Waar??

08-07-2015 21:49 112 berichten
Uiteraard geheel belangeloos vraag ik me af waar single vrouwen van ergens tussen de 30 en de 50 op vakantie gaan om lekker te hoeren en sloeren ontspannen, weg van huis. In Europa, welteverstaan. En hoe herken ik ze?
quote:SuzanneSuus schreef op 08 juli 2015 @ 23:19:

Precies. Dus rijd gewoon naar KroatieSounds like a plan.
Alle reacties Link kopieren
Door een button:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Op het naakstrand Enn?
Je bent zelf een theepot
Tepelpiercing er eerst uit?
Of 'em daar aan vastmaken
Je bent zelf een theepot
Ben je op zoek naar een relatie (met een nederlandse vrouw) of wil je alleen sex ?

Als het om de sex gaat, kan dat natuurlijk ook met de vrouwen, die daar wonen. En dan moet je op zoek naar een land waar de vrouwen het meest gewillig zijn, dan wordt het natuurlijk een heel ander plaatje
Gewoon een leuke vakantie
Dan kan ik Scandinavie aanraden (als de weersvoorspellingen een beetje goed zijn).
Een single kennisje van mij gaat altijd pittige wandelingen doen in Oostenrijk maar da's wel erg veel moeite of niet? Wel kans op buitenseks.

Op de pelgrimstocht naar Santiago ook zat single vrouwen die 'op zoek zijn', ze denken naar zichzelf, maar misschien wel naar jou.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:patsy--stone schreef op 09 juli 2015 @ 10:42:

Een single kennisje van mij gaat altijd pittige wandelingen doen in Oostenrijk maar da's wel erg veel moeite of niet?Nogal ja.quote:Op de pelgrimstocht naar Santiago ook zat single vrouwen die 'op zoek zijn', ze denken naar zichzelf, maar misschien wel naar jou.Been there done that. Niet echt een vakantie om uh gezellige vrijblijvende contacten op te doen.
veel single vrouwen gaan naar gambia.

maar ik begreep ook dat ze daarheen gaan vanwege de lokale mannen.

ik geloof nooit dat jij voorzien ben van een donkere huid en minimaal 20 cm
Dat van die donkere huid klopt wel, ja

jokkebrok
Nee echt, ik ben blank hoor
ik weet niet hoe oud je bent. Wil je dat verraden? Kan ik beter advies geven. Ik ben single en als vrouw is het een stuk makkelijker om een vakantiescharrel op te duiken. Ik denk dat je als man alleen veel minder kans maakt. Zweden is een optie. Brazilië trouwens ook. Is alleen niet in europa.
Ik ben van 't voorjaar naar Thailand en Cambodja geweest. Maar ik ga ook wel 'ns roadtrippen door de USA of Australie. Maar nee, ik zit niet te wachten op 'n vakantiescharrel.
Shoot first, ask questions later!
Landal?
Ik ben ongeveer net zo oud als jij, Louise.
Mmm, dan is het voor een man al snel moeilijk.. De backpackperiode ligt ver achter je, ook de zuipvakanties incl dronken seks zijn voorbij. In de zomervakantie tref je veel gezinnen. De singles vermijden de zomerperiode en gaan vanaf september op vakantie, of in mei, juni...

In ieder geval de schoolvakanties mijden!
Helaas helaas. Ik kan alleen maar tijdens een deel van de schoolvakanties, wanneer ik de kinderen niet heb.
Is je verkering uit, dan?

* Houdt het allemaal niet meer zo bij hier op het forum.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 10 juli 2015 @ 13:01:

Is je verkering uit, dan?

die vraag was ook al in me opgekomen inderdaad
Wat denk je zelf?
quote:Amand schreef op 10 juli 2015 @ 10:55:

Helaas helaas. Ik kan alleen maar tijdens een deel van de schoolvakanties, wanneer ik de kinderen niet heb.Werk jij op 'n school dan dat je alleen in de schoolvakantie weg kan? Ben je mooi klaar mee dan als je 'n neukvakantie zoekt en alleen maar tussen de gezinnetjes uitkomt.
Shoot first, ask questions later!
quote:Amand schreef op 10 juli 2015 @ 17:25:

Wat denk je zelf?Dat wil jij helemaal niet weten ...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven