onaardige reacties soms

15-07-2015 20:41 826 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten) en het valt me op dat er vaak zo onaardig wordt gereageerd op de topic posters. Vinden jullie dat ook? Het is toch niet voor niets dat men er voor kiest om hier op het forum anoniem om advies, tips te vragen. Of om gewoon even te spuien, je verhaal kwijt te kunnen. In het echte leven is het vaak lastig om je eerlijk en open op te stellen en soms wil je gewoon even anoniem advies. Mensen worden af en toe afgebrand! Ik vraag me dan af waarom dat zo is. Is het voor de reageerders makkelijker om zo direct en soms kwetsend te zijn? Doe je dat ook in het echte leven op die manier? ik maak me soms wel wat zorgen over de topic poster, stel je vertelt dat je je rotschaamt voor iets, je stelt je kwetsbaar op en het halve forum valt over je heen. Ik merk dat ik om die reden vaak iets niet durf te plaatsen, belachelijk natuurlijk want niemand weet wie ik ben. Vreemd principe hoor zo'n forum, maar blijkbaar ook voor mij interessant genoeg om dit te plaatsen. Nou komt u maar
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 22:42:

[...]

En zijn jullie in het echte leven hetzelfde als hier ?Ik heb een ander kapsel. Voor de rest ben ik net zo aimabel en grappig als hier.
quote:Honeymoonquiz schreef op 15 juli 2015 @ 22:43:

Wat een dol fijne reacties allemaal.Ja is echt een feel good topic geworden hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Honeymoonquiz schreef op 15 juli 2015 @ 22:46:

[...]

Ik heb een ander kapsel. Voor de rest ben ik net zo aimabel en grappig als hier.Echt? Bij mij komen er gewoon allemaal gele balken uit mijn hoofd
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 22:38:

[...]

dat lijkt me dan weer heel vreemd, ben jij in het echte leven precies hetzelfde als hier?Echte leven?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 22:33:

Ze is ook op mijn wedding geweest.Wit jurkje zeker
quote:feow schreef op 15 juli 2015 @ 22:49:

[...]

Echte leven? Alsof iemand hier een leven heeft hè
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2015 @ 22:49:

[...]

Wit jurkje zekerNope we hadden een jaren 50 theme, niemand droeg wit
quote:Haarlem23 schreef op 15 juli 2015 @ 22:42:

[...]

En zijn jullie in het echte leven hetzelfde als hier ?Irl ben ik iets uitgesprokener, hier ben ik onopvallender.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2015 @ 22:49:

[...]

Wit jurkje zekerEn ze nam ongevraagd haar 12 kinderen mee?
Een paar uur zelf invullen zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 22:50:

[...]

Alsof iemand hier een leven heeft hè Dat is duur hoor
Ze nam haar narcistische ex mee en hun kinderen van beide kanten. Ook was ze zwanger van hun liefdesbeeb en daardoor stikchagrijnig. De gasten tja die mochten het verder lekker uitzoeken want we trouwden om 6 uur s ochtends en de receptie was om 22u s avonds. De daggasten kregen een kindersurprise en een pakje appelsap en de avondgasten een zak bugles die over de datum was. Het was echt top!!!
quote:GateKeeper schreef op 15 juli 2015 @ 22:53:

[...]

Dat is duur hoorDaar heb je toeslagen voor
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 22:54:

Ze nam haar narcistische ex mee en hun kinderen van beide kanten. Ook was ze zwanger van hun liefdesbeeb en daardoor stikchagrijnig. De gasten tja die mochten het verder lekker uitzoeken want we trouwden om 6 uur s ochtends en de receptie was om 22u s avonds. De daggasten kregen een kindersurprise en een pakje appelsap en de avondgasten een zak bugles die over de datum was. Het was echt top!!!Klinkt fantastisch!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Nouschi schreef op 15 juli 2015 @ 22:47:

[...]

Ja is echt een feel good topic geworden hè.
Klinkt als een topdag!
Was echt een droom bruiloft en alles waar we ooit van konden dromen. Mensen praten er nu nog over (en dat had verders niks met de dysenterie te maken die ze kregen van die bedorven chips ofzo)
quote:SaveTheDay schreef op 15 juli 2015 @ 22:54:

[...]

Daar heb je toeslagen voorDaar kunnen we dan weer een blij topic over openen.
quote:SaveTheDay schreef op 15 juli 2015 @ 22:54:

[...]

Daar heb je toeslagen voorJe bent zelf een toeslag
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 22:43:

[...]

Ik vind van welWat je vind mag je houden ende zo
quote:Magdalan schreef op 15 juli 2015 @ 22:58:

[...]

Je bent zelf een toeslag I Am?
quote:GateKeeper schreef op 15 juli 2015 @ 22:56:

[...]

Daar kunnen we dan weer een blij topic over openen.En zo houden we iedereen van de straat
quote:GrumpyCat2 schreef op 15 juli 2015 @ 22:54:

Ze nam haar narcistische ex mee en hun kinderen van beide kanten. Ook was ze zwanger van hun liefdesbeeb en daardoor stikchagrijnig. De gasten tja die mochten het verder lekker uitzoeken want we trouwden om 6 uur s ochtends en de receptie was om 22u s avonds. De daggasten kregen een kindersurprise en een pakje appelsap en de avondgasten een zak bugles die over de datum was. Het was echt top!!!
quote:SaveTheDay schreef op 15 juli 2015 @ 23:03:

[...]

I Am? Jep, samen een dansje doen?
Je bent ook nog eens een lieverd, Savedtheday

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven