Waar??
donderdag 9 juli 2015 om 09:20
donderdag 9 juli 2015 om 10:42
Een single kennisje van mij gaat altijd pittige wandelingen doen in Oostenrijk maar da's wel erg veel moeite of niet? Wel kans op buitenseks.
Op de pelgrimstocht naar Santiago ook zat single vrouwen die 'op zoek zijn', ze denken naar zichzelf, maar misschien wel naar jou.
Op de pelgrimstocht naar Santiago ook zat single vrouwen die 'op zoek zijn', ze denken naar zichzelf, maar misschien wel naar jou.
You can never have too many hats, gloves and shoes
donderdag 9 juli 2015 om 10:51
quote:patsy--stone schreef op 09 juli 2015 @ 10:42:
Een single kennisje van mij gaat altijd pittige wandelingen doen in Oostenrijk maar da's wel erg veel moeite of niet?Nogal ja.quote:Op de pelgrimstocht naar Santiago ook zat single vrouwen die 'op zoek zijn', ze denken naar zichzelf, maar misschien wel naar jou.Been there done that. Niet echt een vakantie om uh gezellige vrijblijvende contacten op te doen.
Een single kennisje van mij gaat altijd pittige wandelingen doen in Oostenrijk maar da's wel erg veel moeite of niet?Nogal ja.quote:Op de pelgrimstocht naar Santiago ook zat single vrouwen die 'op zoek zijn', ze denken naar zichzelf, maar misschien wel naar jou.Been there done that. Niet echt een vakantie om uh gezellige vrijblijvende contacten op te doen.
vrijdag 10 juli 2015 om 01:00
vrijdag 10 juli 2015 om 10:46
Mmm, dan is het voor een man al snel moeilijk.. De backpackperiode ligt ver achter je, ook de zuipvakanties incl dronken seks zijn voorbij. In de zomervakantie tref je veel gezinnen. De singles vermijden de zomerperiode en gaan vanaf september op vakantie, of in mei, juni...
In ieder geval de schoolvakanties mijden!
In ieder geval de schoolvakanties mijden!
vrijdag 10 juli 2015 om 17:44
quote:Amand schreef op 10 juli 2015 @ 10:55:
Helaas helaas. Ik kan alleen maar tijdens een deel van de schoolvakanties, wanneer ik de kinderen niet heb.Werk jij op 'n school dan dat je alleen in de schoolvakantie weg kan? Ben je mooi klaar mee dan als je 'n neukvakantie zoekt en alleen maar tussen de gezinnetjes uitkomt.
Helaas helaas. Ik kan alleen maar tijdens een deel van de schoolvakanties, wanneer ik de kinderen niet heb.Werk jij op 'n school dan dat je alleen in de schoolvakantie weg kan? Ben je mooi klaar mee dan als je 'n neukvakantie zoekt en alleen maar tussen de gezinnetjes uitkomt.
Shoot first, ask questions later!