onaardige reacties soms

15-07-2015 20:41 826 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten) en het valt me op dat er vaak zo onaardig wordt gereageerd op de topic posters. Vinden jullie dat ook? Het is toch niet voor niets dat men er voor kiest om hier op het forum anoniem om advies, tips te vragen. Of om gewoon even te spuien, je verhaal kwijt te kunnen. In het echte leven is het vaak lastig om je eerlijk en open op te stellen en soms wil je gewoon even anoniem advies. Mensen worden af en toe afgebrand! Ik vraag me dan af waarom dat zo is. Is het voor de reageerders makkelijker om zo direct en soms kwetsend te zijn? Doe je dat ook in het echte leven op die manier? ik maak me soms wel wat zorgen over de topic poster, stel je vertelt dat je je rotschaamt voor iets, je stelt je kwetsbaar op en het halve forum valt over je heen. Ik merk dat ik om die reden vaak iets niet durf te plaatsen, belachelijk natuurlijk want niemand weet wie ik ben. Vreemd principe hoor zo'n forum, maar blijkbaar ook voor mij interessant genoeg om dit te plaatsen. Nou komt u maar
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 21:34:

[...]

Het zou je sieren als je dit ook deed wanneer ik lastig gevallen werd, maar zo te zien ben je gewoon een staffende trol met een bevooroordeelde bril op.

Net als die Cateautje.Je raad het nooit.
quote:Jeweethetniet schreef op 15 juli 2015 @ 21:40:

Wie moeten we staffen?Iedereen!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Jeweethetniet schreef op 15 juli 2015 @ 21:40:

Wie moeten we staffen?

Mij alsjeblieft.

Dan voel ik me niet genegeerd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 21:34:

[...]

Het zou je sieren als je dit ook deed wanneer ik lastig gevallen werd, maar zo te zien ben je gewoon een staffende trol met een bevooroordeelde bril op.

Net als die Cateautje.

Nou heb ik geen zin om te staffen, maar je zeurt over dat anderen niet vriendelijk zijn en dan schrijf je dingen als trol?

Goed voorbeeld doet goed volgen, dus begin alsjeblieft zelf eerst met je fatsoen houden.
Ik wil ook... (Scheelt weer een verslaving)
quote:DorothyParker schreef op 15 juli 2015 @ 21:41:

[...]

We komen van een etentje bij de schoonouders, maar ik had nog honger
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Magdalan schreef op 15 juli 2015 @ 21:31:

[...]

Ik heb jou gestaft voor het eerst. En ik staf nooit.

Die film kan ECHT niet.

Ook gestaft! Belediging van levensovertuiging! Als ik in dit huis niet 50 keer per dag lach om de grap 'waarom hangen jullie ondersteboven als vleermuizen' word ik uitgestoten!
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:35:

[...]

is die vraag over dubbelnicken aan mij gericht? het antwoord is nee, ik ben gewoon haarlem23 je weet wel...Ik stelde de vraag niet, dus ik weet het niet Ik dacht van wel, maar misschien begreep ik het ook niet.
Cateau, ik heb je niet gestaft, Dorothy, jou ook niet, MarianneD jou ook niet, Hiem, jou ook niet, Nev jou ook niet. Haarlem is een leuke stad, dus TO ondanks haar "13 in een dozijn zure haring met uitjes" topic ook niet

Iemand mosterd?
quote:Enn schreef op 15 juli 2015 @ 21:42:

[...]

Mij alsjeblieft.

Dan voel ik me niet genegeerd.Staf!
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:40:

[...]

Nee, dat snap ik niet eigenlijk. De reacties over dat het niet origineel is waren niet onaardig (en inderdaad niet persoonlijk), maar eerlijk (dat wil je toch graag?) want het is inderdaad al het zoveelste topic (en echt, deze verloopt nog vriendelijk ).

Daarnaast zijn het geintjes, dus je moet er denk ik niet teveel van maken. Negeren begrijp ik al zeker niet? Er wordt toch veel gereageerd? Ik denk dat je nog even moet wennen aan de manier van communiceren hier en je de reacties niet zo moet aantrekken. Voor je het weet ben je 5 (of 13 ofzo ) jaar verder en doe je zelf ook zo Ik realiseer me dat het veel onaardiger kan maar wordt die manier van communiceren door iedereen op prijs gesteld denk je?
quote:MarianneDavids schreef op 15 juli 2015 @ 21:36:

[...]

Wat heeft het voor nut om iemand onder de negeerknop te zetten? Jij bent dan de enige die die berichten niet ziet maar alle anderen zien ze wel.

Ja en je ziet ze ook als ze gequoot worden.

Waar komen die gefrustreerde pubers toch ineens vandaan?
quote:Magdalan schreef op 15 juli 2015 @ 21:43:

Cateau, ik heb je niet gestaft, Dorothy, jou ook niet, MarianneD jou ook niet, Hiem, jou ook niet, Nev jou ook niet. Haarlem is een leuke stad, dus TO ondanks haar "13 in een dozijn zure haring met uitjes" topic ook niet

Iemand mosterd?

Mij dus wel?

En ik vind mijn bijdrages altijd zo vreselijk nuttig
quote:Summerdance schreef op 15 juli 2015 @ 21:42:

[...]

Had niet verwacht dat hij nog zou gaan. Hij was al thuis gekomen met bloemen en een fles wijn, vond ik al zo lief.
quote:Summerdance schreef op 15 juli 2015 @ 21:39:

[...]

Wij outshinen natuurlijk gelijk het hele topic

Ik snap wel dat Haarlempie zich een beetje genegeerd voelt

Er is er maar een die hier shined hè en dat ben ik.

Op dit forum dan, de laatste dagen heb ik verder een beetje pleinvrees.

[...]

We komen van een etentje bij de schoonouders, maar ik had nog honger Ook een "onaardige reactie!"😉
quote:himalaya schreef op 15 juli 2015 @ 21:39:

[...]

Het zou mij werkelijk niet boeien als je dat niét meldt. Maar als het jou geweten zuivert, vooral doorgaan.Ach, ik heb misschien één keer eerder iemand gestaft, dus ik vind het allemaal wel meevallen. Je moet bij mij erg ver gaan eer ik er zat van krijg.

[...]

We komen van een etentje bij de schoonouders, maar ik had nog honger

*hoort Himamamma-zaliger zeggen 'kindjes in de derde wereldlanden hebben honger, jij hebt trék!*

(voor mijn goedbedoelde 'dan stuur je het toch op?' kreeg ik overigens wel letterlijk een tik op mijn vingers. Dat kon toen nog bij kinderen met een grote mond )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:44:

[...]

Ik realiseer me dat het veel onaardiger kan maar wordt die manier van communiceren door iedereen op prijs gesteld denk je?

Alleen in Lala land is iedereen altijd tevreden met alles en iedereen

Dus zie het forum als een perfecte afspiegeling van het echte leven

Sommige mensen zijn ontzettend leuk, zoals Soleil en ik bijvoorbeeld, sommige mensen zijn echt heel stom, zoals Mrs Parker en Himalaya

Daar moet je dan maar mee dealen
quote:Enn schreef op 15 juli 2015 @ 21:42:

[...]

Mij alsjeblieft.

Dan voel ik me niet genegeerd.
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:45:

[...]

Er is er maar een die hier shined hè en dat ben ik.

Op dit forum dan, de laatste dagen heb ik verder een beetje pleinvrees. (ééntje dekte de lading niet)
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:44:

[...]

Ik realiseer me dat het veel onaardiger kan maar wordt die manier van communiceren door iedereen op prijs gesteld denk je?

Niemand zit verplicht hier toch?

Als het hen niet aan staat gaan ze maar Libelle of Babybrabbel.
quote:Summerdance schreef op 15 juli 2015 @ 21:44:

[...]

Mij dus wel?

En ik vind mijn bijdrages altijd zo vreselijk nuttigNee jou ook niet hoor. Maak ff een lijstje dan, TO snapt er seauwieseau niks meer van.
quote:ana_isabel schreef op 15 juli 2015 @ 21:45:

[...]

Ook een "onaardige reactie!"😉

Shit, moet ik mezelf nu staffen of niet?

Hellup!
quote:Magdalan schreef op 15 juli 2015 @ 21:43:

Iemand mosterd?

Opzouten met je mosterd, bitterballen wil ik.

Kusje!!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven