onaardige reacties soms

15-07-2015 20:41 826 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten) en het valt me op dat er vaak zo onaardig wordt gereageerd op de topic posters. Vinden jullie dat ook? Het is toch niet voor niets dat men er voor kiest om hier op het forum anoniem om advies, tips te vragen. Of om gewoon even te spuien, je verhaal kwijt te kunnen. In het echte leven is het vaak lastig om je eerlijk en open op te stellen en soms wil je gewoon even anoniem advies. Mensen worden af en toe afgebrand! Ik vraag me dan af waarom dat zo is. Is het voor de reageerders makkelijker om zo direct en soms kwetsend te zijn? Doe je dat ook in het echte leven op die manier? ik maak me soms wel wat zorgen over de topic poster, stel je vertelt dat je je rotschaamt voor iets, je stelt je kwetsbaar op en het halve forum valt over je heen. Ik merk dat ik om die reden vaak iets niet durf te plaatsen, belachelijk natuurlijk want niemand weet wie ik ben. Vreemd principe hoor zo'n forum, maar blijkbaar ook voor mij interessant genoeg om dit te plaatsen. Nou komt u maar
Ik snap je kwestie van negeren
Maar TO, en Dolfijntjeeee en Koekjemo en anderen die het hier maar een onaardige bedoening vinden, waarom blijf je dan toch hangen? Als ik ergens op een feestje kom, of bij een club ofzo en ik vind totaal geen aansluiting of ik vind de andere aanwezigen stom of onaardig, dan ga ik ook weer en kom nooit weer.

Waarom dan hier wel blijven?
Wat is een perma Cateautje en Dolfijntje?
quote:DorothyParker schreef op 15 juli 2015 @ 20:58:

[...]

Schoonmoedertopics. Doet het ook altijd goed.

Thuisblijfmoeders vs werkende moeders.

Weet je war nou eens een topic over zou moeten komen?

Een Nederlanders versus Belgen topic
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:00:

Maar TO, en Dolfijntjeeee en Koekjemo en anderen die het hier maar een onaardige bedoening vinden, waarom blijf je dan toch hangen? Als ik ergens op een feestje kom, of bij een club ofzo en ik vind totaal geen aansluiting of ik vind de andere aanwezigen stom of onaardig, dan ga ik ook weer en kom nooit weer.

Waarom dan hier wel blijven?Niet alle aanwezigen zijn stom. ;)
quote:Summerdance schreef op 15 juli 2015 @ 21:01:

[...]

Een Nederlanders versus Belgen topic Onze mannen winnen meteen!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:00:

Waarom dan hier wel blijven?Goede vraag!
quote:Summerdance schreef op 15 juli 2015 @ 20:59:

[...]

Nou ja je hebt best kans dat soort types zich gaan groeperen buiten het forum natuurlijk

Zal een gezellige boel worden

BrrrrNee zeg! Dat soort nare mensen kunnen maar beter uit elkaar gehouden worden, straks steken ze elkaar aan met dat chagrijnige gedrag.
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 20:57:

[...]

Heb fotos van ze gezien, nu dus ook meteen een beeld van hoe de vrouwen hier eruit zien.

Degene die het meest onaardig doen zijn of oude tangen of gefrustreerd en uhm... laat me dat woord maar niet zeggen voordat ik het weer gedaan heb.Ik heb deze post gestaft, wegens continu provoceren en zuigen
Goede vraag Soleil, eigenlijk weet ik dat niet, nieuwsgierigheid? amusement? meeleven? ik weet het echt niet, maar blijkbaar is het zo.
quote:DorothyParker schreef op 15 juli 2015 @ 21:01:

[...]

Onze mannen winnen meteen!Nah...op Mac scoor talenten scoren ze inderdaad een ietsje pietsje beter ja
Waarom zijn jullie hier?
Wellicht ligt het aan de verwachtingen die je hebt van een forum.

Sommigen komen hier, zoals je schrijft TO, om stoom af te blazen, steun te zoeken, een arm om de schouder, een vriendelijk advies. En verwachten dat dat is 'waar het forum voor is' en schrikken dan als de werkelijkheid van een forum anders is.

Want een ander komt hier wellicht niet voor de lieve-mona-adviezen, maar komt hier omdat ze van een pittige discussie houdt. Of omdat ze het prettig vindt een keer te kunnen zeggen wat ze ècht denkt. Of om iets anders, of elke keer iets anders.

Het forum is niet specifiek voor iets, heeft geen bedoeling.

Het is gewoon een medium voor duizenden mensen die allemaal een eigen verwachting en bedoeling hebben van het forum en die niet altijd met elkaar stroken.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:DorothyParker schreef op 15 juli 2015 @ 21:01:

[...]

Onze mannen winnen meteen!Nou..... ik ken er een en die heeft het verpest voor het hele land! Dat kan nooit meer gecompenseerd worden.
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:02:

[...]

Nee zeg! Dat soort nare mensen kunnen maar beter uit elkaar gehouden worden, straks steken ze elkaar aan met dat chagrijnige gedrag.

Oh ik wilde juist voorstellen om ze allemaal bij elkaar te drijven en er een groot hek omheen te zetten

Of is dat dan weer racisme?

OOK een topic wat vaak terug komt trouwens

[...]

Goede vraag!Ik heb zo mijn momenten hè. Ze zijn schaars, maar ze zijn er
quote:KoekjeMo schreef op 15 juli 2015 @ 21:01:

[...]

Niet alle aanwezigen zijn stom. ;)

Nou dan? Richt je op wat je leuk vindt en laat gaan wat je niet aanstaat.

Het forum is net het echte leven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Een Nederlanders versus Belgen topic Wat een onaardige reactie van je. Ik ga je staffen, jij provocerende oude verbitterde huisvrouw!
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:03:

Waarom zijn jullie hier?Om te rellen natuurlijk
quote:Summerdance schreef op 15 juli 2015 @ 20:59:

[...]

Borstvoeding versus flesvoedingFLES (schuimbekt al)

Waarom zijn jullie hier?

Voor de lol.

Jij?
quote:DorothyParker schreef op 15 juli 2015 @ 21:05:

[...]

Wat een onaardige reactie van je. Ik ga je staffen, jij provocerende oude verbitterde huisvrouw!

En jij speelt op de man!

Jou ga ik ook staffen

Haarlem, je hebt gelijk hoor, hartstikke onaardige mensen hier

Waarom zijn jullie hier?

Om jou te ontmoeten.

Hoi ik ben Enn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Waarom zijn jullie hier?Omdat ik het hier leuk vind. Waarom ben jij hier?
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:05:

[...]

Om te rellen natuurlijk Dat kan ook een leuke optie zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven