Waar??

08-07-2015 21:49 112 berichten
Uiteraard geheel belangeloos vraag ik me af waar single vrouwen van ergens tussen de 30 en de 50 op vakantie gaan om lekker te hoeren en sloeren ontspannen, weg van huis. In Europa, welteverstaan. En hoe herken ik ze?
Ibiza toch? Succes Amand! Enne... geen kindjes meer maken he ?
quote:Doreia schreef op 08 juli 2015 @ 21:51:

Ibiza toch? Succes Amand! Enne... geen kindjes meer maken he ?Daar heb ik al jaren geleden zorg voor gedragen, maar bedankt voor je goede zorgen
Alle reacties Link kopieren
Hoe zie je er uit? Dan verklap ik het waar ik heen ga. Of niet...
Scheveningen
verba volant, scripta manent.
quote:Louise70 schreef op 08 juli 2015 @ 21:52:

Hoe zie je er uit? Dan verklap ik het waar ik heen ga. Of niet... Open je eigen topic
quote:MarianneDavids schreef op 08 juli 2015 @ 21:52:

Scheveningen Het moet een warm land zijn. En een beetje te doen zijn met de auto.
Ik zit straks in Griekenland

Edit:dat is lastig met de auto
quote:vivapimpelmees schreef op 08 juli 2015 @ 21:54:

Ik zit straks in Griekenland

Edit:dat is lastig met de autoIk dacht meer aan Kroatië, maar dank voor het meedenken
De meesten gaan naar Gambia voor een negert of iets dergelijks.. Misschien is een cougarcruise iets voor je?
Okee, ik twijfelde of dit onder 'reizen' of 'seks' moest. Zomerkriebels hè.
quote:Louise70 schreef op 08 juli 2015 @ 21:58:

Misschien is een cougarcruise iets voor je?Lees de titel; Waar??
Griekenland is ook een land waar je als vrouwe snel scoort. Of jij als niet Griek in de smaak valt? Misschien kun je doen alsof?
Middellandse Zeecruise met gewillige Amerikaanse chicks
quote:Louise70 schreef op 08 juli 2015 @ 22:00:

Griekenland is ook een land waar je als vrouwe snel scoort. Of jij als niet Griek in de smaak valt? Misschien kun je doen alsof?Ik ben blond. What can you do?
quote:Amand schreef op 08 juli 2015 @ 21:56:

[...]

Ik dacht meer aan Kroatië, maar dank voor het meedenken In Istrie heb je heel veel naaktstranden. Kun je meteen al een eerste keuring doen! Scheelt weer een paar stappen in het flirt proces!
Boek een singlereis . Met veel 40 plussers
quote:Doreia schreef op 08 juli 2015 @ 22:05:

[...]

In Istrie heb je heel veel naaktstranden. Kun je meteen al een eerste keuring doen! Scheelt weer een paar stappen in het flirt proces!Ja, dat was me al opgevallen, al die naaktstranden. Ik ben echter volledig onbekend in die scene. Ik heb geen problemen met naakt (ik ga regelmatig naar de sauna), maar ik heb dus echt geen idee hoe je je daar moet (en mag) gedragen.
quote:Louise70 schreef op 08 juli 2015 @ 22:06:

Boek een singlereis . Met veel 40 plussersIk ben de afgelopen dagen al verzopen in het aanbod. Vandaar dat ik mijn Viva-vriendinnen om advies vraag.
quote:Louise70 schreef op 08 juli 2015 @ 22:00:

Middellandse Zeecruise met gewillige Amerikaanse chicksTe duur.
quote:Amand schreef op 08 juli 2015 @ 22:08:

[...]

Ja, dat was me al opgevallen, al die naaktstranden. Ik ben echter volledig onbekend in die scene. Ik heb geen problemen met naakt (ik ga regelmatig naar de sauna), maar ik heb dus echt geen idee hoe je je daar moet (en mag) gedragen.Dan zoek je de dames op met een redderssyndroom en vraag je hulpeloos hoe je het er aan toe moet gaan Bij bosjes komen ze je dan redden vertroetelen.
quote:Amand schreef op 08 juli 2015 @ 22:01:

[...]

Ik ben blond. What can you do?De meeste Grieken zijn verre van aantrekkelijk hoor. Waarom eigenlijk met de auto. Griekenland is spotgoedkoop nu!
quote:Doreia schreef op 08 juli 2015 @ 22:12:

[...]

Dan zoek je de dames op met een redderssyndroom en vraag je hulpeloos hoe je het er aan toe moet gaan Bij bosjes komen ze je dan redden vertroetelen.Dit zou wel eens DE tip kunnen zijn
quote:vivapimpelmees schreef op 08 juli 2015 @ 22:13:

[...]

De meeste Grieken zijn verre van aantrekkelijk hoor. Waarom eigenlijk met de auto. Griekenland is spotgoedkoop nu!Ik hou wel van de vrijheid van de auto (en de kilometers zijn al betaald) en wil wel eens buitenseks uitproberen
Kijk waar Cirkel aanbiedt
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven