onaardige reacties soms

15-07-2015 20:41 826 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een actieve meelezer (ook omdat ik mijn wachtwoord was vergeten) en het valt me op dat er vaak zo onaardig wordt gereageerd op de topic posters. Vinden jullie dat ook? Het is toch niet voor niets dat men er voor kiest om hier op het forum anoniem om advies, tips te vragen. Of om gewoon even te spuien, je verhaal kwijt te kunnen. In het echte leven is het vaak lastig om je eerlijk en open op te stellen en soms wil je gewoon even anoniem advies. Mensen worden af en toe afgebrand! Ik vraag me dan af waarom dat zo is. Is het voor de reageerders makkelijker om zo direct en soms kwetsend te zijn? Doe je dat ook in het echte leven op die manier? ik maak me soms wel wat zorgen over de topic poster, stel je vertelt dat je je rotschaamt voor iets, je stelt je kwetsbaar op en het halve forum valt over je heen. Ik merk dat ik om die reden vaak iets niet durf te plaatsen, belachelijk natuurlijk want niemand weet wie ik ben. Vreemd principe hoor zo'n forum, maar blijkbaar ook voor mij interessant genoeg om dit te plaatsen. Nou komt u maar

Hier wil hij trouwens dood volgens mij....
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 15:48:

[img]http://40.media.tumblr.com/029bdbf4b19d ... 1_1280.jpg[/img]

Hier wil hij trouwens dood volgens mij....Dat lijkt wel zo
quote:DorothyParker schreef op 17 juli 2015 @ 15:47:

Grump, doe jij het of moet ik het doen?Ik denk dat jij het mag doen .

[afbeelding]

Hier wil hij trouwens dood volgens mij....Dat, of hij wil wraak. Moet je die snoet zien!
Kitler of Kitlers?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 17 juli 2015 @ 15:52:

Kitler of Kitlers?Ik zou voor optie 2 gaan .
quote:KiaOraHoi schreef op 17 juli 2015 @ 15:53:

[...]

Ik zou voor optie 2 gaan .Ik ook. Klinkt leuker.
-De zure mat ?

- Het Strafkamp van Adolf Kitler?

- randomdommekattenfilmpjesenanderofftopicgeneuzelgebondenineenbloemlezingvoorgelijkgestemden?

Geen idee argh kijk dat is waarom ik dus geen topic open
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 15:55:

-De zure mat ?

- Het Strafkamp van Adolf Kitler?

- randomdommekattenfilmpjesenanderofftopicgeneuzelgebondenineenbloemlezingvoorgelijkgestemden?

Geen idee argh kijk dat is waarom ik dus geen topic open
Kitlers it is.

Kitlers

[afbeelding]

Hier wil hij trouwens dood volgens mij....OMG, die kat
quote:charlottew88 schreef op 17 juli 2015 @ 15:23:

[...]

Ik weet dat jij niet de allergrootste kindervriend bent Red. Maar om een kind meteen maar te gaan vergelijken met een vlooienbaal is ook weer zoiets Ik had 't over 'n kat die bij mij binnen was gelopen, niet over 'n kind.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 17 juli 2015 @ 16:56:

[...]

Ik had 't over 'n kat die bij mij binnen was gelopen, niet over 'n kind. Duh
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 15:07:

[...]

Maar als jij weet dat de vlooienbaal van je buurvrouw is die ze normaliter niet buiten laat lopen dan neem ik aan dat je toch ook eerst even netjes komt aanbellen alvorens de kat tegen een schutting te smijten met alle mogelijke gevolgen van dien.Ik weet helaas niet van wie het beest is, anders had ik 'm allang 'n keer gevangen en bij de eigenaar afgeleverd met de mededeling 'm niet meer los te laten lopen omdat ie zo brutaal is het niet alleen bij mijn tuin te houden, maar ook nog 'ns mijn huis binnen te gaan. Heb hier op dit forum wel 'ns gelezen dat andermans kat binnen had gezeken, moet er toch ff niet aan denken!
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 17 juli 2015 @ 16:59:

[...]

Ik weet helaas niet van wie het beest is, anders had ik 'm allang 'n keer gevangen en bij de eigenaar afgeleverd met de mededeling 'm niet meer los te laten lopen omdat ie zo brutaal is het niet alleen bij mijn tuin te houden, maar ook nog 'ns mijn huis binnen te gaan. Heb hier op dit forum wel 'ns gelezen dat andermans kat binnen had gezeken, moet er toch ff niet aan denken!Ik zie het voor me
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja klopt..het gebeurt op veel websites !

Hier zijn er een paar mensen die zijn onbeleefd wat ze zeggen en omdat nederlands is niet mijn eerste taal ze hebben onbeleefd dingen geschreven naar mij op andere topics en misschien nu.

Dat mag niet op deze website!

En ze hebben gezegd dat andere taalen mag niet bijvoorbeeld een paar worden in engels om de Topic person te helpen. ..waneer de onaardig mensen helpen niet!
Een paar woordjes is wat anders dan hele zinnen die je ook makkelijk in het Nederlands kan zeggen of desnoods door Google Translate kunt halen he
@ZoZoe2015, als je steeds overgaat op het Engels, ga je het Nederlands nooit onder de knie krijgen. Eigenlijk is dit forum een prachtige oefenomgeving, want in het dagelijks leven zullen de meeste Nederlanders snel overschakelen naar het (steenkolen-)Engels.
mai modder kut de keek
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 17:56:

mai modder kut de keek Ik moest even hard nadenken wat jij nou bedoelde.
quote:Isabela schreef op 17 juli 2015 @ 17:58:

[...]

Ik moest even hard nadenken wat jij nou bedoelde.Ik ook
Ik schrijf in het nederlands maar de keer heb ook in engels geschreven en de person de de topic geschreven heeft had geen problem dat ik heb een paar worden in engels geschreven.

Ik weet dat het is goed voor mij nederlands dus schrijf ik wel meestal in het nederlands en ook ik zeg dat ik wil dat mensen nederlands praten met mij.
Ik bedoelde my mother cut the cake maar dat hadden jullie vast al wel in de smiesjes.
quote:HAARLEM23 SCHREEF OP 15 JULI 2015 @ 21:03:

Waarom zijn jullie hier?quote:S0LEIL schreef op 15 juli 2015 @ 21:05:

[...]

Om te rellen natuurlijk Popcorn-topic!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
ik vind het ook .

mensen zeggen dan''het is niet het echte leven'' maar t zijn toch echte mensen die dingen tikken en lezen?

waarom dan zo respectloos vaak?
graag of niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven