Rotreacties

19-07-2015 03:13 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het Vivaforum kent veel passanten, maar wordt bewoond door tweeduizend mensen die er elke dag opzitten, 150 van hen vrijwel fulltime. Deze vaste bezoekers maken de dienst uit, klagen ze over elkaar. Zij sturen de gesprekken, jagen nieuwkomers die tegen de heersende moraal ingaan weg. Komen in opstand tegen de moderatoren als ze geband worden, zo intimiderend dat sommigen overspannen raakten.

Stuk uit NRC
quote:gladoortje74 schreef op 19 juli 2015 @ 12:12:

[...]

Tjee dankjewel, wat lief van je. Ik denk, ik ga het gewoon bloedje eerlijk vertellen. Er zijn veel lieve mensen hier en die waardeer ik enorm. Best lastig om jezelf te zijn en blijven maar veel keuze heb je toch niet. Als je tenminste gelukkig wilt zijn. Ja toch?Mooi geschreven, en blij dat het topic weer open is. Wilde op je reageren, maar toen zat er een slotje op.
quote:Eleonora schreef op 19 juli 2015 @ 12:50:

[...]

Kan ik iets doen om je te triggeren?Gewoon er zijn is ruim voldoende, dank je.
quote:Dierenrijk schreef op 19 juli 2015 @ 12:08:

[...]

Hé, niet zo aardig doen Straks raakt het halve forum van de waps.

Je hebt gelijk.

Zure visgleuf!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 12:05:

[...]

Doe jij flexibele diensten? ik doe oproepbasis. kreeg net dit smsje van Nouschi:

Hallo Meds

Kom rellen in Rotreacties

Ik heb al een voorzet gegeven

Eleonora is er ook

de rest is op vakantie

Snel.

Groeten NouschiNet net? Dat was 9.30!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het lijkt wel een sekte. Creepy.
Ja en?
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2015 @ 12:41:

Ik niet. De Napraatdames hebben haar de oren even gewassen en nu is ze volledig overtuigd van hun gelijk .

right

elsa, in napraat kun je in ieder geval wel mijn reactie naderhand lezen
Rellen? Waar waar?

ik ben dol op een goeie rel, het is alweer zo lang geleden.
Ja en?
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2015 @ 12:48:

[...]

Je kunt het ook als gratis exposuretherapie zien. Waar vind je dat nog in deze wereld?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Eens met schattigheid. Ik heb mijn eerste topic gezien als een soort ontgroening.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Nouschi schreef op 19 juli 2015 @ 13:05:

[...]

Net net? Dat was 9.30!Ja ik moet helemaal in de jachttoren om signalen te kunnen ontvangen hè? Dat doe ik niet elk uur
Ben nog maar kort lid hier maar al aantal jaartjes meelezer.

Tja....het is een beetje 'pick your battles' op sommige topics: Heb ik zin om een discussie aan te gaan? Wanneer je eigen reactie heel kort door de bocht is, dan zal je ook zulke reacties terug krijgen. Een heel topic kan verzanden in een wel/niet verhaal waar rake dingen gezegd worden (zoals dat vegetariër topic....of BV topics).

In principe lees ik gewoon nog heel veel mee eigenlijk
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:viva-amber schreef op 19 juli 2015 @ 13:09:

Eens met schattigheid. Ik heb mijn eerste topic gezien als een soort ontgroening.Ik ben nog nooit ontgroend. Dus wie zich geroepen voelt...
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 13:11:

[...]

Ja ik moet helemaal in de jachttoren om signalen te kunnen ontvangen hè? Dat doe ik niet elk uurIk heb een paar schoten gelost hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dan zal ik daar even gaan lezen moireen, en neem ik mijn woorden van hier, wat dat betreft, terug
quote:Nouschi schreef op 19 juli 2015 @ 13:18:

[...]

Ik heb een paar schoten gelost hoor.Ja ik heb verzaakt oké?
zie alleen dat je ze gelijk geeft moireen, maar waarmee wordt me niet duidelijk
quote:Morrigan- schreef op 19 juli 2015 @ 12:21:

[...]

je hebt het allemaal mooi verwoord en daarmee een beeld van jezelf gegeven.

ik ben er echter al een tijdje geleden mee gestopt om hier op dit forum aan mensen uit te leggen hoe ik in elkaar steek.

vind het belangrijker dat ik begrepen word door de mensen waar ik om geef en die ook moeite doen om mij te doorgronden.

want dat laatste zie je hier maar weinig echt gebeuren, vind ik. iedereen heeft overal wel een mening over, maar geen mens is hetzelfde, dus waarom altijd maar dezelfde antwoorden geven, vraag ik me dan af.Waarom is het zo belangrijk dat mensen je begrijpen?
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 13:27:

[...]

Ja ik heb verzaakt oké?

Dánk je!

Was dat nou zó moeilijk?

Ik kom er aan trouwens, het is slootslempweer.
ja lekker discusieren als je elkaar niet begrijpt he
quote:Elsa schreef op 19 juli 2015 @ 12:47:

voor wie het ook niet wist, een tl;dr is een too late didnt readHet betekent too long, didn't read
quote:Elsa schreef op 19 juli 2015 @ 13:31:

ja lekker discusieren als je elkaar niet begrijpt heNou, waarom zou iedereen je moeten begrijpen? Laatst zei iemand tegen mij dat ik de hele tijd in de baas zijn tijd zat te forummen o.i.d., ik ben daar lekker in mee gegaan, want dat is veel leuker dan te zeggen dat ik eigen baas ben. Als mensen bepaalde dingen invullen en willen geloven over mij, dan doen ze dat maar. Ik hoef toch te zorgen dat niet ieders mening over mij volledig correct is? Wat boeit mij dat.
ow bedankt! megoggel zei nml late. vond t al vreemd
oja, maar dan ben je een leuk spelletje aan het spelen. dat is wat anders he
Nee, dat is niet anders. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat anderen van mij willen denken.
ik denk dat jij het over een ander soort begrip hebt. of ik zit ernaast

nou ja, ik snap je wel hoor. zeker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven