onaardige reacties soms

15-07-2015 20:41 826 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten) en het valt me op dat er vaak zo onaardig wordt gereageerd op de topic posters. Vinden jullie dat ook? Het is toch niet voor niets dat men er voor kiest om hier op het forum anoniem om advies, tips te vragen. Of om gewoon even te spuien, je verhaal kwijt te kunnen. In het echte leven is het vaak lastig om je eerlijk en open op te stellen en soms wil je gewoon even anoniem advies. Mensen worden af en toe afgebrand! Ik vraag me dan af waarom dat zo is. Is het voor de reageerders makkelijker om zo direct en soms kwetsend te zijn? Doe je dat ook in het echte leven op die manier? ik maak me soms wel wat zorgen over de topic poster, stel je vertelt dat je je rotschaamt voor iets, je stelt je kwetsbaar op en het halve forum valt over je heen. Ik merk dat ik om die reden vaak iets niet durf te plaatsen, belachelijk natuurlijk want niemand weet wie ik ben. Vreemd principe hoor zo'n forum, maar blijkbaar ook voor mij interessant genoeg om dit te plaatsen. Nou komt u maar
quote:liebeskind schreef op 16 juli 2015 @ 22:06:

[...]

Heel belangrijk! Heb net een lekker Radlertje (0%) genomen met een lekker bakkie chippies.

Wat kan het me schelen? Ik ook, ananas/sinaasappel. Valt tegen.
quote:SaveTheDay schreef op 16 juli 2015 @ 22:17:

[...]

Ik ook, ananas/sinaasappel. Valt tegen.Wat een onaardige reactie
voor Radler
quote:KiaOraHoi schreef op 16 juli 2015 @ 22:08:

[...]

Lachen kan ik ook! Zuipen dan alleen limo met een rietje en een parasolletje telt dat ook?Tuurlijk! Proost!
quote:GrumpyCat2 schreef op 16 juli 2015 @ 22:17:

Ik ben serieus in de war nu besluit ik uit het topic van Rrosa weg te blijven omdat de TO vind dat ik te hard ben en dat ze op mijn reacties kakt, omdat ze vind dat ik haar pest en haar in een hoekje druk, is ze er hier als de kippen bij om gemeen te doen en in haar handjes te klappen als een ander wat over me zegt. Ik las trouwens net even in dat topic de reactie van De Fietsboer en die is harder dan ik ooit in mijn posts ben geweest. Maar dat terzijde.

Zelfde geldt voor Flipper die als het hardst loopt te grienen dat ik haar stalk (driewerf WTF) op dit forum. Alles waar jullie twee mij van beschuldigen doen jullie overal tegen mij en dat is dan ineens wel ok. Maar ondertussen ben ik de gemene boze dictator.

Dus in feite zeggen jullie dat omdat ik (net als een heleboel anderen trouwens) wat minder van de fluelen handschoentjes ben jullie onbeperkt alles maar tegen mij mogen roepen en zeggen. Ook al verdwijn ik uit het gewraakte topic. Ik ervaar dat als pesten en zal het vanaf dit moment ook staffen omdat ik het te ver vind gaan. Ben je het niet met me eens? Vind je me een dictator en een kutforummer dan verwijs ik jullie naar de negeerknop. Dit gedrag is nergens voor nodig namelijk. Ik laat jullie met rust en verwacht hetzelfde van degenen die zich wensen aangesproken te voelen. Ik dacht dat het voldoende was om het topic waarom het is begonnen gewoon de rug toe te keren maar schijnbaar was dat niet voldoende. Dit is een openbaar forum en iedereen komt mensen tegen waar het mee klikt en welke je achter het behang kan plakken en alles daar tussenin. Laten we het eens worden over het oneens worden en het daarbij laten.Ik vind jou geen dictator of een kutforummer hoor Grumpy. Je neemt geen blad voor jouw mond, zegt waar het op staat en heel belangrijk jij hebt hulp gezocht toen jij inzag dat jij hulp nodig had. Voor zulke forummers kan ik alleen maar respect opbrengen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Sensy12 schreef op 16 juli 2015 @ 22:25:

voor Radler

@Grumpy, je bent lang niet zo grumpy als je naam doet vermoeden.
quote:charlottew88 schreef op 16 juli 2015 @ 22:26:

[...]

Ik vind jou geen dictator of een kutforummer hoor Grumpy. Je neemt geen blad voor jouw mond, zegt waar het op staat en heel belangrijk jij hebt hulp gezocht toen jij inzag dat jij hulp nodig had. Voor zulke forummers kan ik alleen maar respect opbrengen Plus één. Laat je niet kisten Grump.

[...]

Wat een onaardige reactie Snap m niet. Wat is er onaardig dan?
Thanks. Ik heb het er maar even uitgegooid. Niet om zielig te doen maar omdat ik echt niet meer weet of snap wat deze mensen nou van me willen. Terwijl er zoiets prachtigs als de negeerknop bestaat. Ik heb enorm op mijn handen gezeten toen ik allang weg was uit Rrosa's topic en zag dat er gewoon door werd gereld met mij als lijdend voorwerp terwijl ik allang het hazepad had gekozen omdat er met TO niet te praten viel. Het lijkt nu alsof alles maar geoorloofd is maar ik heb ook mijn grenzen. Deze letters tikken zichzelf niet in he... mens van vlees en bloed. Dat heeft Dolfijn zelf kunnen zien op de foto's die ze zo lelijk vond.
quote:charlottew88 schreef op 16 juli 2015 @ 22:26:

[...]

Ik vind jou geen dictator of een kutforummer hoor Grumpy. Je neemt geen blad voor jouw mond, zegt waar het op staat en heel belangrijk jij hebt hulp gezocht toen jij inzag dat jij hulp nodig had. Voor zulke forummers kan ik alleen maar respect opbrengen Nee, ik denk dat Grumpy een goed hart heeft.

[...]

Wat een onaardige reactie

Het spijt me, niet staffen please

Sorry ananas, sorry sinaasappel.

En een boer is een scheet die de weg naar de uitgang niet weet.

sorry offtopic maar ik hou van tegeltjesbullshit en gedichtjes.
quote:GrumpyCat2 schreef op 16 juli 2015 @ 22:32:

Thanks. Ik heb het er maar even uitgegooid. Niet om zielig te doen maar omdat ik echt niet meer weet of snap wat deze mensen nou van me willen. Terwijl er zoiets prachtigs als de negeerknop bestaat. Ik heb enorm op mijn handen gezeten toen ik allang weg was uit Rrosa's topic en zag dat er gewoon door werd gereld met mij als lijdend voorwerp terwijl ik allang het hazepad had gekozen omdat er met TO niet te praten viel. Het lijkt nu alsof alles maar geoorloofd is maar ik heb ook mijn grenzen. Deze letters tikken zichzelf niet in he... mens van vlees en bloed. Dat heeft Dolfijn zelf kunnen zien op de foto's die ze zo lelijk vond.

Grumpy, trek het je niet persoonlijk aan.

Het zijn maar koude letters op je scherm. Soms leer je ook van.

Dat doe ik hier ook. Ik ben ook weleens gewezen op iets waarvan ik dacht; 'ja daar moet ik iets mee'. Dat gaf ik toen natuurlijk niet toe .
Grump: Zennnnnnnnnn

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:liebeskind schreef op 16 juli 2015 @ 22:38:

[...]

Grumpy, trek het je niet persoonlijk aan.

Het zijn maar koude letters op je scherm. Soms leer je ook van.

Dat doe ik hier ook. Ik ben ook weleens gewezen op iets waarvan ik dacht; 'ja daar moet ik iets mee'. Dat gaf ik toen natuurlijk niet toe .

Klopt het zijn maar letters maar tegelijkertijd vind ik forummen (meestal) een gezellige bezigheid zeker als mijn feestboek vriendinnetjes me boos PMmen dat ik teveel foto's van mijn Kitler en zijn vriendjes plaats. En nu mijn man doorheeft dat ik een beetje een oogje heb op Chris Pratt mag ik ook niet meer ongestoord filmpjes kijken op internet waar hij o-zo-grappig in is.

Ook speel ik geen farmville meer en heb ik geen bruiloft meer te plannen dus nu de wittebroodsweken over zijn val ik een beetje in een gat.
En o ja mijn Candy Crush levens zijn ook al op voor vandaag
quote:liebeskind schreef op 16 juli 2015 @ 22:33:

[...]

Nee, ik denk dat Grumpy een goed hart heeft.Dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GrumpyCat2 schreef op 16 juli 2015 @ 22:17:

Ik ben serieus in de war nu besluit ik uit het topic van Rrosa weg te blijven omdat de TO vind dat ik te hard ben en dat ze op mijn reacties kakt, omdat ze vind dat ik haar pest en haar in een hoekje druk, is ze er hier als de kippen bij om gemeen te doen en in haar handjes te klappen als een ander wat over me zegt. Ik las trouwens net even in dat topic de reactie van De Fietsboer en die is harder dan ik ooit in mijn posts ben geweest. Maar dat terzijde.

Zelfde geldt voor Flipper die als het hardst loopt te grienen dat ik haar stalk (driewerf WTF) op dit forum. Alles waar jullie twee mij van beschuldigen doen jullie overal tegen mij en dat is dan ineens wel ok. Maar ondertussen ben ik de gemene boze dictator.

Dus in feite zeggen jullie dat omdat ik (net als een heleboel anderen trouwens) wat minder van de fluelen handschoentjes ben jullie onbeperkt alles maar tegen mij mogen roepen en zeggen. Ook al verdwijn ik uit het gewraakte topic. Ik ervaar dat als pesten en zal het vanaf dit moment ook staffen omdat ik het te ver vind gaan. Ben je het niet met me eens? Vind je me een dictator en een kutforummer dan verwijs ik jullie naar de negeerknop. Dit gedrag is nergens voor nodig namelijk. Ik laat jullie met rust en verwacht hetzelfde van degenen die zich wensen aangesproken te voelen. Ik dacht dat het voldoende was om het topic waarom het is begonnen gewoon de rug toe te keren maar schijnbaar was dat niet voldoende. Dit is een openbaar forum en iedereen komt mensen tegen waar het mee klikt en welke je achter het behang kan plakken en alles daar tussenin. Laten we het eens worden over het oneens worden en het daarbij laten.Je zoekt het ook een beetje zelf op ik vind jou niet hard ik ben harder en gemener en ik ben ook uitgeraasd tegen rrosa dat weetje zelf ook. Maar nadat ik heb gezien hoe zij reageert dacht ik wat een zielig mens. Ze heeft hulp nodig. Laat haar lekker lullen wat doesnt kill makes u stronger. Laat het hierbij.
quote:GrumpyCat2 schreef op 16 juli 2015 @ 22:42:

En o ja mijn Candy Crush levens zijn ook al op voor vandaag

[...]

Klopt het zijn maar letters maar tegelijkertijd vind ik forummen (meestal) een gezellige bezigheid zeker als mijn feestboek vriendinnetjes me boos PMmen dat ik teveel foto's van mijn Kitler en zijn vriendjes plaats. En nu mijn man doorheeft dat ik een beetje een oogje heb op Chris Pratt mag ik ook niet meer ongestoord filmpjes kijken op internet waar hij o-zo-grappig in is.

Ook speel ik geen farmville meer en heb ik geen bruiloft meer te plannen dus nu de wittebroodsweken over zijn val ik een beetje in een gat.En dan móet je hier bij die stel bitches je heil gaan halen
quote:liebeskind schreef op 16 juli 2015 @ 22:47:

[...]

En dan móet je hier bij die stel bitches je heil gaan halen Ja wat een armoe eigenlijk he?

En o ja mijn Candy Crush levens zijn ook al op voor vandaag Dan gaan we morgenavond een lekkere Radler drinken! Er liggen er nog genoeg in de koelkast
quote:maccosmetics22 schreef op 16 juli 2015 @ 22:46:

[...]

Je zoekt het ook een beetje zelf op ik vind jou niet hard ik ben harder en gemener en ik ben ook uitgeraasd tegen rrosa dat weetje zelf ook. Maar nadat ik heb gezien hoe zij reageert dacht ik wat een zielig mens. Ze heeft hulp nodig. Laat haar lekker lullen wat doesnt kill makes u stronger. Laat het hierbij.Dat was ik ook van plan maar ze blijft bezig. Niet alleen in haar eigen topic maar nu ook hier. Dat heb ik haar bij de anderen die ze onder de negeer heeft gegooid niet zien doen. Ze pikt alleen mij eruit en dat zie ik vanaf nu dus als op de man spelen.
quote:liebeskind schreef op 16 juli 2015 @ 22:49:

[...]

Dan gaan we morgenavond een lekkere Radler drinken! Er liggen er nog genoeg in de koelkast Ik heb nog een hele bende van die blikkies over van de bruiloft omdat ik de enige was die het spul zoop so count me in!!!!
quote:GrumpyCat2 schreef op 16 juli 2015 @ 22:37:

En een boer is een scheet die de weg naar de uitgang niet weet.

sorry offtopic maar ik hou van tegeltjesbullshit en gedichtjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven