Zo, dacht je dat nou echt? (Deel 7, jawel!)

20-05-2007 00:37 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grens staat nog steeds wijd open voor al die jongetjes en meisjes die nog wat kwijt willen over hun diepe donkere gedachten!

Dus pak die sombrero weer eens uit de kast en kom naar het Viva Mexico der gedachtevluchtelingen! Ole!
Voor iemand die zelf al de conclusie had getrokken dat ze wat meer dr mond dicht moet houden ben je zeer lang van stof.:D
@off topic, gelukkig Minny dat posters hier zijn uitgesloten van jouw waarneming! Ik heb me vanavond gedragen alsof er niets anders dan internet bestond, haha!

@off topic, mijn "is nie" was ook off topic :P
Off topic: Ik bedoel mensen die zich gedragen alsof ze opgesloten zitten in hun virtuele alter ego.;)
whaha, vond mezelf al sneu omdat ik toen ik thuiskwam toch weer even het forum opstartte...blijkt dat wij daarvan zijn vrijgesteld!;)

OT: Vind het gewoon te lullig om na zo'n verhaal met 1 zinnetje te reageren...doe het dus maar niet  (Maar tel dan gewoon tot 10!)
Dat zeg ik....
Ook off topic:

Ja, hoe leg je dat dan uit bij de peut?

"Ja maar, toen zei Appel"

"Nee, Niet Meisje20, maar Meisje 33, let nou toch eens op!"

"en toen werd ik bijna gepermabanned, maar gelukkig sprongen de niet-groepjesleden voor me in de bres"

"Kom ik bij leuter binnen, zit iedereen in het hol"

:?
Dat zeg ik....
quote:

Ook off topic:

Ja, hoe leg je dat dan uit bij de peut?

"Ja maar, toen zei Appel"

"Nee, Niet Meisje20, maar Meisje 33, let nou toch eens op!"

"en toen werd ik bijna gepermabanned, maar gelukkig sprongen de niet-groepjesleden voor me in de bres"

"Kom ik bij leuter binnen, zit iedereen in het hol"

:? Ligt het aan mij? Maar ik snap er niets van waar je het over hebt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV: dat was OFF topic (dus een reactie op Minny, niet op de één of andere post...snap nu dat die opmerking over een ban je een beetje paranoide maakt, maar dit was echt uit de lucht gegrepen:))
Dat zeg ik....
quote:MV: dat was OFF topic (dus een reactie op Minny, niet op de één of andere post...snap nu dat die opmerking over een ban je een beetje paranoide maakt, maar dit was echt uit de lucht gegrepen:))Nee ik maak mij geen zorgen over een ban. Ik heb niets gepost waar ik ook maar een waarschuwing voor zou kunnen krijgen. Nee snapte het niet van leuters. En het geheel is mij waarschijnlijk langs mij heen gegaan, snap ik niet, ligt waarschijnlijk aan mij.
Ik kan zo pissig worden op mensen die een belediging plempen op het forum over bepaalde (groep) mensen en dan stel ik 1 vraag hoe je die mensen dan kunt herkennen tussen het winkelend publiek en dan krijg ik gewoon al dagen geen antwoord. Ik snap dat sommige forummers niet elke dag op het forum zitten maar ik wacht al een paar dagen op antwoord. Zet dan niet zo'n raar bericht op het forum.
@OT @Websje, ik volg 'm en ik vind 'm grappig!
quote:Voor iemand die zelf al de conclusie had getrokken dat ze wat meer dr mond dicht moet houden ben je zeer lang van stof.:Dikke?
Flikker toch op man, teef. Ik spel perfect, je bent in de war met iemand anders. Verder is mijn intellect prima, dank u.

En alsjeblieft, presenteer je stupide mening niet als een feit en verbind daar geen conclusies aan die een studente Logica zó onderuit weet te halen. Natuurlijk ben jij een heel goede advocaat en natuurlijk weet jij van alle working girls die op een plekje in de hoek van het forum ervaringen uitwisselen met elkaar dat zij níet kúnnen studeren, want iemand die echt slim is verkoopt zichzelf gewoon niet. Andere mogelijkheden zijn er niet, want jij hebt altijd gelijk.

Ik zou zeggen, op z'n Rotterdams: pleurT op, grafmens. Daarvoor is het topic niet bedoeld.
off:

Pers.

pappen en nathouden en vooral laten lullen,

we hebben hier ook een gezegde:

Een slimme meid houd haar benen gespreid:D

Wie t laatst lacht, lacht het best.

En nu in  je studieboeken, voort!!!!!!
Getverdemme!!! Ik kan geen britney foto meer zien!!!!! Houdt het dan nooit op? dat mens is allang niet meer interessant en al jaren fout gekleedt en toch krijgt ze alle aandacht van de wereld...

Ik stel een persoonlijke brit-boycot in hihi
Ik vind mezelf helemaal niet geweldig, kijk niet op mensen neer, vind niet dat ik geweldig kan schrijven, ben niet vunzig en ik pretendeer fokking niks. Hou op met zoveel kritiek te leveren op mijn karakter, want dat is laag bij de gronds.

En het was dus géén goed idee.
quote:

Ik vind mezelf helemaal niet geweldig, kijk niet op mensen neer, vind niet dat ik geweldig kan schrijven, ben niet vunzig en ik pretendeer fokking niks. Hou op met zoveel kritiek te leveren op mijn karakter, want dat is laag bij de gronds.

Off topic:

Kom es bij Leo jij.....*;. Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik vind je een knoeperd in ieder geval.
Perse, het was maar 'een' reactie van 'een' onbekende...

Hé meis, je bent goed zoals je bent en iedereen die je hier al wat langer kent heeft allang kennis mogen maken met al jouw mooie (grappige/diepzinnige/intrigerende enz.enz.) kanten.

Je laat je toch niet door een of andere zuurpruim naar beneden halen zèg?

Breath in...breath out.....en laat het als een tefalpan van je afglijden....
quote:En het was dus géén goed idee.Ik hoop dat je niet bedoelt dat je niet had moeten meedoen met de digiwebstrijd. Mijn stem heb je. Lees altijd je postings met veel plezier. Laat je niet uit het veld slaan door een ongenuanceerde rotopmerking. O+
quote:

quote: persephone83 reageerde

Off topic:

Kom es bij Leo jij.....*;. Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik vind je een knoeperd in ieder geval.

*;

Ja MV, ik heb het daar over. Het is echt zo rottig dat sommige mensen altijd zo negatief doen! En nou ja, je kan het niet leuk vinden, mij best. Maar zeggen dat ik gestoord ben, een slecht karakter heb en hautain ben gaat me echt veel te ver. Ik ben open en kijk helemaal niet neer op mensen, maar ik zou het haast gaan doen!
quote:Ja MV, ik heb het daar over.Lieve schat, ik kan mij zo voorstellen dat die woorden je pijn doen. Maar bedenk ook wie dat soort dingen schrijven. Ik vind de andere bloggers niet leuk om te lezen maar heb even net gecheckt wat hun reacties waren. Sommige helemaal niets. Op jouw laatste posting al meer dan 48. Je geeft een kijkje in een wereld waar veel mensen WEL geinteresseerd zijn hoe dat nu gaat maar tevens hun afkeuring moeten tonen want ja, "zoiets" doe je niet. Waarom was je genomineerd voor forumster van de maand? Juist. Waarom lezen zoveel mensen jouw blog? Iid. Probeer die negatieve reacties te blokkeren in jouw systeem en laat je er niet door raken. Je bent een open, eerlijke vrouw wiens postings een genot is om te lezen. Meis, kop op. *;
quote:Je bent een open, eerlijke vrouw wiens postings een genot is om te lezen. Meis, kop op. *;Vergeet nog lief, ................................ en een heleboel andere mooie eigenschappen die je hebt. Zie RA haar posting hier ook.
quote:

Perse, het was maar 'een' reactie van 'een' onbekende...

Hé meis, je bent goed zoals je bent en iedereen die je hier al wat langer kent heeft allang kennis mogen maken met al jouw mooie (grappige/diepzinnige/intrigerende enz.enz.) kanten.

Je laat je toch niet door een of andere zuurpruim naar beneden halen zèg?

Breath in...breath out.....en laat het als een tefalpan van je afglijden....

Ah wat aardig! Had ik nog niet eens gezien, jouw berichtje!

Ik schrijf veel vanuit een sarcastisch toontje met zelfspot, maar het lijkt alsof sommige mensen anderen graag neerzetten als zijnde hautain en negatief. Dat is helemaal niet waar, ik neem mijzelf absoluut niet half zo serieus als men denkt! En het rare is dat als ik te positief ben over mijn afwijkende bijbaan, ik arrogant ben. Maar als ik dan een stuk schrijf over de gore kant ervan (ook gewoon op andere topics), dan ben ik weer smerig dat ik me laat 'gebruiken'. Tja. En da's allemaal zo erg nog niet, maar insinuaties dat ik rijp ben voor een gesticht en dat ik ongevoelig en arrogant ben, nee, dat vind ik niet leuk. Ik heb ook weleens commentaar gegeven (niet op blogs maar hier) op schrijfstijlen van bloggers, maar om iemand z'n karakter aan te vallen daar denk ik niet eens aan. Nou ja, ik moet eens wat harder worden denk ik ;)
quote:

quote: persephone83 reageerde

Ja MV, ik heb het daar over.

Lieve schat, ik kan mij zo voorstellen dat die woorden je pijn doen. Maar bedenk ook wie dat soort dingen schrijven. Ik vind de andere bloggers niet leuk om te lezen maar heb even net gecheckt wat hun reacties waren. Sommige helemaal niets. Op jouw laatste posting al meer dan 48. Je geeft een kijkje in een wereld waar veel mensen WEL geinteresseerd zijn hoe dat nu gaat maar tevens hun afkeuring moeten tonen want ja, "zoiets" doe je niet. Waarom was je genomineerd voor forumster van de maand? Juist. Waarom lezen zoveel mensen jouw blog? Iid. Probeer die negatieve reacties te blokkeren in jouw systeem en laat je er niet door raken. Je bent een open, eerlijke vrouw wiens postings een genot is om te lezen. Meis, kop op. *;

Bedankt Mv'tje! Het gaat me vooral om mensen die mijn karakter neerhalen, ook al kent men mij niet. Ik maak me soms best zorgen over hoe ik op mensen overkom, maar dit is natuurlijk geschreven woord. Ik ben geen schrijver ofzo, pretendeer dat ook niet te zijn, maar ik heb soms het idee dat mensen mij van alle andere bloggers het minst 'zielig' vinden om eens even lekker tegen aan te trappen. Kritiek mag best, maar trappen vind ik stukken minder leuk!

Nou ja, we zien wel wat er komt.
Je komt ook als een vrouw van de wereld over, studeert, goed betaalde bijbaan, doet wat ze wilt, reist veel. Misschien ook jalousie van anderen? Er zijn hier ook op het forum vrouwen die harde woorden te behapstukken krijgen, alleen maar omdat ze beoordeelt worden nav wat ze schrijven of het beeld wat ze erbij gevormd hebben. Dat jij net als iedereen ook een mens van vlees en bloed bent met mooie kanten maar ook je gevoelige kanten dat zien ze niet. Ook krijg ik het idee dat als je hier een blogschrijfster bent dat ze je zien als gemeengoed. Dat alles maar gezegd kan worden. Geen angel die ingrijpt om iemand terecht te wijzen. Ik hoop dat we je niet als blogschrijfster kwijt raken. Maar het moet wel leuk blijven voor je om nog te schrijven.
Pers, laat je niet op je kop zitten. Ik denk dat betreffende persoon het niet eens echt vreselijk bedoelt, maar het voornamelijk leuk vindt om de indruk te wekken dat ze jouw karakter helemaal voor 100% kan uittekenen na een paar stukkies tekst. Probeer dit soort reacties niet persoonlijk te nemen, anders is je lol er gelijk al af. En dat zouden je fans erg jammer vinden.

Ik vind je verhaal iig fascinerend, je geeft smoel aan het fenomeen "hoer" en beschrijft het ook nog es op een leuke manier. Om het met Barry Stevens te zeggen: Gewoon dóórgaan! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven