Geïrriteerd!
dinsdag 7 juli 2015 om 15:04
Ik zit dus in de trein van Alkmaar naar Nijmegen alleen maar gekibbel en gelach door een groepje meiden ik zeg er wat van op een nette manier krijg ik een grote bek terug.
Ik zit verdorie in een stiltecoupé. De hele reis dat gekibbel aanhoren terwijl ik voor mijn rust in een stiltecoupé zit en de conducteur is nergens te bekennen.
Ik zit verdorie in een stiltecoupé. De hele reis dat gekibbel aanhoren terwijl ik voor mijn rust in een stiltecoupé zit en de conducteur is nergens te bekennen.
dinsdag 7 juli 2015 om 17:23
dinsdag 7 juli 2015 om 17:45
quote:gedanst schreef op 07 juli 2015 @ 17:23:
[...]
Je lijkt wel die ene vrouw uit de shampooreclame die moppert over het geblaat van een paar schapen.
Maar, ehm heel veel sterkte er mee!Een stiltecoupé is een stiltecoupé. Als ik wegens drukte in zo'n coupé beland ben ik stil, al is het voor mij dan niet nodig. Veel mensen gaan daar zitten, om te werken of te leren. Aso als je dan herrie gaat maken wat mij betreft.
[...]
Je lijkt wel die ene vrouw uit de shampooreclame die moppert over het geblaat van een paar schapen.
Maar, ehm heel veel sterkte er mee!Een stiltecoupé is een stiltecoupé. Als ik wegens drukte in zo'n coupé beland ben ik stil, al is het voor mij dan niet nodig. Veel mensen gaan daar zitten, om te werken of te leren. Aso als je dan herrie gaat maken wat mij betreft.
dinsdag 7 juli 2015 om 17:57
Ik ben ook wel eens aangesproken in een stiltecoupé, had niet in de gaten dat ik daarin zat en was met zoon een spelletje aan het doen, de zoon van degene die me aansprak was zijn huiswerk aan het maken. Natuurlijk heb ik me verontschuldigd en ben ik ergens anders gaan zitten.
Hoeveel lol de dames ook hebben, het is gewoon aso, vooral die grote bek die je krijgt als je er netjes wat van zegt.
Heel irritant.
Hoeveel lol de dames ook hebben, het is gewoon aso, vooral die grote bek die je krijgt als je er netjes wat van zegt.
Heel irritant.