bio opvoeding
zondag 5 juli 2015 om 17:40
Ik ben 22 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik wil graag borstvoeding geven en als dat niet reëel is bio opvolgmelk van hipp. Verder houten speelgoed en alles waar geen gif in zit of van gemaakt is. Voeding niks in potjes zakjes blikken etc zelf bio klaarmaken. Eerste jaar zelf opvoeden na een jaar parttime werken en een nanny inschakelen Ik wil mijn kind gezond en wel opvoeden zonder suiker zout en gif. Zijn er meer superfood moeders op dit forum?
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
zondag 5 juli 2015 om 17:50
Niks mis met bio opvoeding en houten speelgoed. Hout heeft ook mijn voorkeur, vind het gewoon mooier.
Maar die voeding en add of adhd hebben niks met elkaar te maken. Je kind kan het alsnog hebben.
Persoonlijk zou ik de overgang naar een nanny ook eerder doen, veel kinderen zijn in de fase van eenkenningheid tegen de tijd dat ze 1 zijn. Gaat nog flinke klus worden. Heb het regelmatig gezien op het kdv. Was echt zielig soms. Verschilt uiteraard per kind.
Maar die voeding en add of adhd hebben niks met elkaar te maken. Je kind kan het alsnog hebben.
Persoonlijk zou ik de overgang naar een nanny ook eerder doen, veel kinderen zijn in de fase van eenkenningheid tegen de tijd dat ze 1 zijn. Gaat nog flinke klus worden. Heb het regelmatig gezien op het kdv. Was echt zielig soms. Verschilt uiteraard per kind.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.