Traphekjes

05-07-2015 16:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames.

Ik ben van plan deze week trap hekjes te gaan halen. Nu heb ik de hekjes gezien die je in kan rollen. Ideaal qua ruimte lijkt mij en het ziet er netjes uit . Hebben jullie hier ervaring mee?
Ja, vond ze lastig met 1 hand te bedienen. Maar fijn dat als je ze nodig hebt, ze er toch zijn.

En ze maakte best wat geluid. Met slapende babys niet handig.
Ja, ik heb ze en ben er heel blij mee. Ik kan ze wel met één hand bedienen, maar het zijn dan wel 2 handelingen die je moet doen. Eerst met aan het knopje draaien aan de ene kant (als hij op slot staat) en dan aan de andere kant het hekje open maken.

Hij maakt wel herrie als ik 'm laat schieten, maar als ik hem schuif dan hoor je wel wat, maar geen herrie.
Die van de Ikea die je in kan rollen/ weg kan vouwen is ook nog eens heel veilig, komt goed uit de test van de consumentenbond.
Hier ook de patrull van Ikea, heel fijn want ruimtebesparend.
quote:zomersterre80 schreef op 05 juli 2015 @ 16:29:

Hier ook de patrull van Ikea, heel fijn want ruimtebesparend.Deze hebben wij ook. Inderdaad erg fijn, maar wel even oefenen met open krijgen voor hè het doet met het kind op je arm.
Echt een aanrader is een heel fijn hekje. Die van Ikea ken ik niet maar is vast net zo fijn die denken goed na over hun producten. Ik zou het zeker doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven