back-space topics
dinsdag 21 juli 2015 om 12:39
dinsdag 21 juli 2015 om 13:41
quote:Boarn schreef op 21 juli 2015 @ 13:39:
Topics waarbij de TO met een serieus probleem komt en de eerste 5 a 10 reacties van een "lollig" niveau zijn, zodat het hele topic om zeep wordt geholpen. Dan weet je, dat komt niet meer goed.
Topics waarbij de inhoud totaal niet overeenkomt met de topic titel (aangezien je nu geen preview meer kunt doen door met je muis over de titel te gaan, moet je nu alle topics wel openen op basis van de topictitel).
Dit mis ik zo!!!
Heb het tijdens de overgang naar het nieuwe forum herhaaldelijk aangegeven maar is helaas nooit teruggekomen
Topics waarbij de TO met een serieus probleem komt en de eerste 5 a 10 reacties van een "lollig" niveau zijn, zodat het hele topic om zeep wordt geholpen. Dan weet je, dat komt niet meer goed.
Topics waarbij de inhoud totaal niet overeenkomt met de topic titel (aangezien je nu geen preview meer kunt doen door met je muis over de titel te gaan, moet je nu alle topics wel openen op basis van de topictitel).
Dit mis ik zo!!!
Heb het tijdens de overgang naar het nieuwe forum herhaaldelijk aangegeven maar is helaas nooit teruggekomen
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
dinsdag 21 juli 2015 om 13:48
dinsdag 21 juli 2015 om 13:51
En topics waarin stom geleuterd wordt naar elkaar. Daar zijn er inmiddels ook meerdere van. Komt op mij over als een soort van slowchat voor pyschisch verwarde mensen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 21 juli 2015 om 14:49
quote:GateKeeper schreef op 21 juli 2015 @ 13:42:
De gehele psyche pijler, ik kan daar niets mee. Ik heb een empathie van een loden deur en vind veel topics aanstellerij.
Ik heb dat met de relatie pijler.
Ik heb verder ook weinig met de zwanger, eten en reizen pijlers.
Kinderen heb ik niet, maar vind het soms wel leuk om er over te lezen.
De gehele psyche pijler, ik kan daar niets mee. Ik heb een empathie van een loden deur en vind veel topics aanstellerij.
Ik heb dat met de relatie pijler.
Ik heb verder ook weinig met de zwanger, eten en reizen pijlers.
Kinderen heb ik niet, maar vind het soms wel leuk om er over te lezen.