onaardige reacties soms

15-07-2015 20:41 826 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten) en het valt me op dat er vaak zo onaardig wordt gereageerd op de topic posters. Vinden jullie dat ook? Het is toch niet voor niets dat men er voor kiest om hier op het forum anoniem om advies, tips te vragen. Of om gewoon even te spuien, je verhaal kwijt te kunnen. In het echte leven is het vaak lastig om je eerlijk en open op te stellen en soms wil je gewoon even anoniem advies. Mensen worden af en toe afgebrand! Ik vraag me dan af waarom dat zo is. Is het voor de reageerders makkelijker om zo direct en soms kwetsend te zijn? Doe je dat ook in het echte leven op die manier? ik maak me soms wel wat zorgen over de topic poster, stel je vertelt dat je je rotschaamt voor iets, je stelt je kwetsbaar op en het halve forum valt over je heen. Ik merk dat ik om die reden vaak iets niet durf te plaatsen, belachelijk natuurlijk want niemand weet wie ik ben. Vreemd principe hoor zo'n forum, maar blijkbaar ook voor mij interessant genoeg om dit te plaatsen. Nou komt u maar
quote:himalaya schreef op 15 juli 2015 @ 21:48:

[...]

Opzouten met je mosterd, bitterballen wil ik.

Kusje!!Te laat! Ik weet waar je huis woont en de grove mosterd is onderweg, zonder bitterbal, hah!
Oh joepie hier zitten jullie gezelligerds! Ik was jullie al kwijt
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 juli 2015 @ 21:52:

[...]

O ja:

[img]https://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png[/img]
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:53:

[...]

een hullie zijn nie liev topic? huh?

Kom op, je leest al lang en actief mee hier. Nu niet doen alsof je dat niet snapt.

Groetjes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Nouschi schreef op 15 juli 2015 @ 21:50:

Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde. Er wordt zo ontzettend geslijmd, geneuzeld, klefdoenerijerig gedaan de laatste tijd vind ik.

Ja!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier moet de mattenklopper overheen (Koot en Bie).

verba volant, scripta manent.
quote:Magdalan schreef op 15 juli 2015 @ 21:53:

[...]

Te laat! Ik weet waar je huis woont en de grove mosterd is onderweg, zonder bitterbal, hah! Mijn huis is verhuisd. Ik woon nog wel op de oude plek.
Ik heb jullie allemaal gestaft. Nu mezelf nog, dan ruimt het hier weer lekker op.
Als ik iemand onder de negeer zet, kan diegene mijn posts dan ook niet lezen? Vroeg het me gewoon even af.
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:53:

[...]

Misschien moet je even de betekenis van een troll op internet opzoeken Heb ik haar daarnet ook al aangeraden. Ze snapt het niet.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Zie je wel, als je leuk meedoet krijg je aandacht.
Dank allen voor de reacties. Ik ga, een stuk wijzer, de keuken opruimen.
quote:Summerdance schreef op 15 juli 2015 @ 21:48:

[...]

Uit de blender anders kan je ze niet eten

Bitterballennsoep!

Stukjes ragout uit mn neus (je weet wel) nu wil ik schandalige vergoeding

(En, heb je het nog naar je zin TO?)
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 21:55:

Als ik iemand onder de negeer zet, kan diegene mijn posts dan ook niet lezen? Vroeg het me gewoon even af.Denk dat die persoon jou wel kan lezen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 21:55:

Als ik iemand onder de negeer zet, kan diegene mijn posts dan ook niet lezen? Vroeg het me gewoon even af.Die kan jou wel lezen en op je reageren. Maar dat zie je dan weer niet.
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:53:

[...]

Misschien moet je even de betekenis van een troll op internet opzoeken

Heb ik al gedaan.

.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2015 22:03
Reden: op de man opmerking verwijderd
% gewijzigd
quote:Jeweethetniet schreef op 15 juli 2015 @ 21:55:

Ik heb jullie allemaal gestaft. Nu mezelf nog, dan ruimt het hier weer lekker op.

Vergeet niet de negeerknop.

Nog efficiënter want dan heb je het rijk alleen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 juli 2015 @ 21:56:

[...]

Die kan jou wel lezen en op je reageren. Maar dat zie je dan weer niet.Tenzij iemand die reactie quote. Dan wel weer
[quote]Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 21:56:

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2015 22:03
Reden: provocerende opmerking verwijderd!
% gewijzigd
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 21:55:

Dank allen voor de reacties. Ik ga, een stuk wijzer, de keuken opruimen.Niet te veel met de pannendeksels rammelen, dan krijgen we straks weer een "mijn buren klagen over geluidsoverlast"-topic.
.
Dit is trouwens mijn definitie van een zuigende trol
quote:Dolfijntjee schreef op 15 juli 2015 @ 21:56:

[...]

Heb ik al gedaan.

Cateautje valt onder dat categorie.

Ze staft erop los in de hoop emotionele reacties uit te lokken. Ze doet haar best maar.

Ik kan zonder dit forum, maar zij niet.Jeez get a life zeg!
quote:Enn schreef op 15 juli 2015 @ 21:56:

[...]

Vergeet niet de negeerknop.

Nog efficiënter want dan heb je het rijk alleen.Niet echt je hebt ook nog het quoten
quote:DorothyParker schreef op 15 juli 2015 @ 21:55:

[...]

Heb ik haar daarnet ook al aangeraden. Ze snapt het niet.Ik zou haar staffen dan! Schandalig, niet bekend zijn met het Viva-vocabulair

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven