Complot

06-07-2015 18:31 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar is in ene onze complottheorist(ste) gebleven??
No Mercy
In de moderator bermuda driehoek
Verboden he.

Complottheorieën mogen best maar onderzoeken er naar mogen dan weer niet.

Van de koning.

En van de Vivaforumredactiepolitie.
ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"
Het zal toch geen complot zijn he,
No Mercy
Het bedenken van een complottheorie is best leuk, veel schrijvers zijn ook zo begonnen.
verba volant, scripta manent.
Hè nou weet ik nog niet of de zure visgleuven er wel of niet bij hoorden
Vast wel.

Bij ieder complot zijn zure visgleuven betrokken.

Een beetje complot kan niet zonder.
Jammer dat het topic weg is was erg leuk lach voer
@SilverShadow

Alles hoort erbij,van zure visgleuven tot aan de rolmops etc etc etc
No Mercy
Dank je Leo! Ben ik weer gerust tot het volgende complot zich aandient.
@MarianneDavids

Nou kom op !! verzin er eens eentje waar we hier op het forum op door kunnen complotteren
No Mercy
Ontvoerd?

Speechless
@muzemeisje

Da,s een goeie.Ik ben regelmatig van de wereld,hoe dat komt mag Joost of E.T weten
No Mercy
quote:madras schreef op 06 juli 2015 @ 19:19:

@muzemeisje

Da,s een goeie.Ik ben regelmatig van de wereld,hoe dat komt mag Joost of E.T wetenJa, dat had ik al aan verschillende reacties van je gezien
Speechless
@muzemeisje

Zie je nou wel!! Ik wist het Ik wist het.Denk eerlijk gezegd dat E.T het is hoor
No Mercy
quote:madras schreef op 06 juli 2015 @ 18:57:

@MarianneDavids

Nou kom op !! verzin er eens eentje waar we hier op het forum op door kunnen complotterenWaar moet ik beginnen? Er zijn al diverse complotten rondom IS, vlucht MH17, Obama. Misschien is de toestand in Griekenland aan de beurt, ze hebben de hele EU met opzet belazerd en Varouflakis peert hem straks met al die miljarden naar een land waarmee geen uitleveringsverdrag bestaat. Zoiets?
Ben ik de enige die nuchter is?? Ik geloof niet zo in complotten, Maar op fok kan je eindeloos doorgaan. Daar Heb je ook gekken rondlopen.
Ja. Je bent de enige.
Speechless
quote:maccosmetics22 schreef op 06 juli 2015 @ 19:56:

Ben ik de enige die nuchter is?? Ik geloof niet zo in complotten, Maar op fok kan je eindeloos doorgaan. Daar Heb je ook gekken rondlopen.Ik geloof er ook niet in maar zoals ik al eerder zei, het is leuk om ze te bedenken en om ze te lezen.
@MarianneDavids

Het Griekenland verhaal is geen Complot verhaal,Dit is een staaltje van een enorm uitgekookt en geraffineerd spel van de door de Grieken zelf gekozen regering,die een hoop geld binnen hebben weten te harken,en op deze manier het geleende geld never nooit gaan terug betalen,dus dat geld zijn we kwijt. Ze hebben nu een grote bek over hoe Europa hen er weer bovenop wil helpen,want ze zeggen nu dat het een wurgcontract is,maar wel eerst vele miljarden aanvaarden,om de tijd te hebben om een strategie te kunnen bedenken.Maar wij (Europa) gaan dit spel verliezen.Want als ze er uit stappen (gedwongen of niet)Let maar op dat bijvoorbeeld Rusland bij de Grieken aan de deur klopt om hun diensten aan te bieden. Dus dit is geen Complot maar een goed gespeeld spel.
No Mercy
@MarianneDavids

Maar of Griekenland hier beter zal van worden is natuurlijk de vraag. Denk dat ze er spijt van gaan krijgen.
No Mercy
quote:maccosmetics22 schreef op 06 juli 2015 @ 19:56:

Ben ik de enige die nuchter is?? Ik geloof niet zo in complotten, Maar op fok kan je eindeloos doorgaan. Daar Heb je ook gekken rondlopen.

Hier heb je dat niet.

Iedereen is hier broodnuchter.
Hik
No Mercy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven