Help, ik heb het verkloot.

14-07-2015 23:02 571 berichten
.
quote:einkoetkarakter schreef op 15 juli 2015 @ 07:33:

Na een nacht geslapen te hebben wil ik jullie eigenlijk nogmaals bedanken voor de reacties. Het is lastig voor mij dat ik van sociaal en "succesvol" persoon naar zo'n soort iemand ben gegaan. Ik zie in dat ik iets aan de verslaving moet doen en welke hulp daarbij hoort dat ga ik uitzoeken.

Ik ben er nu nog niet klaar voor om open kaart te spelen tegen mijn 'slachtoffers', maar dit moment gaat komen. Mijn gedrag is erg fout geweest, maar ik hoop dat ik er mag achterkomen dat ik uiteindelijk geen fout mens ben. Zelf ben ik slachtoffer geworden van mezelf, ik moet ophouden om andere de schuld te geven. Ik weet zelf heel goed dat ik dit gedaan heb, maar ik heb dit zeker zelf nooit gewild. Echt niet. Was de verslaving er niet geweest dan had ik het echt niet in mijn botte kop gehaald om iemand zo te behandelen.

Ik weet dat ik erg op de blaren moet zitten en de reacties die ik heb gekregen zijn dan ook meer dan terecht.Je bent geen slachtoffer van jezelf. Hou eens op met dat apatische slachtofferschap. Het zijn jouw keuzes die heb jij met je volle verstand gemaakt. Pas als je dat inziet kan je ook werken aan herstel.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2015 @ 10:38:

[...]

Je bent geen slachtoffer van jezelf. Hou eens op met dat apatische slachtofferschap. Het zijn jouw keuzes die heb jij met je volle verstand gemaakt. Pas als je dat inziet kan je ook werken aan herstel.Ja dit weet ik nou wel.
quote:einkoetkarakter schreef op 15 juli 2015 @ 10:31:

[...]

Start binnenkort met therapie ja.Zo, dat heb je binnen een paar uur geregeld? wat een onzin, welke stappen heb je nu precies gezet na vannacht?
quote:einkoetkarakter schreef op 15 juli 2015 @ 10:40:

[...]

Ja dit weet ik nou wel.waaruit blijkt dat? Je schrijft het over je echte slachtoffers gaat het begrip slachtoffer tussen haakjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een beetje het idee dat je hier al langer rond loopt, al meerdere nicks hebt gehad welke je vervolgens liet anonimiseren en ook al verschillende topics hebt verwijdert.
Niet geschoten is altijd mis
quote:einkoetkarakter schreef op 15 juli 2015 @ 10:40:

[...]

Ja dit weet ik nou wel.Slachtoffers tussen aanhalingstekens en dit geïrriteerde gewauwel?? Jij heb inderdaad een koetkarakter.
verspilde moeite
quote:Bitje93 schreef op 15 juli 2015 @ 11:02:

Ik krijg een beetje het idee dat je hier al langer rond loopt, al meerdere nicks hebt gehad welke je vervolgens liet anonimiseren en ook al verschillende topics hebt verwijdert.Oja dan weet je meer dan ik?! Dit is mijn eerste topic hoor, maar ook gelijk mijn laatste.
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 11:36:

[...]

Slachtoffers tussen aanhalingstekens en dit geïrriteerde gewauwel?? Jij heb inderdaad een koetkarakter.Bedankt voor de bevestiging.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2015 @ 10:41:

[...]

waaruit blijkt dat? Je schrijft het over je echte slachtoffers gaat het begrip slachtoffer tussen haakjes.Ja was niet zo handig om dat tussen haakjes te zetten. Maar ben jij de heilige paus met zoveel levenservaring dat je overal het juiste antwoord op hebt? Je weet niet eens hoe je zelf gehandeld zou hebben in mijn situatie. Ik heb het er zelf van gemaakt, maar oordelen en denigrerend zijn is erg makkelijk. Maar je zal vast nu ook wel weer met een heel leuk antwoord komen...
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 11:36:

[...]

Slachtoffers tussen aanhalingstekens en dit geïrriteerde gewauwel?? Jij heb inderdaad een koetkarakter.

ah, heb even vluchtig hier doorheen gelezen en vroeg me af waar dat koet toch voor stond.

heb m nu door - thnx ;-)!
het is natuurlijk heel simpel op te lossen:

ga in therapie

word eerlijk

betaal je schulden terug

maar ja, tussen weten, doen en handelen..... droom en werkelijkheid enzo, daar zijn mooie gezegden over - weet ze alleen even niet, droom en daad. wie biedt?
De vraag die ik nog niet heb zien beantwoorden is: wat heb je nu concreet gedaan qua zoeken van een oplossing? Heb je een afspraak staan?
quote:einkoetkarakter schreef op 15 juli 2015 @ 13:13:

[...]

Ja was niet zo handig om dat tussen haakjes te zetten. Maar ben jij de heilige paus met zoveel levenservaring dat je overal het juiste antwoord op hebt? Je weet niet eens hoe je zelf gehandeld zou hebben in mijn situatie. Ik heb het er zelf van gemaakt, maar oordelen en denigrerend zijn is erg makkelijk. Maar je zal vast nu ook wel weer met een heel leuk antwoord komen...Zo hee jij hebt een hoop noten op de zang voor iemand die er zelf zo'n bende van heeft gemaakt. Je doet je Nick steeds meer en meer eer aan hier.
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 13:23:

[...]

Zo hee jij hebt een hoop noten op de zang voor iemand die er zelf zo'n bende van heeft gemaakt. Je doet je Nick steeds meer en meer eer aan hier.

Oke oke. Het is me wel duidelijk. Ik heb eigenlijk geen kut karakter en dat is waar ik bevestiging voor wil. Ik gedraag me alleen zo kut en het voelt vet tegenstrijdig, want ik weet dat ik diep van binnen niet zo ben.

Maar de reacties maken me wel duidelijk dat ik een vreselijk mens ben en nee ik ga nu niet in de slachtofferrol.
Dat doe je wel en je slaat een naar arrogant toontje aan tegen de mensen die de moeite nemen om te reageren zoals jouw reactie op Sabatticalmeds.
De reactie van meds is niet denigrerend. Het is hoog uit een trap onder je reet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Precies zo las ik hem ook.
Dan moet ze die moeite maar niet nemen. De toon op hoe ze tegen mij praat is ook niet al te leuk en denken dat je alles beter weet is ook niet bepaald de leukste karaktereigenschap. Op een forum is het hoe je het went of keert gewoon makkelijk praten allemaal...

Ik weet niet waar ik op hoopte maar dit topic heeft me best slechter over mezelf laten voelen. Wat goed is, maar mijn zelfbeeld was al niet hoog. Het is wat echter gaan aanvoelen en dat komt best hard binnen. Ik sluit deze site voor nu en misschien kom ik nog wel terug met een update.
Hoe kan je dat nou zeggen. Voor hetzelfde geldt heeft Meds dit in haar omgeving meegemaakt of doet ze werk wat haar die kennis geeft. Je oordeelt en veroordeelt en gaat hier dan op een vuil toontje bezig. Jij was toch degene met het probleem? Je wilde toch advies? Of wilde je alleen mensen die met je mee huilen 😢. Er zijn goede tips gegeven en helemaal niet zo negatief als jij wil horen. Dus zoek hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
verspilde moeite
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 13:48:

Precies zo las ik hem ook.Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:einkoetkarakter schreef op 15 juli 2015 @ 13:49:

Dan moet ze die moeite maar niet nemen. De toon op hoe ze tegen mij praat is ook niet al te leuk en denken dat je alles beter weet is ook niet bepaald de leukste karaktereigenschap. Op een forum is het hoe je het went of keert gewoon makkelijk praten allemaal...

Ik weet niet waar ik op hoopte maar dit topic heeft me best slechter over mezelf laten voelen. Wat goed is, maar mijn zelfbeeld was al niet hoog. Het is wat echter gaan aanvoelen en dat komt best hard binnen. Ik sluit deze site voor nu en misschien kom ik nog wel terug met een update.Tja als jij alleen maar reacties wilt horen dat jij enorm zielig bent/een slachtoffer/dat jij er niks aan kunt doen dan moet je geen topic openen. Op het Vivaforum wordt men soms "keihard" met de neus op de feiten gedrukt. Is niks mis mee met een flinke schop onder de kont.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
verspilde moeite

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven