Tips Dordogne

25-06-2015 16:51 31 berichten
Wij gaan deze zomer 2 weken naar een camping in Limeuil, zo'n 35 km westelijk van Sarlat.

Ik ben benieuwd naar leuke tips om te doen/zien , ook voor de kinderen (6 en 8)

Ik ga me later zelf inlezen en googlen, maar ben vast benieuwd naar waar jullie mee komen: leuke dorpjes/mooie natuur/kastelen/grotten , alle tips zijn welkom :-)
Alle reacties Link kopieren
overdag warm. Savonds koelt het meestal af. Soms ook wel regen. Maar meestal juli en augustus droog
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Het is er nu heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Tuorrebout! Niet te warm?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
We zijn hier nu een paar dagen en het is zo mooi hier! Vandaag naar maison forte de Reignac geweest. Prachtig! Mooi bewaard gebleven rostwoningen tot 20000 jaar oud! Gister chateau de Castelnaud gedaan en eergister 12 kilomter gekanoot (schrijf je dat zo?) op de Dordogne. Verder al eindeloos dammetjes gebouwd en vanaf de camping met een band je met de stroom mee laten gaan. De rivier is niet diep,kinderen kunnen overal makkelijk staan. Heerlijk!

Overal waar je rijdt zie je bordjes van bezienswaardigheden. 2,5 weken zijn veel te kort! Geweldig hier!
Grappig Bloesem, wij waren gisteren ook in Castelnaud! Morgen weer lekker zwemweer, als het goed is.
Dames, jullie zijn met vakantie....... Zet dat internet toch eens uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven