onaardige reacties soms

15-07-2015 20:41 826 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten) en het valt me op dat er vaak zo onaardig wordt gereageerd op de topic posters. Vinden jullie dat ook? Het is toch niet voor niets dat men er voor kiest om hier op het forum anoniem om advies, tips te vragen. Of om gewoon even te spuien, je verhaal kwijt te kunnen. In het echte leven is het vaak lastig om je eerlijk en open op te stellen en soms wil je gewoon even anoniem advies. Mensen worden af en toe afgebrand! Ik vraag me dan af waarom dat zo is. Is het voor de reageerders makkelijker om zo direct en soms kwetsend te zijn? Doe je dat ook in het echte leven op die manier? ik maak me soms wel wat zorgen over de topic poster, stel je vertelt dat je je rotschaamt voor iets, je stelt je kwetsbaar op en het halve forum valt over je heen. Ik merk dat ik om die reden vaak iets niet durf te plaatsen, belachelijk natuurlijk want niemand weet wie ik ben. Vreemd principe hoor zo'n forum, maar blijkbaar ook voor mij interessant genoeg om dit te plaatsen. Nou komt u maar
Soms onaardig? Ik ben alleen maar onaardig, en dus vertoef ik hier graag
quote:Enn schreef op 15 juli 2015 @ 21:04:

[...]

Nou dan? Richt je op wat je leuk vindt en laat gaan wat je niet aanstaat.

Het forum is net het echte leven.Inderdaad. Dus ik ga weer verder snuffelen tussen de afschuwelijke babynamen!
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:03:

Waarom zijn jullie hier?

Oh ik heb geen leven

Dus doe ik me hier voor als een ontzettend interessante vrouw met een nog interessanter leven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:00:

Maar TO, en Dolfijntjeeee en Koekjemo en anderen die het hier maar een onaardige bedoening vinden, waarom blijf je dan toch hangen? Als ik ergens op een feestje kom, of bij een club ofzo en ik vind totaal geen aansluiting of ik vind de andere aanwezigen stom of onaardig, dan ga ik ook weer en kom nooit weer.

Waarom dan hier wel blijven?

Ik heb het in een andere topic al gezegd.

Er komen ook nog aardige en verstandige mensen hier die je goed advies kunnen geven en niet bevooroordeeld zijn.

Daarvoor blijven de meeste mensen terugkomen denk ik met hun problematiek en vragen allerlei.

Bovendien vind ik dat je je ook niet moet laten wegpesten door een stel levenloze trollen.
Wellicht ligt het aan de verwachtingen die je hebt van een forum.

Sommigen komen hier, zoals je schrijft TO, om stoom af te blazen, steun te zoeken, een arm om de schouder, een vriendelijk advies. En verwachten dat dat is 'waar het forum voor is' en schrikken dan als de werkelijkheid van een forum anders is.

Want een ander komt hier wellicht niet voor de lieve-mona-adviezen, maar komt hier omdat ze van een pittige discussie houdt. Of omdat ze het prettig vindt een keer te kunnen zeggen wat ze ècht denkt. Of om iets anders, of elke keer iets anders.

Het forum is niet specifiek voor iets, heeft geen bedoeling.

Het is gewoon een medium voor duizenden mensen die allemaal een eigen verwachting en bedoeling hebben van het forum en die niet altijd met elkaar stroken.

Een forum is niet specifiek voor iets....het heeft in ieder geval met anonimiteit te maken en inderdaad eerlijkheid!
quote:KoekjeMo schreef op 15 juli 2015 @ 21:07:

[...]

Inderdaad. Dus ik ga weer verder snuffelen tussen de afschuwelijke babynamen!

Linkje?

( niet doen hoor want dat mag niet)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Summerdance schreef op 15 juli 2015 @ 21:07:

[...]

Oh ik heb geen leven

Dus doe ik me hier voor als een ontzettend interessante vrouw met een nog interessanter leven

+1

En ik ben oud en lelijk. Dat ook nog.
Waarom ik hier ben?

Nou, mijn ouders vonden het een goed idee om nageslacht te produceren. Et voila.

Jij?
quote:Sidroht schreef op 15 juli 2015 @ 21:09:

[...]

+1

En ik ben oud en lelijk. Dat ook nog.Hey Yasmijn heb je een nieuwe nick?
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:09:

Sommigen komen hier, zoals je schrijft TO, om stoom af te blazen, steun te zoeken, een arm om de schouder, een vriendelijk advies. En verwachten dat dat is 'waar het forum voor is' en schrikken dan als de werkelijkheid van een forum anders is.Je refereert altijd aan jezelf in de derde persoon?
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:09:

Sommigen komen hier, zoals je schrijft TO, om stoom af te blazen, steun te zoeken, een arm om de schouder, een vriendelijk advies. En verwachten dat dat is 'waar het forum voor is' en schrikken dan als de werkelijkheid van een forum anders is.

Want een ander komt hier wellicht niet voor de lieve-mona-adviezen, maar komt hier omdat ze van een pittige discussie houdt. Of omdat ze het prettig vindt een keer te kunnen zeggen wat ze ècht denkt. Of om iets anders, of elke keer iets anders.

Het forum is niet specifiek voor iets, heeft geen bedoeling.

Het is gewoon een medium voor duizenden mensen die allemaal een eigen verwachting en bedoeling hebben van het forum en die niet altijd met elkaar stroken.

Een forum is niet specifiek voor iets....het heeft in ieder geval met anonimiteit te maken en inderdaad eerlijkheid!Hee, dat is plagiaat
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2015 @ 21:11:

[...]

Hey Yasmijn heb je een nieuwe nick?Een extra Nick. Zo kan ik meer zure reacties geven zonder dat het te erg opvalt,
Soms zie ik topics waarbij ik vind dat mensen onterecht onaardige reacties geven. Meestal niet. De reacties die jij denk ik onaardig vind, vind ik denk ik vaak gepaste harde opmerkingen om te proberen het bord voor de kop van TO weg te krijgen.

Ok dit is de eerste en de laatste keer dat ik serieus ga reageren op t steeds terugkerende topic 'wat is iedereeen hier toch onaardig'

[...]

Hey Yasmijn heb je een nieuwe nick?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Cateautje schreef op 15 juli 2015 @ 21:02:

[...]

Ik heb deze post gestaft, wegens continu provoceren en zuigen

Tja.

Had ook niet anders verwacht van je.
Zit je nou te dubbelnicken?
Waarom hier, tja, bedoel je dat we wat te kiezen hebben?
quote:Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten)Dit zal je ook wel weer onaardig vinden, maar je wachtwoord kun je met 1 klik weer opvragen/opnieuw instellen hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Iets met parels en zwijnachtige geloof ik.
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 20:51:

. Maar soms is het gewoon ronduit kwetsend, het voelt alsof men dat even lekker de frustraties van de dag botviert op een topicstarter.

Dan moet zo'n TO wel iets posten wáár je dan ook op af kunt reageren hé. Dus een topic waarvan je je echt afvraagt hoe iemand het verzint.

Er is echt geen topic met ik ben ernstig ziek of mijn kind is ziek of iets van dien aard waar naar gereageerd word. Dus ja soms vragen topics ook om bepaalde reacties.
quote:himalaya schreef op 15 juli 2015 @ 21:14:quote:Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten)Dit zal je ook wel weer onaardig vinden, maar je wachtwoord kun je met 1 klik weer opvragen/opnieuw instellen hoor.Maar jij bent ook altijd wel het toppunt van onaardig hoor

[...]

Hey Yasmijn heb je een nieuwe nick?

Meds, mag ik mijn fietstassen terug?

Morgen ga ik sleepruimen rapen voor de wijnclub.
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 20:59:

[...]

Degene die echt aan het provoceren zijn ben jij blind voor dus jouw mening doet er voor mij sws niet toe.

Splinter en balk verhaal.Je denkt.. ik lok ze een beetje uit en ga ze dan staffen? Slim hoor.
quote:MarianneDavids schreef op 15 juli 2015 @ 20:52:

Ach, een forum is niet het echte leven. Mensen die een echt probleem hebben krijgen geen pissige reacties.Dit dus, iets korter en beter dan ik het op schreef
quote:himalaya schreef op 15 juli 2015 @ 21:14:quote:Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten)Dit zal je ook wel weer onaardig vinden, maar je wachtwoord kun je met 1 klik weer opvragen/opnieuw instellen hoor.Plus, hoe kan je dan niet weten wat een perma is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven