal. We gaan trekken met een rugzak, dus geen groot cadeau.
En mijn vader wordt 50. Hij neemt ons mee naar Rome. Geweldig, dus ik wil ook iets leuks voor hem. Ik ben al bezig met een fotoalbum. Voor mijn vriendin heb ik dat al gedaan toen zij 16 jaar werd. Ook voor hem wil ik daarnaast nog iets kopen.
Iemand een leuk idee voor beide jarigen?
En mijn vader wordt 50. Hij neemt ons mee naar Rome. Geweldig, dus ik wil ook iets leuks voor hem. Ik ben al bezig met een fotoalbum. Voor mijn vriendin heb ik dat al gedaan toen zij 16 jaar werd. Ook voor hem wil ik daarnaast nog iets kopen.
Iemand een leuk idee voor beide jarigen?
maandag 29 juni 2015 om 22:41
maandag 29 juni 2015 om 22:55
maandag 29 juni 2015 om 23:46
Voor je beste vriendin een scratch map, kan ze krassen waar ze al heen is geweest op een wereldkaart. Voor je pa weet ik het niet zo goed, kom al bij mijn eigen vader vaak niet verder dan een lekker luchtje. Je foto album vind ik al een heel leuk cadeau!
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.