Isolement

11-07-2015 19:44 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds anderhalf jaar woon ik samen maar ik merk dat ik in een isolement terecht ben gekomen, mijn vriendinnen ben ik kwijt omdat mijn partner erg jaloers is, ik niet mag uitgaan of op bezoek. Dat hoort een gebonden vrouw niet te doen naar zijn mening.

Afijn, ik zit dus de hele dag binnen in huis, poetsen koken en voor hem te zorgen. Ik maak moeilijk vriendinnen en heb geen geld voor sport/club. Ik ben in die anderhalf jaar tijd slechts één keer zelfstandig naar de stad gegaan een paar uurtjes. Met familie bezoek gaat hij mee en verder heb ik geen werk of scholing. Wegens handicap is er ook geen mogelijkheid om te werken.

Iemand tips?

p.s. ik ben vanuit de grote stad naar een klein dorpje bij hem gekomen. Valt hier ook niet veel te doen.
The heart of me is strong today..
Tips?! Wegwezen.
Internagelaktisch
Tips? Kerel eruit gooien natuurlijk. Wat moet je met zo'n exemplaar? Ik vind het altijd een uitermate slecht teken als je partner je probeert te isoleren. Maar hij kan het alleen maar doen omdat jij eraan meewerkt. Vraag me bijna af of dit echt is.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Waarom kies je ervoor om met zo'n man samen te wonen?
Omdat ik van hem hou ik bedoelde geen tips of ik bij hem weg moet gaan of niet.

Maar tips wat ik zou kunnen gaan doen overdag, benieuwd wat jullie doen (of niet) in een relatie.
Wat is de reden dat je het accepteert dat hij je opsluit in huis en nergens naar toe mag?

En is hij de hele dag thuis?

Zo niet dan is mijn tip om je spullen morgen te pakken en naar je familie te gaan. Eventueel je op te laten halen.

Dit is namelijk niet goed!
Serieus, je houdt van iemand die jou opsluit? Misschien moet je eens met een psycholoog gaan praten, want je zit duidelijk niet op het juiste spoor.
Wat ik doe? Ik ga werken (maar dat lukt jou niet), spreek met vriendinnen af, ga lekker met hun op het terras zitten of uit eten, ga naar de sportschool, naar het bos met de hond, lekker een eind fietsen. Zo kan ik nog wel even door gaan. En daar hoef ik geen toestemming voor van mijn vriend.
Ik kan geen tips geven, want ik heb weliswaar een relatie, maar die lijkt in de verste verten niet op die van jou, denk ik. Waarom accepteer je dit van iemand? Wat nou als hij morgen onder de bus komt? Dan sta je dus echt helemaal alleen op de wereld. Ik vind dit echt geen gezonde relatie, misschien is het voor inmiddels normaal omdat je er stapje voor stapje in gerold bent en hij is zich vast niet van de ene op de andere dag zo gaan gedragen. Misschien komen er nog ervaringsdeskundigen langs die beter tot je door kunnen dringen.
quote:HelloKitty89 schreef op 11 juli 2015 @ 19:51:

Omdat ik van hem hou Oh, dan is het goed.
Als je echt van hem houdt moet je je gewoon in je lot schikken.
-edit-
Pff... Sorry hoor maar in jouw geval: dit is je lot, dit verdien je en accepteer het.
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 11 juli 2015 @ 19:46:

Tips?! Wegwezen.Maar ze houdt van hem.
Overigens hou ik ook echt van hem, alleen legt hij mij geen beperkingen op en vertrouwt hij mij.
quote:milna schreef op 11 juli 2015 @ 20:00:

[...]

Maar ze houdt van hem.Ja, zie m'n nieuwe reactie hierboven haha
Internagelaktisch
Haha jij bent gek, hoe vinden dat soort gekke mannen toch weer zo'n suf slachtoffer?! Tis geen 1950 meer hè to. Succes met je isolement dan!
Geen tips om weg te gaan?

Mijn tip is dan, uhm.. Ga nog wat poetsen ofzo.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:HelloKitty89 schreef op 11 juli 2015 @ 19:51:

Omdat ik van hem hou ik bedoelde geen tips of ik bij hem weg moet gaan of niet.

Maar tips wat ik zou kunnen gaan doen overdag, benieuwd wat jullie doen (of niet) in een relatie.Als je geen tips wilde over bij hem weggaan waarom dan erbij zetten dat hij zo jaloers is etc.? Kan je toch zulke reacties verwachten. En terecht. Je leeft maar een keer, wil je nou serieus je leven zo leven?
Heel verhaal getypt en ook weer weg gehaald.

Tips voor afleiding ; leer kantklossen of kleren maken.
Pff wat een reacties.

Helaas ook niet waar ik advies om vroeg. Dat is jammer.

Desalniettemin bedankt voor het reageren.
Isolement en relatie horen niet bij elkaar. Je noemt het zelf al isolement. En je beschrijf heel goed hoe je erin terecht bent gekomen. En er gaat nog geen belletje rinkelen?
Volgens mij heb ik heel veel tips gegeven over wat je kan doen. Misschien beter lezen?

Verder nog een heel fijn en gelukkig leven met je vriend (het zou die van mij niet zijn).
Ik heb medelijden met je.

Zorg dat je zo snel mogelijk uit deze gevangenis ontsnapt, dit is zeker niet normaal.

Deze man is niet goed voor je en je zult steeds verder in de put raken en vereenzamen.
Niet geschoten is altijd mis
Wat wil je nou horen dan??hoe wij het doen???je weet zelf toch ook dondersgoed dat het bij velen heel anders gaat??

Dus hoe ik mijn dag indeel?nou komt ie he:

Ik zorg op dit moment voor de baby en doe het huishouden. Binnenkort ga ik weer werken. Verder ga en sta ik waar ik zelf wil(in overleg met baby en man)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven