Shit getekend!
vrijdag 17 juli 2015 om 00:00
quote:Sensy12 schreef op 16 juli 2015 @ 23:52:
Morgen meteen bellen en voortaan bij verkopers aan de deur de deur niet openen en als je dat al gedaan hebt, heel snel dicht smijten. Als een product FANTASTISCH is dan hoef je geen 19-jarigen langs te sturen om 'leden' te werven.
Dit.
Ik koop nooit iets aan de deur (buiten plantjes voor 'kom op tegen kanker'). Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt.
Morgen meteen bellen en voortaan bij verkopers aan de deur de deur niet openen en als je dat al gedaan hebt, heel snel dicht smijten. Als een product FANTASTISCH is dan hoef je geen 19-jarigen langs te sturen om 'leden' te werven.
Dit.
Ik koop nooit iets aan de deur (buiten plantjes voor 'kom op tegen kanker'). Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 17 juli 2015 om 00:00
vrijdag 17 juli 2015 om 00:01
Oxxio contacten dat je het niet wilt en huidige leverancier inseinen dat je niet naar Oxxio wilt. Ox heeft vast beloofd het met je huidige leverancier te regelen, dat doen ze zodanig laat dat huidige leverancier geen 'íkwiljehoudenbod' kan doen binnen de bedenktijd....
Bedenktijd is in kalenderdagen, niet in werkdagen. Subtiel verschil!
Bedenktijd is in kalenderdagen, niet in werkdagen. Subtiel verschil!
vrijdag 17 juli 2015 om 00:10
vrijdag 17 juli 2015 om 00:17
vrijdag 17 juli 2015 om 00:24
quote:jadaiswa schreef op 17 juli 2015 @ 00:17:
[...]
Het is jaren mijn werk geweest. En ik ben heel blij dat dit nu niet meer zo is.
Tip voor mensen hier: goedkoopste van het goedkoopste is in dit geval het meest verstandige. Elk jaar overstappen, bonussen pakken!
Wilde ik ook net typen.
(Ex heeft nog deur aan deur moeten verkopen. De ene week voor ene leverancier, de andere week voor een andere).
[...]
Het is jaren mijn werk geweest. En ik ben heel blij dat dit nu niet meer zo is.
Tip voor mensen hier: goedkoopste van het goedkoopste is in dit geval het meest verstandige. Elk jaar overstappen, bonussen pakken!
Wilde ik ook net typen.
(Ex heeft nog deur aan deur moeten verkopen. De ene week voor ene leverancier, de andere week voor een andere).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.