bio opvoeding

05-07-2015 17:40 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 22 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik wil graag borstvoeding geven en als dat niet reëel is bio opvolgmelk van hipp. Verder houten speelgoed en alles waar geen gif in zit of van gemaakt is. Voeding niks in potjes zakjes blikken etc zelf bio klaarmaken. Eerste jaar zelf opvoeden na een jaar parttime werken en een nanny inschakelen Ik wil mijn kind gezond en wel opvoeden zonder suiker zout en gif. Zijn er meer superfood moeders op dit forum?
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
😂 succes!
Ah ik heb nu al plezier van je topic
ADD en ADHD heeft niet zo heel veel, zo niet niks met bio opvoeding te maken.
quote:ambra schreef op 05 juli 2015 @ 17:43:

Ah ik heb nu al plezier van je topic Ja ik ook.
Aaaaaaaah, houd dit topic please om je ervaringen te delen met ons!
Wat jij wil heeft net zo weinig met bio te maken als een vette varkenslap
Ab imo pectore
Ik heb ADHD en redelijk precies de opvoeding gehad die jij opnoemt... Geen succesgarantie dus
Je legt nogal aparte verbanden, hoe kom je daar zo bij?

Maak het jezelf nou niet zo moeilijk van tevoren...
Ik pak even wat biologische popcorn, wacht.
quote:Vinyl schreef op 05 juli 2015 @ 17:44:

Aaaaaaaah, houd dit topic please om je ervaringen te delen met ons! Ja, het liefst een jaar of 18 ofzo.
Aha ik wist meteen wie het topic geopend heeft. Dus ADD komt door fout eten geven? ADHD komt ook door verkeerde voeding geven? De psychologen en psychiaters hebben het dan vast fout.
quote:sophiax schreef op 05 juli 2015 @ 17:44:

Ik heb ADHD en redelijk precies de opvoeding gehad die jij opnoemt... Geen succesgarantie dus Hier ook Antroposofische opvoeding en fikse ADD
Ab imo pectore
quote:Mevrouw75 schreef op 05 juli 2015 @ 17:44:

ADD en ADHD heeft niet zo heel veel, zo niet niks met bio opvoeding te maken.Dat krijg je toch van plastic speelgoed?
quote:emmylou schreef op 05 juli 2015 @ 17:46:

[...]

Hier ook Antroposofische opvoeding en fikse ADD Ik ken er ook al zo een. Zou je ADD krijgen van een antroposofische opvoeding?
Ik wil graag ervaringen lezen van biomoeders geen commentaar.
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
quote:fiool schreef op 05 juli 2015 @ 17:47:

[...]

Dat krijg je toch van plastic speelgoed?Verantwoord speelgoed van bio hout
quote:FaileyRosa schreef op 05 juli 2015 @ 17:48:

Wow...succes!
Ik ben niet zo overtuigd van dat ADHD verhaal, maar voor de rest geef ik je groot gelijk. Wij eten zelf zo min mogelijk zooi (muv the occasional cheatday) en zo gaan we onze kinderen ook opvoeden.
Niks mis met bio opvoeding en houten speelgoed. Hout heeft ook mijn voorkeur, vind het gewoon mooier.

Maar die voeding en add of adhd hebben niks met elkaar te maken. Je kind kan het alsnog hebben.

Persoonlijk zou ik de overgang naar een nanny ook eerder doen, veel kinderen zijn in de fase van eenkenningheid tegen de tijd dat ze 1 zijn. Gaat nog flinke klus worden. Heb het regelmatig gezien op het kdv. Was echt zielig soms. Verschilt uiteraard per kind.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Zo werkt het niet echt hier.

Misschien heb je meer aan een forum over natuurlijk ouderschap.

Ik wil graag ervaringen lezen van biomoeders geen commentaar.Je komt hier toch wel vaker?
quote:Star schreef op 05 juli 2015 @ 17:46:

Ik pak even wat biologische popcorn, wacht.Wel gepopt op een houtvuur in een pot he? Magnetronstralen veroorzaakt autisme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven