bij mijn moeder

18-07-2015 01:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar lig ik dan, in het bed in het ziekenhuis naast mijn moeder. Ruim 7 jaar heeft ze gevochten tegen kanker. Straks gaat ze dood. Ze is al ver weg. Ik voel me heel sereen maar ook heel verdrietig en alleen. Ik kijk naar haar lieve gezicht, haar mooie handen en het lijkt of het niet echt is.

Ik mis haar nu al.

Lieve mama van me.

Ik kan best een steuntje gebruiken nu
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Jee wat verdrietig

Lijkt me moeilijk want je gunt haar zo haar rust en dat ze geen pijn meer heeft maar tegelijkertijd wil je haar nog zo graag bij je houden en kan je haar eigenlijk nog niet missen..

Heel veel sterkte
Heel veel sterkte, wat goed dat je nu bij haar bent.
quote:felice71 schreef op 18 juli 2015 @ 02:03:

Haar ademhaling is zo naar, maar ze merkt het niet meer zeggen ze

Cheyne-Stokes-ademhaling...

Ik leef van een afstandje met je mee TO. Mijn moeder heeft ook kanker en zit nu met chemo's. Het is een rotziekte en zo oneerlijk! Je moeder heeft het goed gedaan meis. 7 jaar vechten tegen zo'n ziekte is een heel gevecht :( Hopelijk vindt ze snel haar rust. En ik hoop jullie als haar kinderen ook
Don't believe every thing you think
Heel veel sterkte
Een hele dikke !

Ik weet hoe heftig het is..
Heel veel sterkte.
Ik heb geprobeerd wat te slapen maar dat lukt niet. Ze is vrij rustig, bloedsomloop wordt al minder, kleur verandert.

Wonderlijk hoe ze steeds verder weg is. Ik troost me met de gedachte dat mijn vader zijn armen al naar haar uitstrekt
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:felice71 schreef op 18 juli 2015 @ 04:24:

Ik heb geprobeerd wat te slapen maar dat lukt niet. Ze is vrij rustig, bloedsomloop wordt al minder, kleur verandert.

Wonderlijk hoe ze steeds verder weg is. Ik troost me met de gedachte dat mijn vader zijn armen al naar haar uitstrekt

Dat klinkt alsof het niet lang meer gaat duren

Heel veel sterkte Felice
Sterkte! Fijn dat je de laatste momenten van haar tijd op aarde bij haar kan zijn.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wat een mooi wonder..ben zo rustig

Dag lieve mama
Ow Felice

Sterkte.
Wat bijzonder dat je dit deelt. Veel sterkte toegewenst. Liefde kan nooit sterven, is een gedachte die mij helpt als het gaat om de dood. Dikke knuffel.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Dikke knuffel voor jou Felice.
Sterkte Felice
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte
STerkte met jullie afscheid van je lieve moeder.
Heel veel sterkte
🌸
Gecondoleerd. Mooi dat je het mee kon maken, meen ik in je posts te lezen (en kan ik me voorstellen). Heel veel sterkte!
Sterkte!! Mooi dat je deze laatste momenten met je moeder kon delen....

Sterkte.
Snjókorn falla, á allt og alla
Heel veel sterkte Felice
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Gecondoleerd! Heel veel sterkte met dit verlies en troost je met de gedachte dat je bewust afscheid hebt kunnen nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven