Waar??

08-07-2015 21:49 112 berichten
Uiteraard geheel belangeloos vraag ik me af waar single vrouwen van ergens tussen de 30 en de 50 op vakantie gaan om lekker te hoeren en sloeren ontspannen, weg van huis. In Europa, welteverstaan. En hoe herken ik ze?
Uh.. ik kan alleen maar dankbaar zijn voor alle reacties, maar de tijd begint een beetje te dringen; morgen ga ik de auto inpakken en zondag ga ik op pad.

Ik gooi er even een echte Viva- 'HELP!!!!!!!!' uit. Komt-ie:

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Djeez man, open dat topic dan eerder!
Ja sorry hoor, het is gewoon een beetje een last-minute ding. Omstandigheden.
Laten we even praktisch blijven:

http://www.singlereizen.nl/singlereizen/leeftijd/35

http://singlevakanties.estivant.nl/info/onze_vakanties

http://www.single2travel.nl/lastminutes/4020/

http://www.labyrinth.nl/I ... antiereis/TIMCOC/vakantie

Daar zitten in ieder geval singles. Gewoon je tentje op de camping ernaast zetten.

En verder schijnen dit goede bestemmingen te zijn: http://www.single2travel. ... ingen-voor-single-mannen/

Maar, let op, uit zeer betrouwbare bron (de Telegraaf):

Bijna de helft van de alleenstaande mannen (45,6 procent) wil tijdens de warmste tijd van het jaar kontakt met attractieve vrouwen. Bijna één op de tien ondervraagde mannen (9,6 procent) ziet in het hebben van seks op het strand de ultieme vakantie-belevenis.

De Duitse datingsite FriendScout24 deed onderzoek onder maar liefst 2223 singles, en daaruit bleek verder dat ook de single-vrouwen graag tijdens de vakantie nader kennis willen maken met mannen (23,8 procent), maar dat slechts een klein deel van de dames (2,2 procent) valt te porren voor een hete vrijpartij in het warme zand.

Simpelweg gelukkig zijn

Bij de single-vrouwen geeft bijna de helft van de ondervraagden aan "simpelweg gelukkig zijn" als primaire vakantiedoelstelling te hebben. Bij de dames staat ook Wellness hoog genoteerd, waar de mannen zich graag op sport en het avontuur storten.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Het is echt geweldig hoe je je best doet voor me, merano, maar al die sites heb ik al gezien. Sorry
amand, je hebt weer een pb
Waarom ga je in vredesnaam in het hoogseizoen, gaan je kinderen soms mee??
Neehee, ik heb gewoon geen andere mogelijkheid.
Ik denk dat er weinig te hoeren en te sloeren valt tussen de kindergezinnen. Ik zou het vliegtuig naar Ibiza pakken.

Of de auto naar Biarritz en daar gaan surfen en een leuke tijd hebben.
Ben je docent of bouwvakker?
quote:sushilala schreef op 10 juli 2015 @ 20:36:

Ben je docent of bouwvakker?
Marmaris lijkt wel wat.
ik vind je aanpak wel een beetje 2006 Amand. Rij gewoon ergens naartoe waar het lekker weer is en gooi Tinder aan. Klarie!
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 10 juli 2015 @ 20:45:

ik vind je aanpak wel een beetje 2006 Amand. Rij gewoon ergens naartoe waar het lekker weer is en gooi Tinder aan. Klarie!Zou het zo simpel zijn?
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 10 juli 2015 @ 20:45:

ik vind je aanpak wel een beetje 2006 Amand. Rij gewoon ergens naartoe waar het lekker weer is en gooi Tinder aan. Klarie!Kom jij dan even een paar geschikte foto's van me maken? Ik vind jouw idee wel verfrissend, eigenlijk.
Rottumerplaat.
je bent single en je hebt nog geen Tinder??
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 10 juli 2015 @ 20:57:

je bent single en je hebt nog geen Tinder??

Eg wel

Alleen nog geen geschikte foto's. Dus.
Je kunt ook gewoon naar Amsterdam, haske leuk en het stikt hier van de single vrouwen. Elke avond een andere Tinderdate en je spaart ook nog eens de hotelkosten uit
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 10 juli 2015 @ 20:58:

Je kunt ook gewoon naar Amsterdam, haske leuk en het stikt hier van de single vrouwen. Elke avond een andere Tinderdate en je spaart ook nog eens de hotelkosten uit

Ik wil mooi weer en een land waar men geen Nederlands spreekt.
quote:Amand schreef op 10 juli 2015 @ 21:05:

[...]

Ik wil mooi weer en een land waar men geen Nederlands spreekt.

boek gewoon die last minute naar een adults only all inclusive resort

misschien hebben de ervaren single reizigers hier nog tips over hoe je je tijdens je vakantie kunt vermaken.

het meest lastig zou ik vinden dat je bijvoorbeeld alleen moet eten.
quote:Ik wil mooi weer en een land waar men geen Nederlands spreekt.ach dat doen ze hier in de horeca meestal ook niet
Boek 'n vlucht naar Thailand. Doe je voor als 'n rijke westerling en je zult vast wel 'n Thaise schone kunnen scoren (of het dan van vrouwelijk of mannelijke oorsprong is zul je tijdens het moment supreme wel zien!)
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven